zou je misschien zoals in de OP gegeven staat, willen reageren op de foto van Anneloortje en daar een positief en negatief iets over willen zeggen.quote:
wel een plus punt en een min punt (dat is wat makkelijker dan een verhaaltje)quote:Op maandag 12 januari 2009 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou je misschien zoals in de OP gegeven staat, willen reageren op de foto van Anneloortje en daar een positief en negatief iets over willen zeggen.
Iedereen kan zijn mening over een foto geven...
+ Krijg er een beetje een oud-Hollands wintergevoel bij. Mooie opname ook! Ook het licht in de foto vind ik mooi.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:10 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ok bij deze van t commentaar voor jou aangevuld naast sprekende kattenogen, leukoerspectief. Misschien leuk om serie van te maken dat je snapt wat er gebeurt ofzo.
juiced Ik vind je foto erg mooi en mysterieus vaak vind ik kerkfoto's saai maar deze zet me aan t denken., volgens mij moet t met fotoshop magenlijk zijn om de donkere stukken van de kerk iets op te lichten.
[ afbeelding ]
uiteraard! graag zelfs!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef capricia het volgende:
Mag ik ook commentaar geven zonder zelf een foto te plaatsen?
hoewel ik m portrait had genomen, vind ik hem echt heel tof!!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:05 schreef juiced het volgende:
[..]
De afbeelding kan ik niet zien? Dus geen kans om er iets over te zeggen...
Hierbij mijn foto, de maan achter de Grote Kerk van Breda:
[ afbeelding ]
ik zie je foto niet om heel eerlijk te zijn...quote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bedankt he, voor de + en - op mijn foto</sarcasm>
+ mooi contrast tussen mens en dierquote:Op maandag 12 januari 2009 20:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik zie je foto niet om heel eerlijk te zijn...
het was een opkomende zonquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Shark.Bait het volgende:
+setting, vogels, tijdstip (ondergaande zon tijdstip).
Ik zou zelf het blauw en rood extra aanzettin PS
[ afbeelding ]
Ijs op een roestige ton. Schreeuwde gewoon om extreme monochrome omzetting.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:45 schreef Spvdb het volgende:
Deze foto is vers van de pers, 10 minuten geleden buiten gemaakt. De lucht was zo mooi roze gekleurd door de opkomende zon en toen kwamen er ook nog ganzen overgevlogen.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef firewirecable het volgende:
Hier een foto van gisteren bij mijn ouders voor de deur
[ link | afbeelding ]
+ De monochrome omzettingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:21 schreef Shark.Bait het volgende:
+setting, vogels, tijdstip (rijzende zon tijdstip).
Ik zou zelf het blauw en rood extra aanzettin PS
[afbeelding]
Ijs op een roestige ton. Schreeuwde gewoon om extreme monochrome omzetting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |