Daar dacht je een kleine 3 weken geleden nog anders over.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Godshand het volgende:
met de geilste vrouwelijke Fok!ster..
alleen die zijn er geloof ik niet, het is altijd veel geschreeuw en weinig neuken bij die meiden geloof ik...
Eensch.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niemand kan mij weerstaan.
Maar ik kan het niet terugvinden. Damn, ik moet eens fatsoenlijk leren zoekenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar dacht je een kleine 3 weken geleden nog anders over.
een date met beauregard liijkt mij ook wel watquote:Op zondag 4 januari 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
Q. natuurlijk
en niet met Beauregard
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Niemand kan mij weerstaan.
ik weet van wiequote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Lemmeb het volgende:
Vroeger had je nog ene Emmykuhhhh of zoiets. Die was nog wel neukbaar. Al zou het me niks verbazen als dat gewoon een kloon was, van Salvad0r ofzo.
Van wie?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet van wieik weet van wie
Maar daten is jammer genoeg niet altijd meteen neukenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Lemmeb het volgende:
Vroeger had je nog ene Emmykuhhhh of zoiets. Die was nog wel neukbaar. Al zou het me niks verbazen als dat gewoon een kloon was, van Salvad0r ofzo.
FB ?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja FB zou ik ook wel doen, alleen zij wil mij niet
een intellectuele man als jij kan toch zo gemakkelijk mooie vrouwen om zijn vingers windenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Ringo het volgende:
Ik wil gewoon neuken met een lekker wijf dus als MLI een lekker wijf is mag ze best es bij me aankloppen.
O we hadden het over daten?
Jeweettog, krijg je achteraf precies te horen wat er goed ging en minder goed.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja FB zou ik ook wel doen, alleen zij wil mij niet
Wij hebben al eens gedate (meerdere keren ook)quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef zeemonster het volgende:
Wel met Admiraal_Anaal (meer voor zijn vriendin maar goed) .
Wie ik niet zou willen daten ? Dat zijn er wel wat.
truequote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben al eens gedate (meerdere keren ook)
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jeweettog, krijg je achteraf precies te horen wat er goed ging en minder goed.
Nee, maar je gaat natuurlijk niet daten met iemand die je op voorhand al niet neukbaar vindt.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daten is jammer genoeg niet altijd meteen neuken.
quote:
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
een intellectuele man als jij kan toch zo gemakkelijk mooie vrouwen om zijn vingers winden
Al is MLI de laaste foksterquote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat natuurlijk niet daten met iemand die je op voorhand al niet neukbaar vindt.
Het fok syndroomquote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee, ik ben ernstig contactgestoord. Dat is een ziekte die ik ergens rond mijn dertigste heb ontwikkeld en de vooruitzichten op herstel zijn zeer somber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |