Het liefst alles ineen maar doe maar een bodquote:
Omdat ik er 2 heb, 1 voor mijzelf en 1 voor de verkoopquote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik vragen waarom je alles wegdoet? Aangezien volgens jou alles nog in seal zit?
Hoezo?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Personeelsaanbieding van de Bart Smit?
Maar dit is inderdaad het geval. Alles zit nog netjes in de doos en alle kabels nog netjes in de zakjesquote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Omdat ik precies hetzelfde pakket gekocht heb, via een maatje van mij die bij de Bart Smit werkt.....
Waarom zeg je dat dan niet erbij?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Swennus het volgende:
[..]
Maar dit is inderdaad het geval. Alles zit nog netjes in de doos en alle kabels nog netjes in de zakjes
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef ViesKees het volgende:
[..]Kan ik niet doen sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit kan wel maar dan haal ik er een paar spellen van afquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het is niet voor mij maar voor mijn broertje en hij kan niet meer dan 300 missen
pmquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef boblow het volgende:
alleen xbox in doos met bijbehorende artikelen ? 225¤ ?
Heb OV dus kan evt een stukje die kant op kunnen reizenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Sala-adin het volgende:
das wel een hele eind, omgeving Amsterdam hier
¤250 voor alleen de Xboxquote:
¤350 voor het hele pakket!!quote:
Achterkant, boven de streepjescode.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is de productiedatum?
Die kan je zien onder het lipje, zonder de doos te openen.
Er zit op de doos ergens een flapje dat je kan openklappen (zit geen seal op ofzo, hij kan zo weer dicht) en daar zie je de sticker die op de X360 zit.quote:
Nee, niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Dr.Daggla, heeft dat met de DVD-drive te maken?
Ik denk dat het een Benq Lite-on is.. tevens is hier nu firmware voor te vinden.
Hoezo?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niet.
Ik wilde weten of ie de Jasper chipset al heeft.
Branden is voor homo's
Dat rechtvaardigd nog geen diefstal.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Hoezo?
60 euro voor 1 spel vind ik gewoon veel geld.
Snel spellen waren niet 100+ gulden maargoed :pquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigd nog geen diefstal.
Overigens waren SNES spellen vroeger ook 100+ gulden. Kutpauper.
Sommige wel hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Snel spellen waren niet 100+ gulden maargoed :p
2008-09-17quote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zit op de doos ergens een flapje dat je kan openklappen (zit geen seal op ofzo, hij kan zo weer dicht) en daar zie je de sticker die op de X360 zit.
Liefst verkoop ik de set ineens maar bij een goed bod.....quote:
Uh pardon? Ik heb godverdomme ooit TWEEHONDERD GULDEN neergelegd voor Street Fighter 2 voor de SNES. En dat was de normale prijs in een gewone game/speelgoed winkel dus kom niet aan met "je bent opgelicht" of w/equote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Snel spellen waren niet 100+ gulden maargoed :p
Hmm, das nog de Falcon.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:13 schreef Swennus het volgende:
[..]
2008-09-17
[..]
Liefst verkoop ik de set ineens maar bij een goed bod.....
Sowieso, hij is uit 1989. Wat weet hij nou van de SNES dagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uh pardon? Ik heb godverdomme ooit TWEEHONDERD GULDEN neergelegd voor Street Fighter 2 voor de SNES. En dat was de normale prijs in een gewone game/speelgoed winkel dus kom niet aan met "je bent opgelicht" of w/e.
Sorry voor de offtopic.
't Maakt allemaal niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, das nog de Falcon.
Evengoed bedankt.
Ik vind die verkleining wel belangrijk, je leest overal dat je Jasper veel en veel stiller dan de rest is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:33 schreef popolon het volgende:
[..]
't Maakt allemaal niet zo heel veel uit.
De upgrade naar de Falcon was een veel grotere stap in de goede richting.
Dat zeker!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:16 schreef popolon het volgende:
Tja goed, ik heb een Elite met Falcon en vergeleken met z'n voorganger is die al vrij stil. Ik vind het nog steeds een prima prijs voor zo'n pakket.
heb je een pm terug gestuurdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:48 schreef Sala-adin het volgende:
330 voor hele pakket maar dan moet je eff wachten tot volgende week donderdag
Hij is al verkocht en opgehaald!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef boblow het volgende:
meen je niet
al weg dan ?
of mondelinge afspraak ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |