Het liefst alles ineen maar doe maar een bodquote:
Omdat ik er 2 heb, 1 voor mijzelf en 1 voor de verkoopquote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag ik vragen waarom je alles wegdoet? Aangezien volgens jou alles nog in seal zit?
Hoezo?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Personeelsaanbieding van de Bart Smit?
Maar dit is inderdaad het geval. Alles zit nog netjes in de doos en alle kabels nog netjes in de zakjesquote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Omdat ik precies hetzelfde pakket gekocht heb, via een maatje van mij die bij de Bart Smit werkt.....
Waarom zeg je dat dan niet erbij?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Swennus het volgende:
[..]
Maar dit is inderdaad het geval. Alles zit nog netjes in de doos en alle kabels nog netjes in de zakjes
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef ViesKees het volgende:
[..]Kan ik niet doen sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit kan wel maar dan haal ik er een paar spellen van afquote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het is niet voor mij maar voor mijn broertje en hij kan niet meer dan 300 missen
pmquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef boblow het volgende:
alleen xbox in doos met bijbehorende artikelen ? 225¤ ?
Heb OV dus kan evt een stukje die kant op kunnen reizenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:25 schreef Sala-adin het volgende:
das wel een hele eind, omgeving Amsterdam hier
¤250 voor alleen de Xboxquote:
¤350 voor het hele pakket!!quote:
Achterkant, boven de streepjescode.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is de productiedatum?
Die kan je zien onder het lipje, zonder de doos te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |