1. Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:15 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Ik vind het ook fantastisch! Maar ik heb drie vragen.
1. Is hij pacifist? Wat ik overigens vreemd vind voor een hoogleraar geschiedenis.
2. Hij ging met pensioen, maar is nu vaker op tv. Ook werkt hij nog aan de UU. Dus wat houdt dat pensioen in?
3. Hoeveel afleveringen komen er nog?
Omdat pacifisme leidt tot oorlog.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
waarom is het vreemd om pacifistisch te zijn als je iets van geschiedenis weet?
ah ja.. natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Omdat pacifisme leidt tot oorlog.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We gaan een ritje met de tram maken. Tsja, de kijkers moeten ook hun portie visueel genot hebben."![]()
4 down. Einde.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk het ook maar even op uitzending gemist, geweldige cynische zak blijft het toch. Die kop van hem in New Orleans."Je hoort dat natuurlijk ontzettend leuk te vinden. New Orleans, há há há.. maar ik heb er helemaal niks mee."
Dat maakt hem des te objectiever, minder dweperig en des te wetenschappelijker om dit onderwerp te behandelen. Topgozer.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me ook af waarom hij uberhaupt 'amerikadeskundige' is geworden, het lijkt wel alsof alles aan dat land, de overdrevenheid, de gelovigheid, de grote verschillen, hem geweldig tegenstaat.
Ik kan wel met hem meevoelen. Ik irriteer mij ook mateloos aan die overdrevenheid, de gelovigheid, de grote verschillen en daarbovenop die weekheid, maar gelijkertijd ben ik toch ook sterk gefascineerd door de grote wil, de positiviteit, de innovativiteit, het lef, de tolerantie en het arbeidsethos en nog veel meer.quote:Op maandag 26 januari 2009 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me ook af waarom hij uberhaupt 'amerikadeskundige' is geworden, het lijkt wel alsof alles aan dat land, de overdrevenheid, de gelovigheid, de grote verschillen, hem geweldig tegenstaat.
quote:Op maandag 26 januari 2009 02:26 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Dat maakt hem des te objectiever, minder dweperig en des te wetenschappelijker om dit onderwerp te behandelen. Topgozer.
Ja want daar loopt elke Nederlander op, inclusief Martin.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Die directeur van het Angola gevang was zo intens gelukkig met die klompen,
alsof je een Somalier een doperwt geeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |