abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64664663
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:58 schreef B4CO het volgende:
Complimenten aan Israel voor het zorgvuldig opereren in een dicht bevolkt gebied. Welk ander land in de wereld wacht 8 jaar voordat het ingrijpt tegen dagelijkse bommen op haar bevolking? Welk ander land waarschuwt per telefoon de bewoners van elk gebouw wat wordt misbruikt voor het laf verschuilen van terroristen en wapens voor het wordt opgeblazen? Minder dan 20% burger-slachtoffers in het dichts bevolkte gebied van de wereld bewijst wederom dat er maar een vredelievend volk is in het Midden-Oosten: Israel.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_64664671
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef mrcool het volgende:
Zoek de cameltoe!

[ afbeelding ]
pi_64664709
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wel ander land onderdrukt al jaren lang op brute wijze een hele bevolkingsgroep?
Juist, Israel.

Je kunt niet eenzijdig naar dit conflict kijken.
Wat zou jij doen als je land constant bedreigd wordt door die idioten? Zet je de koffie klaar en wacht je lekker af tot ze geen zin meer hebben in zelfmoordaanslagen en raketbeschietingen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:35:00 #154
87694 Robin__
letitredno
pi_64664949
lekkere praktijken weer.. zo triest dat t zo ver is gekomen.

Trouwens schoenen gooien is een uiting van woede/minachting. (gebeurde tijdje terug ook bij bush)
  zondag 4 januari 2009 @ 21:40:24 #155
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64665250
Zeer schokkende plaatjes met veel gore, klikken op eigen risico.

Klik
klik
klik

Onschuldig kind dat het geweest is. Hij is zeker een Hamas-lid.

Zal wel meer plaatjes posten als ik ze vind, nogmaals ze zijn zeer schokkend.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_64665323
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:28 schreef mrcool het volgende:
Zoek de cameltoe!

[ afbeelding ]

Ik had gelijk ontslag genomen, of ze heeft het niet door dat kan ook.
pi_64665367
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef rakotto het volgende:

Klik
klik
klik

WTF, ik wou dat ik niet had geklikt en ben blij dat ik niet net heb gegeten.
pi_64665397
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik had gelijk ontslag genomen, of ze heeft het niet door dat kan ook.
Het is wel one huge cameltoe!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 4 januari 2009 @ 21:43:29 #159
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_64665417
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:26 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Er zijn maar 2 landen op de hele wereld die de vernietiging van een ander land in de handvesten van hun beleid hebben staan. 1 daarvan is Palestina, de andere is Iran.
Ik hoor de Israël-supporters anders steeds weer zeggen dat Palestina geen land is. Sowieso: ga je niet wat kort door de bocht door Hamas maar meteen "Palestina" te noemen?

Iran heeft trouwens niet als policy dat ze Iran willen vernietigen. Ahmadinejad heeft ooit eens gezegd dat ie de Israelische regering de zee in wil drijven. Niet netjes van hem maar wel iets heel anders.
pi_64665496
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef mrcool het volgende:

[..]

Het is wel one huge cameltoe!
Ja
pi_64665573
quote:

Ja....heel schokkend en goh...wat raar he...dat het kan in een oorlogsgebied.... Hoe denk je dat vrouwen, mannen en kinderen er in Dresden, Rotterdan, Berlijn, London, Warschau, Bremen, Coventry, etc, etc, etc...er uit hebben gezien nadat ze onder het puin vandaan werden getrokken... ?

Wat wil je nou eigenlijk bereiken met het posten van dit soort crap...
The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
  zondag 4 januari 2009 @ 21:46:18 #162
121310 venomsnake
El Saltador
pi_64665590
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je land constant bedreigd wordt door die idioten? Zet je de koffie klaar en wacht je lekker af tot ze geen zin meer hebben in zelfmoordaanslagen en raketbeschietingen?
In ieder geval niet de hele boel plat bombarderen, en een grondoorlog erachter aan gooien. Hamas roei je op die manier toch niet uit, het enige wat je bereikt is een hoop slachtoffers en nog meer haat tegen Israel in het hele Midden Oosten. De enige die hier baat bij heeft zijn uiteindelijk groepen als Hamas etc. Ik had het gelaten bij het vermoorden van top Hamas mensen en gerichte bombardementen op Hamas strijders die een raket aan het afvuren zijn.

Hoe gek het ook klinkt, maar ik denk dat de beste oplossing zou zijn het volledig terugtrekken uit ALLE bezette gebieden en nederzettingen (ook geen nieuwe meer bouwen), de grenzen weer open en de Palestijnen een staat geven. Dat dat in het begin ook tot ongelukken zal leiden moet je als grootmacht dan maar eens op de koop toenemen, maar wat men nu doet gaat never nooit werken, je maakt het probleem alleen maar groter. Uiteindelijk roei je Hamas alleen uit als er weer hoop is voor mensen, als ze zien dat het steunen van Hamas geen enkele zin heeft. Hamas leeft op de haat tegen Israel, elke dode door Israel nu is een extra Hamas lid. Er is namelijk geen Palestijn die gelooft dat na deze oorlog er wel even vrede gaat komen.

En ja, ik twijfel aan de intensies van Isreal, ik geloof ook niet dat Israel van plan is de komende 100 jaar alle nederzettingen te willen verlaten, of de checkpoints op te geven etc.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64665631
quote:

Klik
klik
klik

Hoe denk je dat slachtoffers van zelfmoordaanslagen en raketbeschietingen er bij liggen? De Israëli's zijn alleen niet zo respectloos en ziek dat ze dit soort expliciete foto's van slachtoffers gebruiken voor propaganda.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:48:02 #164
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64665678
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef Rokossovski het volgende:

[..]

Ja....heel schokkend en goh...wat raar he...dat het kan in een oorlogsgebied.... Hoe denk je dat vrouwen, mannen en kinderen er in Dresden, Rotterdan, Berlijn, London, Warschau, Bremen, Coventry, etc, etc, etc...er uit hebben gezien nadat ze onder het puin vandaan werden getrokken... ?

Wat wil je nou eigenlijk bereiken met het posten van dit soort crap...
Hij wil door middel van zulke gruwelijke afbeeldingen laten zien hoe slecht Israël wel niet is.
pi_64665729
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

In ieder geval niet de hele boel plat bombarderen, en een grondoorlog erachter aan gooien. Hamas roei je op die manier toch niet uit, het enige wat je bereikt is een hoop slachtoffers en nog meer haat tegen Israel in het hele Midden Oosten. De enige die hier baat bij heeft zijn uiteindelijk groepen als Hamas etc. Ik had het gelaten bij het vermoorden van top Hamas mensen en gerichte bombardementen op Hamas strijders die een raket aan het afvuren zijn.

Hoe gek het ook klinkt, maar ik denk dat de beste oplossing zou zijn het volledig terugtrekken uit ALLE bezette gebieden en nederzettingen (ook geen nieuwe meer bouwen), de grenzen weer open en de Palestijnen een staat geven. Dat dat in het begin ook tot ongelukken zal leiden moet je als grootmacht dan maar eens op de koop toenemen, maar wat men nu doet gaat never nooit werken, je maakt het probleem alleen maar groter. Uiteindelijk roei je Hamas alleen uit als er weer hoop is voor mensen, als ze zien dat het steunen van Hamas geen enkele zin heeft. Hamas leeft op de haat tegen Israel, elke dode door Israel nu is een extra Hamas lid. Er is namelijk geen Palestijn die gelooft dat na deze oorlog er wel even vrede gaat komen.

En ja, ik twijfel aan de intensies van Isreal, ik geloof ook niet dat Israel van plan is de komende 100 jaar alle nederzettingen te willen verlaten, of de checkpoints op te geven etc.
En jij denkt dat Israël daar nog nooit aan gedacht heeft ? Hamas is geen reactie op de IDF, maar op de staat Israël.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:48:59 #166
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64665735
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe denk je dat slachtoffers van zelfmoordaanslagen en raketbeschietingen er bij liggen? De Israëli's zijn alleen niet zo respectloos en ziek dat ze dit soort expliciete foto's van slachtoffers gebruiken voor propaganda.
Dat dus.
pi_64665753
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat vind ik ook best wel ziek ja, waarom zou je hier een foto van gaan maken?
  zondag 4 januari 2009 @ 21:51:32 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_64665881
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

En jij denkt dat Israël daar nog nooit aan gedacht heeft ? Hamas is geen reactie op de IDF, maar op de staat Israël.
Maar door de boel te blijven onderdrukken, en door wederom een hele zooi slachtoffers te maken hou je Hamas in leven. Het werkt dus averechts in mijn ogen. Of misschien is dat juist precies wat men voorlopig wil in Israel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64665917
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

In ieder geval niet de hele boel plat bombarderen, en een grondoorlog erachter aan gooien. Hamas roei je op die manier toch niet uit...
Hoe gek het ook klinkt, maar ik denk dat de beste oplossing zou zijn het volledig terugtrekken uit ALLE bezette gebieden en nederzettingen (ook geen nieuwe meer bouwen), de grenzen weer open en de Palestijnen een staat geven...
En ja, ik twijfel aan de intensies van Isreal...
Ja, en:
quote:
A number of writers have noted the possibility of Hamas being politically strengthened by Israel’s bombing of Gaza, just as Hezbollah were strengthened by Israel’s 2006 bombing of Lebanon. This would obviously be a bad outcome, but it’s important to understand that it would not be the worst. A much worse outcome would be that the bombings weaken Hamas while strengthening Salafist elements in Gaza, who consider Hamas a bunch of timid, half-stepping sellouts.

Salafism is a strict, puritanical interpretation of Islam, of which Osama bin Laden and Al Qaeda are extreme exponents. One of the many tragic consequences of the Iraq war is that, not only did it contribute to the rising popularity of this radical doctrine in the Middle East, it provided an environment for radicalized Muslims to come and train alongside their radical brethren in the latest guerrilla tactics against the world’s best military. They took very seriously President Bush’s invitation to “bring it on,” managing to turn Iraq into a killing field for several years before their Iraqi allies turned against them.

Many of these fighters are now filtering back into the region, bringing their hardened ideology and training with them. Michael Scheuer, the CIA’s former point man on bin Laden, has been examining the penetration of the Levant by extremist factions facilitated by the war in Iraq. Scheuer recently reported that “the bleed-through from Iraq also is having some impact in the Palestinian territories — especially Gaza — and in Israel.”
http://wonkroom.thinkprog(...)-strengthened-hamas/
  zondag 4 januari 2009 @ 21:52:16 #170
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_64665918
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Hij wil door middel van zulke gruwelijke afbeeldingen laten zien hoe slecht Israël wel niet is.
Het lijkt me in ieder geval lastig te verdedigen dat dit laat zien hoe "vredelievend" en "geciviliseerd" Israël wel niet is.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:53:42 #171
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64665989
quote:

Klik
klik
klik

Lijkt niet eens echt. Jammer dat zijn gezicht niet in beeld is, maar zijn armspieren werken nog gewoon, knap hoor, als je hersens eruit liggen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_64665990
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook best wel ziek ja, waarom zou je hier een foto van gaan maken?
Omdat ze zo symphatie winnen van mensen die alleen zulke plaatjes zien.
Ze misbruiken hun dode kinderen nog voor deze doeleinden.
Maargoed, wat achtergrond info:
Het betreft de kinderen van de afgelopen week geliquideerde Hamas baas, die weigerde zijn huis te verlaten nadat hij zelfs door zijn eigen mensen was gewaarschuwd. Nee, hij bleef zitten en omringde zich met 4 van zijn vrouwen. (Polygammy?) en 20 van zijn kinderen en bleef thuis zitten wachten op de bom.
De zelfde vent heeft overigens in 2001 een eigen zoon naar Israël gestuurd om zichzelf daar op te blazen.
pi_64666022
waar is dit gebeurd? In Gaza-stad, waar de mensen naar toe konden vluchten volgens Israel omdat ze daar relatief veilig zouden zijn?

/edit
volgens de vorige poster dus een jongetje dat dit ook vooral aan z'n eigen ouders/vader te 'danken' heeft..
pi_64666040
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef opinionr het volgende:

[..]

Het betreft de kinderen van de afgelopen week geliquideerde Hamas baas, die weigerde zijn huis te verlaten nadat hij zelfs door zijn eigen mensen was gewaarschuwd. Nee, hij bleef zitten en omringde zich met 4 van zijn vrouwen. (Polygammy?) en 20 van zijn kinderen en bleef thuis zitten wachten op de bom.
De zelfde vent heeft overigens in 2001 een eigen zoon naar Israël gestuurd om zichzelf daar op te blazen.
Goede vader.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_64666121
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef opinionr het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo slim om gewoon te blijven zitten, relaxte pa heb je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')