True. Het enige antwoord van de man op die historische waarheid is het kluizenaarschap. Alleen daarmee houden wij de macht bij onszelf.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:50 schreef MLI het volgende:
Feit is, vrouwen hebben de macht.
Wat geil, als een vrouw dat zo klip en klaar zegt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, als jullie nou ff in GC over elkaar heen spuiten, is het hier ook weer rustiger.
Kan wel wezen. Maar alleen de manier waarop je hier op het forum over seks praat vind ik al afstotelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Vergis je niet, als ik iemand wel degelijk leuk vind, dan wacht ik minstens een maand.
ik heb het over Fok!sters, echt vrouwelijk schoon houdt zich op in spelonken buiten dit forum...quote:Op zondag 4 januari 2009 21:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet terugvinden. Damn, ik moet eens fatsoenlijk leren zoeken.
Het lijkt net een goedkope snolquote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kan wel wezen. Maar alleen de manier waarop je hier op het forum over seks praat vind ik al afstotelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik houd wel van dirty talk, sterker nog, het kan me niet geil genoeg worden. Maar dan graag privé en niet op zo'n openbaar forum. Tenzij het je er alleen maar om te doen is mensen te shockeren, maar daarvoor is het allemaal weer veel te braaf.
Owh, boehoehoehoe. Krijgen we er weer zo één. Lang geleden.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kan wel wezen. Maar alleen de manier waarop je hier op het forum over seks praat vind ik al afstotelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik houd wel van dirty talk, sterker nog, het kan me niet geil genoeg worden. Maar dan graag privé en niet op zo'n openbaar forum. Tenzij het je er alleen maar om te doen is mensen te shockeren, maar daarvoor is het allemaal weer veel te braaf.
Ik wil het niet eens uitproberenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef zeemonster het volgende:
Wat willen jullie mannen nu eigenlijk? Durft een vrouw niks in bed dan huilen jullie om de passiviteit en durft ze alles dan huilen jullie om de activiteit.
Volgens mij moet je het gewoon lekker naar je zin hebben toch met elkaar en niet gaan huilebalken over te veel of te weinig doen/willen/durven in bed.
Als jullie zo snel kunnen oordelen over een persoon als MLI dan moet je het gebrek toch eerst bij jezelf zoeken aangezien je nog niet met haar in bed hebt gelegen en dus ook niet kan oordelen.
Is er nog plaats voor ringo en zeemonster ?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Owh, boehoehoehoe. Krijgen we er weer zo één. Lang geleden.![]()
Ik post over wat mij bezig houdt. Seks houdt mij bezig, en dan voornamelijk mijn vaste sekspartners. Daarover spreek ik openhartig. Als je er moeite mee hebt, dan kun je mijn sterretje kussen.
Voor jou is kluizenaarschap sowieso de enige oplossing.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik wordt impotent van MLI der posts
Als ze vrouwen toelaat , ja MLI is er nog plaats voor zeemonster ?;)quote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Is er nog plaats voor ringo en zeemonster ?
Wie zeurt er dan over vrouwen die te veel willen doen in bed?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef zeemonster het volgende:
Wat willen jullie mannen nu eigenlijk? Durft een vrouw niks in bed dan huilen jullie om de passiviteit en durft ze alles dan huilen jullie om de activiteit.
Volgens mij moet je het gewoon lekker naar je zin hebben toch met elkaar en niet gaan huilebalken over te veel of te weinig doen/willen/durven in bed.
Als jullie zo snel kunnen oordelen over een persoon als MLI dan moet je het gebrek toch eerst bij jezelf zoeken aangezien je nog niet met haar in bed hebt gelegen en dus ook niet kan oordelen.
Nou ja, mannen...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef zeemonster het volgende:
Wat willen jullie mannen nu eigenlijk?
Als ik geil van je word en ik raak uitgekeken op 1 van mijn vaste vriendjesquote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als ze vrouwen toelaat , ja MLI is er nog plaats voor zeemonster ?;)
Wat mij betreft meer passief dan actief. Het is dan de kunst om dat passieve eruit te krijgen heh. Gaat me meestal wel goed af, beetje bij beetje. Je zult me daar dan ook nooit over horen klagen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef zeemonster het volgende:
Tsja, als ze heel anders is dan hoe ze overkomt in haar posts, en er problemen mee zou hebben dat mensen daar verkeerde conclusies uit zouden trekken, dan moet ze misschien wat anders posten. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het haar een ruk interesseert. Of misschien stiekem toch wel, maar dat zou ze dan toch nooit toegeven.quote:Als jullie zo snel kunnen oordelen over een persoon als MLI dan moet je het gebrek toch eerst bij jezelf zoeken aangezien je nog niet met haar in bed hebt gelegen en dus ook niet kan oordelen.
quote:
Die F5 was de moeite waard dus!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Pien85 het volgende:
Met wie wel: DaMart en ehm... Chantyoh en SHE!
Met wie niet: al sla je me dood
gaan we nu voor eeuwig samen zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Noortje. het volgende:
Oh oh oh wacht, ik ben al met Jimbo getrouwd.
Shit, ik vergeet helemaal de hele KSC te noemenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Die F5 was de moeite waard dus!
Maar met wie wel: Pien85, Muck, Californium, BrandX uiteraard... de rest van de KSC....
Dat eerste denk ik wel al zeg ik het zelf maar het tweede denk ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Als ik geil van je word en ik raak uitgekeken op 1 van mijn vaste vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |