Het licht niet perse aan je lens hoor, de kitlens die jij hebt is juist een van de beste die er isquote:Op zondag 25 januari 2009 11:37 schreef Sugar het volgende:
Oh, gosh, is ie echt niet scherp? Ik had geen idee, sorry.Maar ik krijg over een dikke week lenzen, dat zal schelen.
Geen pluspunt vind ik trouwens wel erg euhm... géén pluspunt.
+ erg mooi en scherp, de lucht lijkt hier net een rivierquote:Op zondag 25 januari 2009 10:45 schreef firewirecable het volgende:
+ :![]()
- : Geen mindpunten, maar opbouwende kritiek. De compositie is erg centraal waardoor er geen 'spanning' in de foto zit. Tevens is de foto niet echt scherp, en is er weinig kleur te vinden in de foto.
Probeer de foto eens in z/w, dit pakt meestal goed uit bij straatfotografie.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:10 schreef Sugar het volgende:
Oh nee, ik bedoelde contactlenzen!![]()
Sorry voor de verwarring!
Om precies te zijn hier (Google Maps link)quote:Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
- je moet me vertellen waar je deze gemaakt hebt, ik kan verder geen -punt bedenken, sorry
Nou, ik ben een beginner wat betreft foto's schieten. En meestal voordat de betere fotografen iets uploaden, bewerken ze de foto en halen ze de kleine oneffenheden eruit. Ik weet niet of ik zo'n wolkje moet zien als iets natuurlijks dat er goed in past, of dat het de blauwe lucht uit evenwicht haaltquote:Op zondag 25 januari 2009 14:07 schreef Maerten het volgende:
Het wolkje irriteert mij niet.
Maar alleen al dat jij erover twijfelt betekent al dat jij je er wel aan irriteert..
Dus dan zou ik hem weghalen [ afbeelding ]
Barcaquote:Op zondag 25 januari 2009 14:16 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Om precies te zijn hier (Google Maps link)
+ Kleurenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mijn bijdrage van vandaag: (het mooie Zuid-Limburg)
[ afbeelding ]
Een vraagje erbij: moet ik het wolkje wegwerken of laten staan?
dit meisje heeft egwoonweg zulke wenkbrouwen en zo'n uitdrukking, in iedere pose.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Snakelady, ik vind het portret helemaal niet glossy. Die mevrouw heeft duivelswenkbrauwen in deze pose. Waarom laat je haar naar boven kijken en benadruk je dit zo nog extra? Ik vind het niet bepaald een aantrekkelijk portret.
+ strand , je ziet bijna het helmgras meebewegen in de windquote:Op zondag 25 januari 2009 18:07 schreef DrD00m het volgende:
[..]
+ Kleuren
+ Takken in het midden van de foto
- wolkje zou wegkunnen.. al stoort het mij ook niet echt
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ link | afbeelding ]
Duinen van het strand Rockanje
dat heb ik dus gedaan, en bij mij is t wel zwart en witquote:Op zondag 25 januari 2009 19:12 schreef kvdv het volgende:
@Ynske, misschien eens spelen met je Curves in photoshop? het zwart is nu niet zwart en het wit is niet wit...
+ Kleurtjes, contrast wolkjes en zoquote:Op zondag 25 januari 2009 19:05 schreef Chanty het volgende:
Vandaag wat foto's van de nieuwe auto gemaakt. Nee niet een heel spannend onderwerp maar was toch wel tevreden
[ afbeelding ]
Zo beterquote:Op zondag 25 januari 2009 07:18 schreef Sugar het volgende:
@ Ouwesok:
+ scherpte!
+ kleuren, mooi sober
- had het mooier gevonden als dat dakje rechts er af zou zijn. Net anders kaderen zou ik dus doen.![]()
Oeps! Excuseer Janeway!! Die heb ik per ongeluk over het hoofd gezien, en dat is knap stom want het is een mooie foto hoor!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:44 schreef janeway het volgende:
psst er staat nog een foto tussen.....
Wel weer ernstig mooi deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |