abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64651048
En deze keer niet letterlijk serieus genomen worden.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:45:03 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64651074
hahahahaha....
sjee we gaan echt snel.
hoe lang duurde het vorige topic?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_64651076
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef MLI het volgende:
Oh tijn, ik heb een psych getroffen die me goed bevalt (en in 1 keer) en ik ben pas 3 maanden bezig, voel me véél beter. Ik merk wel dat de vooruitgang groter is nu ik geen diagnose meer 'zoek'. Voor mij persoonlijk leeft het prettiger. Ik omschrijf mezelf ook liever als MLI, die als kind gewoon echt raar was maar die als volwassene nog heel aardig terecht gekomen is.

Al snap ik heel goed waaróm je het precies wil weten. Maar laat je dat niet aanpraten door je familie. In mijn geval heb ik gewoon gezegd, rot op, vroeger was ik raar, nu is er niks met mij aan de hand behalve een relatief kleine achterstand. Donderstraal maar een eind op met je autisme of borderline, of theatrale persoonlijkheidsstoornissen en weet ik veel wat. Zij, én ik hebben al te vaak geprobeerd om het af te schuiven. Terwijl ik het dus veel prettiger vind dat ik de mensen in mijn gezin ook verantwoordelijk kan houden. Want zodra er een diagnose komt, ben ik weer dat rare kind en dan kon niemand er iets aan doen want ja, zij heeft nu eenmaal dit of dat. Alleen kan ik dan wel meer feedback verwachten (en op hun manier komt dat dus altijd totaal verkeerd aan bij mij, ze gaan zo met elkaar om maar dat werkt gewoon niet voor mij), ik denk dat ik er wat betreft familie alleen maar ongelukkiger door zou worden.

Ik heb genoeg peace of mind met de wetenschap dat IK vind dat ik als kind een autisme-achtige stoornis had.
Dat je dat durft te vertellen op een forum maar hoop dat je wel realiseerd dat jij omdat dit al weet best ver bent en dat dat deze realisatie bij andere mensen nog moet komen (wat niet 1,2,3 gaat)
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64651084
hehe
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 4 januari 2009 @ 16:46:08 #5
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64651127
ah iets meer dan 2 uur was het...
  zondag 4 januari 2009 @ 16:46:19 #6
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64651135
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
hahahahaha....
sjee we gaan echt snel.
hoe lang duurde het vorige topic?
Nog iets van bijna 2,5 uur.. dus kan sneller
Komt door de lange verhalen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 4 januari 2009 @ 16:46:39 #7
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64651153
Tvp!

Inspiratie genoeg hier voor onderwerpen voor de studie

Stiekem moeten we gewoon nummers bij de titels gaan zetten
Maar dat is wel heel confronterend
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 4 januari 2009 @ 16:46:53 #8
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64651165
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar heb je een punt dat iedereen een labeltje wil tegenwoordig. Maar ik wil gen label ik wil gewoon geholpen worden voor mijn problemen. En ik heb mijn psycholoog vertelt dat ik moeite had met zijn vragen enzo. Maar tot nu toe loopt het allemaal erg stroef.
Zo'n therapeut had ik pak em 12 jaar terug ook, en na 3 sessies heb ik hem verteld dat we er niet uit gaan komen op deze manier en heb ik via mijn huisarts een andere aangevraagd waarmee het wel klikte. Daar moet ik MLI gelijk in geven, je moet er wel eentje vinden die bij je past

Dat stukje van stroef had ik even niet goed begrepen, en had de aanname gemaakt dat de stroefheid 1 kant op was.. Excuses daarvoor!
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:47:43 #9
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64651200
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:40 schreef MLI het volgende:

Ik heb genoeg peace of mind met de wetenschap dat IK vind dat ik als kind een autisme-achtige stoornis had.
is autisme niet iets dat niet gewoon maar weer verdwijnt maar dat je gewoon de rest van je leven hebt?
er misschien mee kan leren omgaan maar niet iets dat overgaat naar mate je ouder wordt!?

en verder als jij gelukkig bent met hoe het gaat met jezelf en je leven is dat prima laat de rest maar kletsen
pas als anderen er 'last' van zouden ondervinden is het misschien wel verstandig verder te kijken naar andere stoornissen
  zondag 4 januari 2009 @ 16:48:08 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64651225
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
Tvp!

Inspiratie genoeg hier voor onderwerpen voor de studie

Stiekem moeten we gewoon nummers bij de titels gaan zetten
Maar dat is wel heel confronterend
Aah nee.. dit is oke.. nummers hebben ze al bij zowat elke SC enzo
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64651248
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:46 schreef Murmeli het volgende:
ah iets meer dan 2 uur was het...
pi_64651251
quote:

[..]

Daar heb je een punt dat iedereen een labeltje wil tegenwoordig. Maar ik wil gen label ik wil gewoon geholpen worden voor mijn problemen. En ik heb mijn psycholoog vertelt dat ik moeite had met zijn vragen enzo. Maar tot nu toe loopt het allemaal erg stroef.
Hoe verloopt voor jou eigenlijk een gemiddelde sessie?
  zondag 4 januari 2009 @ 16:50:22 #13
238120 Duimelot
pi_64651313
ikzelf heb moeite met therapeuten die meteen alle problemen te gaan zoeken in het verleden
je leeft nu en wilt NU geholpen worden.
over het verleden kan altijd nog gepraat worden.
(maar komt misschien ook door mijn karakter dat ik vrij snel zelf dingen de juiste plaats kan geven en er dus niet lang sprake is van een verleden die me in de weg staat)
pi_64651316
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Heb je het gevoel dat je eroverheen gegroeid bent?
Nee, ik juist het gevoel dat het vroeger makkelijker ging dan nu. Ik heb nu vooral problemen met het vinden van werk en het maken van vrienden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64651361
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

is autisme niet iets dat niet gewoon maar weer verdwijnt maar dat je gewoon de rest van je leven hebt?
er misschien mee kan leren omgaan maar niet iets dat overgaat naar mate je ouder wordt!?

en verder als jij gelukkig bent met hoe het gaat met jezelf en je leven is dat prima laat de rest maar kletsen
pas als anderen er 'last' van zouden ondervinden is het misschien wel verstandig verder te kijken naar andere stoornissen
Nee, van bijvoorbeeld Aspergers is bekend dat ze in de adolescentie een inhaalslag maken, dat ze 'er overheen groeien'. Ze blijven het label wel houden maar voldoen dan dus niet meer aan de criteria.

Ik kijk pas weer naar een diagnose als ik niet de resultaten haal die ik wil halen. En dat kan ik pas weten over een jaartje ongeveer want dan ben ik als het goed is een jaar gestopt met alle verdovende middelen.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:51:54 #16
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64651367
een "nu ga ik eerst die code afmaken" terug vind post!

Zit al ruim 2 uur over een stukje code van amper 20 regels te doen
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:52:19 #17
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64651389
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:50 schreef Duimelot het volgende:
ikzelf heb moeite met therapeuten die meteen alle problemen te gaan zoeken in het verleden
(maar komt misschien ook door mijn karakter dat ik vrij snel zelf dingen de juiste plaats kan geven en er dus niet lang sprake is van een verleden die me in de weg staat)
ik heb sowieso snel het gevoel alsof alles in het verleden maar gevonden kan worden. En dat vind ik vreemd.
maarja blijkbara zal het vaak wel zo zijn. Geen idee.
pi_64651411
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Nee, autisme gaat net als andere psychische stoornissen nooit meer weg je leert er mee omgaan dat is alles.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:53:26 #19
101353 mrbox
Miep miep
pi_64651429
quote:
Het oplossen van je problemen nu is voor jou wrs het meest gewenst op de korte termijn. Door de onderliggende problemen op te lossen los je ook de problemen van nu op maar ook die zouden onstaan in de toekomst als je alleen de problemen van nu zou oplossen. Zie het als een lek waterbed, dat loopt langzaam leeg, nu kan je het probleem van een leeg waterbed wel oplossen door het bij te vullen maar je kan ook het probleem aanpakken door het lek op te lossen
pi_64651434
quote:

[..]

En dan denk je dat zo op te lossen? Volgens mij lijkt het me meer voor de hand liggen dat jouw problemen voortvloeien uit je jeugd. En als het gesprek met de psych zo stroef loopt dan kan dat twee oorzaken hebben: of die psycholoog en jij gaan gewoon niet samen (dat kan namelijk) of jij vertelt amper wat. Kijk, een psycholoog kan jou wel helpen met het oplossen van je problemen maar het merendeel moet jezelf doen. Door te praten en te doen.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:54:03 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64651463
Ik zag de TT en dacht gelijk ....

MLIIIIIIIIIIIII
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64651475
quote:
Toch kan soms het verleden het heden in de weg staan.
pi_64651506
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:53 schreef mrbox het volgende:

[..]

Het oplossen van je problemen nu is voor jou wrs het meest gewenst op de korte termijn. Door de onderliggende problemen op te lossen los je ook de problemen van nu op maar ook die zouden onstaan in de toekomst als je alleen de problemen van nu zou oplossen. Zie het als een lek waterbed, dat loopt langzaam leeg, nu kan je het probleem van een leeg waterbed wel oplossen door het bij te vullen maar je kan ook het probleem aanpakken door het lek op te lossen
Mooi gesproken
pi_64651533
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, ik juist het gevoel dat het vroeger makkelijker ging dan nu. Ik heb nu vooral problemen met het vinden van werk en het maken van vrienden.
Vinden van werk, ligt dat aan je sociale vaardigheden of aan je CV?

En maken van vrienden: welkom in Nederland, heb ik daar ook altijd moeilijk gevonden. Is grappig, als je tijdje naar het buitenland gaat, vallen sommige dingen wel op. Nederlanders zijn makkelijk om te leren kennen maar heel erg moeilijk om écht bevriend mee te raken. Daarvoor zijn de vriendschappen teveel gebaseerd op de contacten die je legt als kind naar mijn idee. Dus het hoeft niet persé aan je social skills te liggen, dat probeer ik aan te geven. Het is me in NL niet 1 keer écht gelukt, was allemaal tijdelijk. Hier in België, zit hier nu 1,5 jaar en ik ga nog steeds met een aantal mensen om van het begin. En ook van die vrienden zullen er weer wat vertrekken maar dit zijn wel mensen waarbij een wederzijds gevoel van missen en steunen ontstaat. Had ik in Nederland nooit.
pi_64651542
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:48 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoe verloopt voor jou eigenlijk een gemiddelde sessie?
Ik vertel wat over mijn problemen en gevoelens en hij stelt wat vragen. De laatst sessie was in december maar toen heb ik vooral vertelt over het feit dat ik werkloos was en de problemen die ik ondervind met sollicititeren.
14 SHADES OF GREY
pi_64651565
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag de TT en dacht gelijk ....

MLIIIIIIIIIIIII
Whehehe, teleurstellende OP he?
  zondag 4 januari 2009 @ 16:57:33 #27
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64651627
Dag lieve mensen wat gaan jullie hard zeg
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zondag 4 januari 2009 @ 16:58:14 #28
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64651647
quote:
Het verleden heeft er heel vaak mee te maken & met name als je er achter komt waardoor dingen komen
Dan gaan allerlei puzzelstukjes in elkaar vallen.

Edit; mooie uitleg van mrbox
pi_64651650
quote:
Verwerk je dan wel? Ik doorloop altijd de eerste fase van verwerking, ongeloof. De rest sla ik maar over want da's te confronterend .
  zondag 4 januari 2009 @ 16:58:41 #30
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64651670
MLI.. je hebt wel een punt met dat vriendschappen in NL heel erg te maken heeft met wat je in je jeugd opbouwd. Ik wil niet zeggen dat ik het meest sociale persoon ben dat er bestaat, maar ik ben wel gewoon sociaal, toch lukt het niet echt om een vriendenkring op te bouwen.. of eig niet.
En dat komt idd denk ik omdat de meesten die wel vrienden hebben dit onstaan is in hun jeugd en je daar heel moeilijk tussen kan komen.
pi_64651688
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:58 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het verleden heeft er heel vaak mee te maken & met name als je er achter komt waardoor dingen komen
Dan gaan allerlei puzzelstukjes in elkaar vallen.

Edit; mooie uitleg van mrbox
Dit onderwerp sluit wel mooi aan bij jouw studie.
pi_64651867
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef MLI het volgende:

[..]

En maken van vrienden: welkom in Nederland, heb ik daar ook altijd moeilijk gevonden. Is grappig, als je tijdje naar het buitenland gaat, vallen sommige dingen wel op. Nederlanders zijn makkelijk om te leren kennen maar heel erg moeilijk om écht bevriend mee te raken. Daarvoor zijn de vriendschappen teveel gebaseerd op de contacten die je legt als kind naar mijn idee. Dus het hoeft niet persé aan je social skills te liggen, dat probeer ik aan te geven. Het is me in NL niet 1 keer écht gelukt, was allemaal tijdelijk. Hier in België, zit hier nu 1,5 jaar en ik ga nog steeds met een aantal mensen om van het begin. En ook van die vrienden zullen er weer wat vertrekken maar dit zijn wel mensen waarbij een wederzijds gevoel van missen en steunen ontstaat. Had ik in Nederland nooit.
Allebij. Mijn CV is licht. Ik heb vooral ervaring met het uitvoeren van ondersteunde taken binnen het laboratorium en niet analyseren van monsters. Ik heb veel moeite met het voeren van een sollicitatiegesprek. Dat hele toneelstukje snap ik niet.

Ik heb afgelopen jaar wel weer een paar vrienden erbij gekregen. Dus met het maken van vrienden gaat het opzich wel goed. Maar toch het blijft mij veel moeite kosten.
14 SHADES OF GREY
pi_64651954
Pfff, het gaat allemaal zo snel dat ik compleet de draag kwijt ben. Maar iedereen bedankt voor jullie mening.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:07:28 #34
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64652049
Ik ga uiteten
pi_64652072
Ik denk idd dat het verleden het heden in de weg kan staan.

Vind het soms moeilijk, heb best veel moeite met vertrouwen en dat ligt idd in het verleden, maar hoe dat aan te pakken is toch echt iets van het heden, leren vertrouwen ga ik echt niet doen door mn verleden op te rakelen.
compact en kleverig.
pi_64652123
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

Vind het soms moeilijk, heb best veel moeite met vertrouwen en dat ligt idd in het verleden, maar hoe dat aan te pakken is toch echt iets van het heden, leren vertrouwen ga ik echt niet doen door mn verleden op te rakelen.
Vertrouwen herwinnen is een kwestie van tijd.
pi_64652135
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga uiteten
Eet smakelijk
pi_64652137
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dan denk je dat zo op te lossen? Volgens mij lijkt het me meer voor de hand liggen dat jouw problemen voortvloeien uit je jeugd. En als het gesprek met de psych zo stroef loopt dan kan dat twee oorzaken hebben: of die psycholoog en jij gaan gewoon niet samen (dat kan namelijk) of jij vertelt amper wat. Kijk, een psycholoog kan jou wel helpen met het oplossen van je problemen maar het merendeel moet jezelf doen. Door te praten en te doen.
Jij hebt wel een punt. Maar ik heb moeite om mijn emoties en gedachten te uitten. En misschien kan iemand anders die zich meer gespecialiseerd heeft mij beter helpen dan mijn psycholoog nu doet. Het is allemaal erg lastig.
14 SHADES OF GREY
pi_64652146
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik vertel wat over mijn problemen en gevoelens en hij stelt wat vragen. De laatst sessie was in december maar toen heb ik vooral vertelt over het feit dat ik werkloos was en de problemen die ik ondervind met sollicititeren.
OK, in mijn sessies, en ik weet niet of je er iets aan hebt maar zo bevalt het mij goed.

Ik ben heel erg zelfsturend. Ik praat 90% van de tijd. Zij vraagt alleen om duiding en omdat ik moeite heb mijn emoties te herkennen, vraagt ze soms hoe de wetenschap van dit of dat van binnen voelt.

In die tijd heb ik een aantal onderwerpen aangehaald:
-de band met mijn familie (inzicht over dat zij me altijd op een negatieve manier wijzen op mijn fouten waardoor ik domweg niet meer om kan gaan met hun kritiek)
-de band met mijn vader (lieve man, oervader die in materieel opzicht zorgt maar veel moeite heeft met omgaan met de emoties van anderen, inzicht is dat ik hem dat niet kwalijk neem maar dat ik zeker voor mijn eigen kinderen niet zo'n vader wil)
-wraak nemen (niet echt inzicht, meer gepraat over rechtvaardigheidsgevoel en dat het op kan luchten en dat het voor mijn rechtvaardigheidsgevoel eigenlijk wel ok is om wraak te nemen zolang ik daarin geen grote risico's neem)
-relaties (tot de conclusie gekomen dat mijn familie de vriendjes die op mijn vader lijken helemaal te gek vinden, terwijl ik daarmee doodongelukkig ben)
-verwerking (ik doorloop alleen stadium ongeloof en verder verwerkte ik niet, nu neem ik die ruimte, overigens hangt dit sterk samen met familie want als je constant te horen krijgt dat het je eigen schuld is, dan mág je ook niet boos of verdrietig zijn, was een hele belangrijke mijlpaal)
-laatste sessie ging over stoppen met blowen/roken/drinken omdat dat allemaal hand in hand gaat (seks is ook sterk gerelateerd aan drank). Dus binnenkort zullen we het wel hebben over de vele seks die ik heb en wat ik daar precies voor mezelf uit haal, maar dan moet ik wel eerst ontnuchteren.

Dus. Ik kies zelf het thema, zij laat me praten en af en toe reageert ze begripvol als het over familie gaat, in de hoop dat ze daarmee een gevoelige snaar raakt. Dat lukt haar vaak wel op die manier. Ik heb nog meer ontdekt trouwens, maar voor vandaag even genoeg openheid. . Ik hoop dat jij er iets aan hebt, misschien kun je hier voor jezelf tips uit halen.
pi_64652160
quote:

De kunst van iemand (opnieuw) leren vertrouwen is door er vertrouwen in te hebben dat het verleden zich niet zal herhalen.
pi_64652202
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Allebij. Mijn CV is licht. Ik heb vooral ervaring met het uitvoeren van ondersteunde taken binnen het laboratorium en niet analyseren van monsters. Ik heb veel moeite met het voeren van een sollicitatiegesprek. Dat hele toneelstukje snap ik niet.

Ik heb afgelopen jaar wel weer een paar vrienden erbij gekregen. Dus met het maken van vrienden gaat het opzich wel goed. Maar toch het blijft mij veel moeite kosten.
Dat toneelstukje kun je wel goed oefenen met andere mensen.
pi_64652235
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar ik heb moeite om mijn emoties en gedachten te uitten. En misschien kan iemand anders die zich meer gespecialiseerd heeft mij beter helpen dan mijn psycholoog nu doet. Het is allemaal erg lastig.
Ja, maar dat uiten is toch een drempel waar jezelf over heen moet. Vaak is het een kwestie van bang zijn de controle over jezelf te verliezen of misschien in jouw geval: bang zijn dat je gestraft wordt omdat je je uit. Maar het zou het wel makkelijk maken en het zou voor jou een enorme overwinning zijn.

Maar goed, ik ben daarin juist te gemakkelijk, ik uit mijn gevoelens en emoties veel te snel.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:14:04 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64652317
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:58 schreef Cuegirllie het volgende:
MLI.. je hebt wel een punt met dat vriendschappen in NL heel erg te maken heeft met wat je in je jeugd opbouwd. Ik wil niet zeggen dat ik het meest sociale persoon ben dat er bestaat, maar ik ben wel gewoon sociaal, toch lukt het niet echt om een vriendenkring op te bouwen.. of eig niet.
En dat komt idd denk ik omdat de meesten die wel vrienden hebben dit onstaan is in hun jeugd en je daar heel moeilijk tussen kan komen.
Vriendschappen opbouwen gaat gewoon heel erg langzaam is mijn ervaring. van voor mijn 18e heb ik zowat niemand meer en aan het einde mijn studie ben ik ook naar een andere plaats verhuisd. Dat is nu inmiddels bijna 9 jaar geleden, en pas nu heb ik het gevoel dat ik ook hier een redelijk sociaal leven heb, Maar overigens nog lang niet zo groot als dat het in eindhoven was, waar ik studeerde (en waar ik nu nog steeds net zoveel of ik denk zelfs meer) mensen ken dan in rotterdam.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is: hoe ouder je wordt (en zeker ook als je werkt) hoe moeilijker het is om wat op te bouwen. Maar... het kan wel!!
pi_64652319
quote:
Ja, dat sowieso.

Soms kan je beter geen verleden hebben en als volwassene gewoon blanco uit de hemel komen vallen.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:14:22 #45
238120 Duimelot
pi_64652326
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:53 schreef mrbox het volgende:

[..]

ja maar zorg dan wel dat je NU kan slapen
de rest van de dingen oplossen of een plaats geven gaan dan ook een stuk eenvoudiger.

en ben je mij nu met een waterbed aan t vergelijken?
Ik lig best lekker zacht
  zondag 4 januari 2009 @ 17:15:06 #46
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64652352
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso.

Soms kan je beter geen verleden hebben en als volwassene gewoon blanco uit de hemel komen vallen.
Dat zou relaxed zijn zeg!!
pi_64652359
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vertrouwen herwinnen is een kwestie van tijd.
Dat werkt voor mij ook weer anders. Als je mij 1 keer in de steek laat, kan ik je nooit meer 100% vertrouwen. Zal het niet bewust laten merken maar ik blijf wel afstandelijker (m.u.v. familie, maar ik heb hun ook meer dan eens in de steek gelaten en uiteindelijk komen we weer bij elkaar terecht).
  zondag 4 januari 2009 @ 17:15:28 #48
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652375
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef Duimelot het volgende:

Ik lig best lekker zacht
Je bent toch niet zo'n waterbed dat enorm klotst of wel?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:16:26 #49
101353 mrbox
Miep miep
pi_64652409
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso.

Het verleden maakt je wie je bent in het heden Dus ik vind het echt complete onzin Venco
  zondag 4 januari 2009 @ 17:16:41 #50
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652417
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Vriendschappen opbouwen gaat gewoon heel erg langzaam is mijn ervaring. van voor mijn 18e heb ik zowat niemand meer en aan het einde mijn studie ben ik ook naar een andere plaats verhuisd. Dat is nu inmiddels bijna 9 jaar geleden, en pas nu heb ik het gevoel dat ik ook hier een redelijk sociaal leven heb, Maar overigens nog lang niet zo groot als dat het in eindhoven was, waar ik studeerde (en waar ik nu nog steeds net zoveel of ik denk zelfs meer) mensen ken dan in rotterdam.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is: hoe ouder je wordt (en zeker ook als je werkt) hoe moeilijker het is om wat op te bouwen. Maar... het kan wel!!
Het kan idd wel, maar kost zeker heel veel moeite. Maar het probleem voor mijn gevoel is dat het altijd van 1 kant komt om het op te bouwen omdat de ander al een leven heeft zeg maar. En de vraag is of het dan uiteindelijk het waard zal zijn enzo.
pi_64652430
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef Red_Cat het volgende:
Dag lieve mensen wat gaan jullie hard zeg
Hoi Red_Cat!
pi_64652437
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:10 schreef MNR het volgende:

[..]

De kunst van iemand (opnieuw) leren vertrouwen is door er vertrouwen in te hebben dat het verleden zich niet zal herhalen.
Ja, maar dat is toch iets dat ik zelf in het heden zal moeten ervaren.
Kwestie van tijd.

Ik weet ook waar het mis ging in het verleden en ik weet ook wat ik eraan kan doen.
Of ik het doe is een tweede
Maar ik herken het iig, dat scheelt al heel veel.
compact en kleverig.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:18:02 #53
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64652476
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef MLI het volgende:

[..]

en ik dacht dat het aan mij lag, maar gelukkig nog iemand met diezelfde ervaring. Nederlanders zijn redelijk gesloten en toch weer open. En vriendschappen worden idd sterk bepaald door sociale groepen die zich op jonge leeftijd vormen. En daar is later vrij lastig tussen te komen (helaas )
pi_64652477
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Moet je niet in een dorp wonen.
pi_64652512
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:

[..]

Het verleden maakt je wie je bent in het heden Dus ik vind het echt complete onzin Venco
Alsof ik dat zelf niet weet.
pi_64652518
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef MLI het volgende:

[..]

OK, in mijn sessies, en ik weet niet of je er iets aan hebt maar zo bevalt het mij goed.

Ik ben heel erg zelfsturend. Ik praat 90% van de tijd. Zij vraagt alleen om duiding en omdat ik moeite heb mijn emoties te herkennen, vraagt ze soms hoe de wetenschap van dit of dat van binnen voelt.

In die tijd heb ik een aantal onderwerpen aangehaald:
-de band met mijn familie (inzicht over dat zij me altijd op een negatieve manier wijzen op mijn fouten waardoor ik domweg niet meer om kan gaan met hun kritiek)
-de band met mijn vader (lieve man, oervader die in materieel opzicht zorgt maar veel moeite heeft met omgaan met de emoties van anderen, inzicht is dat ik hem dat niet kwalijk neem maar dat ik zeker voor mijn eigen kinderen niet zo'n vader wil)
-wraak nemen (niet echt inzicht, meer gepraat over rechtvaardigheidsgevoel en dat het op kan luchten en dat het voor mijn rechtvaardigheidsgevoel eigenlijk wel ok is om wraak te nemen zolang ik daarin geen grote risico's neem)
-relaties (tot de conclusie gekomen dat mijn familie de vriendjes die op mijn vader lijken helemaal te gek vinden, terwijl ik daarmee doodongelukkig ben)
-verwerking (ik doorloop alleen stadium ongeloof en verder verwerkte ik niet, nu neem ik die ruimte, overigens hangt dit sterk samen met familie want als je constant te horen krijgt dat het je eigen schuld is, dan mág je ook niet boos of verdrietig zijn, was een hele belangrijke mijlpaal)
-laatste sessie ging over stoppen met blowen/roken/drinken omdat dat allemaal hand in hand gaat (seks is ook sterk gerelateerd aan drank). Dus binnenkort zullen we het wel hebben over de vele seks die ik heb en wat ik daar precies voor mezelf uit haal, maar dan moet ik wel eerst ontnuchteren.

Dus. Ik kies zelf het thema, zij laat me praten en af en toe reageert ze begripvol als het over familie gaat, in de hoop dat ze daarmee een gevoelige snaar raakt. Dat lukt haar vaak wel op die manier. Ik heb nog meer ontdekt trouwens, maar voor vandaag even genoeg openheid. . Ik hoop dat jij er iets aan hebt, misschien kun je hier voor jezelf tips uit halen.
Dat zou misschien ook wel iets zijn voor mij. Maar ik moet ook een keer met mijn ouders gaan praten over het verleden en mijn gevoelens daarover. Mijn ouders weten niet eens dat ik werkloos ben en weten ook niet dat ik bij psycholoog loop. Dat is niet goed en daarin moet verandering komen.

Sterkte met jouw sessies en met afkicken en clean blijven.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:19:09 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64652524
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het kan idd wel, maar kost zeker heel veel moeite. Maar het probleem voor mijn gevoel is dat het altijd van 1 kant komt om het op te bouwen omdat de ander al een leven heeft zeg maar. En de vraag is of het dan uiteindelijk het waard zal zijn enzo.
Ik denk, als het echt alleen van 1 kant komt dan is het niet meant to be (net als bij relaties). Dan kan je beter verder zoeken. Maar een paar keer een initiatief nemen is misschien wel goed ja. Maar je moet je dus niet op hoeven dringen. Denk ik hoor
  zondag 4 januari 2009 @ 17:19:25 #58
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652540
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En daarbij moet je zelf een redeiljk actief leven hebben waarbij je ook mensen kan ontmoeten ..
  zondag 4 januari 2009 @ 17:19:32 #59
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64652548
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoi Red_Cat!
Haaaii! Ik heb een kater
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zondag 4 januari 2009 @ 17:19:42 #60
101353 mrbox
Miep miep
pi_64652557
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ja maar zorg dan wel dat je NU kan slapen
de rest van de dingen oplossen of een plaats geven gaan dan ook een stuk eenvoudiger.

Ik lig best lekker zacht
Owja maar als je maar realiseerd dat het voor de lange termijn niets oplost en niet denkt "zo dat is ook weer klaar". Dan kom je alleen maar in circkels terecht

Eerst vuiniszak en daarna waterbed gaat lekker zo
  zondag 4 januari 2009 @ 17:20:37 #61
101353 mrbox
Miep miep
pi_64652605
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Haaaii! Ik heb een kater
Ja dan mag je hier niet zijn he , dit is voor singles
pi_64652607
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef MLI het volgende:

[..]

Dat toneelstukje kun je wel goed oefenen met andere mensen.
Dat weet ik. Sommige gesprekken gaan ook goed. En na 15 gesprekken gaat het ook steeds beter.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:20:49 #63
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64652615
Goeie middag allemaal!

Genoeg gebeurd hier geloof ik sinds gisteraaf
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij hebt wel een punt. Maar ik heb moeite om mijn emoties en gedachten te uitten. En misschien kan iemand anders die zich meer gespecialiseerd heeft mij beter helpen dan mijn psycholoog nu doet. Het is allemaal erg lastig.
Je zou eens kunnen vragen naar bio energetica, dat heb ik ook gevolgd bij mijn psychologische instelling (psyQ) Daar ga je voornamelijk je lichaam leren voelen. je gaat "aarden" Ik merk dat sinds die cursus ik af en toe een vlaag van emotie krijg, ik ineens kan huilen om niets... terwijl ik dat nog nooit heb kunnen doen.

Ook kun je vragen om naar persoonlijkheids problematiek te gaan... die gaan dieper graven naar waarom je geen emotie voelt e.d. Daar sta ik nu ingeschreven maar een meeeeeeeeega lange wachtlijst
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 4 januari 2009 @ 17:20:51 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64652617
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:18 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Rotterdam.... niet echt een dorp toch?
pi_64652620
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

En daarbij moet je zelf een redeiljk actief leven hebben waarbij je ook mensen kan ontmoeten ..
En daarom ga ik ook anderw erk doen, want als nachtchauffeur is dat knap lastig
  zondag 4 januari 2009 @ 17:21:02 #66
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652627
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik denk, als het echt alleen van 1 kant komt dan is het niet meant to be (net als bij relaties). Dan kan je beter verder zoeken. Maar een paar keer een initiatief nemen is misschien wel goed ja. Maar je moet je dus niet op hoeven dringen. Denk ik hoor
Ow nee dat ben ik absoluut met je eens hoor.
Bedoel meer in de zin van.. ze vinden het wel gezellig met je als je er bent, maar zullen je niet snel zelf opbellen om iets te doen.. omdat ze je gewoon ' vergeten' zeg maar. Of onderaan de lijst staat en niet snel omhoog zal kunnen klimmen. Moeilijk uit te leggen.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:21:13 #67
238120 Duimelot
pi_64652636
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:58 schreef MLI het volgende:

[..]

Verwerk je dan wel? Ik doorloop altijd de eerste fase van verwerking, ongeloof. De rest sla ik maar over want da's te confronterend .
ik verwerk wel degelijk en weet ook precies waar de dingen 'fout' gingen en waar dit aan het verleden lag.
ik verwerk wel vrij makkelijk danzij een vrij positieve en nuchtere instelling en wat voor mijzelf heel belangrijk is gewoon heel snel negatieve gevoelens en gedachten op orde zetten en er mee in het reine komen.
Ik haat niemand, ben niet jaloers, ben nooit lang boos, als er iets gebeurd dan vloek ik eens flink en ben er dan overheen. Ik sta niet heel lang stil bij dingen die gebeurd zijn, ik leer er mijn les van en ga positief door.

Ik kan dit op alle gebieden alleen als het om mijn kids gaat vind ik dit moeilijker.

Nu zeg ik niet dat dat DE oplossing voor iedereen is en ik ben ook niet altijd zo geweest, heb er ook een lange weg voor gevolgd om op dit punt te komen, een grote portie zelfkennis en gewoonweg weten wat voor mezelf belangrijk is in dit leven maakt het voor mij vrij 'eenvoudig'
pi_64652644
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:15 schreef MLI het volgende:

[..]

Dat werkt voor mij ook weer anders. Als je mij 1 keer in de steek laat, kan ik je nooit meer 100% vertrouwen. Zal het niet bewust laten merken maar ik blijf wel afstandelijker (m.u.v. familie, maar ik heb hun ook meer dan eens in de steek gelaten en uiteindelijk komen we weer bij elkaar terecht).
Ik laat mensen om te beginnen niet in de buurt komen.

Als ze me dan in de steek laten, kan ik gemakkelijk denken: Ach ja...

Als ik iemand wel dichtbij laat komen en hij/zij laat me vallen, doet dat zoveel pijn...
Dus duurt het erg lang voor ik iemand toelaat.
Maar dan ben ik ook wel echt iemand die heel veel voor mensen overheeft.
compact en kleverig.
pi_64652645
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Rotterdam.... niet echt een dorp toch?
Nee schat, ik doelde op mezelf.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:21:57 #70
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652673
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En daarom ga ik ook anderw erk doen, want als nachtchauffeur is dat knap lastig
Haha ja.
Goede zet
  zondag 4 januari 2009 @ 17:22:12 #71
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64652684
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja dan mag je hier niet zijn he , dit is voor singles
Ik mag ook nooit wat!
Als mn kater weg is mag ik dan weer wel komen?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:23:29 #72
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64652747
ik heb honger en ontzettende behoefte om vettigheid naar binnen te duwen...
  zondag 4 januari 2009 @ 17:23:34 #73
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64652753
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee schat, ik doelde op mezelf.
ok liefje
pi_64652754
tvp
pi_64652756
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Bedoel meer in de zin van.. ze vinden het wel gezellig met je als je er bent, maar zullen je niet snel zelf opbellen om iets te doen.. omdat ze je gewoon ' vergeten' zeg maar. Of onderaan de lijst staat en niet snel omhoog zal kunnen klimmen. Moeilijk uit te leggen.
Dat heb ik dus bij al mijn vroeger vrienden. Sinds die een vriendin hebben hoor ik ze nooit meer. Nog wel eens een paar pogingen ondernomen om wat af te spreken, maar ze hadden het uiteraard altijd druk.
Dan houdt het op een gegeven moment wel een keer op.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:23:56 #76
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652773
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik laat mensen om te beginnen niet in de buurt komen.

Als ze me dan in de steek laten, kan ik gemakkelijk denken: Ach ja...

Als ik iemand wel dichtbij laat komen en hij/zij laat me vallen, doet dat zoveel pijn...
Dus duurt het erg lang voor ik iemand toelaat.
Maar dan ben ik ook wel echt iemand die heel veel voor mensen overheeft.
Daar heb je wel iets wat ik mij steeds meer realiseer.
ik ben erg open naar mensen op sommige vlakken. Maar ik laat ze niet dichtbij me komen. Het idd vertrouwen van mensen en je helemaal kunnen geven aan iemand is nog niet aan mij besteed.

Met idd de reden om niet gekwetst te worden omdat ik toch het gevoel heb dat dat altijd zal gebeuren
pi_64652781
quote:

[..]

Alsof de betreffende persoon tóch al genoeg andere vrienden heeft.
pi_64652800
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En dan denk je dat zo op te lossen? Volgens mij lijkt het me meer voor de hand liggen dat jouw problemen voortvloeien uit je jeugd. En als het gesprek met de psych zo stroef loopt dan kan dat twee oorzaken hebben: of die psycholoog en jij gaan gewoon niet samen (dat kan namelijk) of jij vertelt amper wat.

Kijk, dit dus. Je KENT hem niet eens. Het lijkt jou allemaal zo voor de hand te liggen maar a) daar moet tijnbrein dus zélf achterkomen want niemand kan zo'n besef in zijn hoofd planten en b) dat tijnbrein sollicitatiegesprekken een toneelstukje vindt, is wel weer een duidelijk signaal dat het niet alleen aan een moeilijke jeugd zou kunnen liggen maar ook aan een stoornis. Wie zegt dat er 2 oorzaken kunnen zijn voor stroeve gesprekken? Misschien is die psych een prutser of misschien heeft hij wel aambeien en daardoor zo uit zijn doen dat hij zijn patiënten even niet bij kan staan. Dus stop gewoon met wat JIJ voor de hand vind liggen en laat mensen zélf een mening vormen. Wat je ook zegt, het heeft toch geen zin. Bovendien, jouw zelfbeeld is waarschijnlijk lager dan dat van tijnbrein dus ik vind jou niet echt de aangewezen persoon om een ander iets aan te praten. , no offence, ik mág je echt.

Sorry, misschien te persoonlijk. Maar het raakt mij dus nu extra hard om te zien als iemand iets aangepraat wordt.
quote:
Kijk, een psycholoog kan jou wel helpen met het oplossen van je problemen maar het merendeel moet jezelf doen. Door te praten en te doen.
Klopt. Een psycholoog lost je problemen niet op. Hij zorgt ervoor dat je zelf in staat bent om ze op te lossen.
pi_64652807
quote:

[..]

Haha ja.
Goede zet
Donderdag sollicitatiegesprek
  zondag 4 januari 2009 @ 17:24:50 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64652813
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb honger en ontzettende behoefte om vettigheid naar binnen te duwen...
je pakt de autosleutel, loopt naar buiten, rijdt naar snackbar, haalt patat en neemt dat mee naar huis en gaat gezellig achter de computer een beetje patat eten...

(het kan ook lopend, ligt eraan hoe ver de snackbar is)
  zondag 4 januari 2009 @ 17:24:53 #81
101353 mrbox
Miep miep
pi_64652820
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ik mag ook nooit wat!
Als mn kater weg is mag ik dan weer wel komen?
wacht ik kijk daarvoor ff in je fobo
pi_64652835
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ok liefje
  zondag 4 januari 2009 @ 17:25:38 #83
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64652861
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:

[..]

wacht ik kijk daarvoor ff in je fobo
Ik wacht
  zondag 4 januari 2009 @ 17:25:40 #84
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652862
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat heb ik dus bij al mijn vroeger vrienden. Sinds die een vriendin hebben hoor ik ze nooit meer. Nog wel eens een paar pogingen ondernomen om wat af te spreken, maar ze hadden het uiteraard altijd druk.
Dan houdt het op een gegeven moment wel een keer op.
Idd ja!
Vriendin van mij, twee jaar terug enorm veel tijd mee doorgebracht, totdat ze een vriend kreeg. Vanaf toen heeft ze alleen nog maar tijd om evt te gaan stappen ofzo als haar vriend nachtdienst heeft Tja.. ik snap dat ze een druk leven heeft maar ben je dan niet meer waard dan een evt opvulling van wat vrije tijd van haar?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:25:42 #85
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64652865
vrienden creeeren is nou niet echt dorp of stad gerelateerd... ik heb ook moeite met vriendschappen opbouwen... heb eerder veel goeie kennissen dan echte goeie vrienden... gelukkig heb ik er nu een paar maar spreek ze niet regelmatig... Is ook lastig met mijn baan... veel door de weeks vrij en weekeinden (2 van de 3 ) werken

vandaar dat ik steeds meer op fok zit

gezocht: vriendschap liefst voor door de weeks
  zondag 4 januari 2009 @ 17:26:41 #86
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64652904
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

je pakt de autosleutel, loopt naar buiten, rijdt naar snackbar, haalt patat en neemt dat mee naar huis en gaat gezellig achter de computer een beetje patat eten...

(het kan ook lopend, ligt eraan hoe ver de snackbar is)
geen idee heb hier nog nooit patat gekocht.. Weet dat de mac hier om de hoek is, maar voor de rest... Hou me nog even in, misschien gaat het over
  zondag 4 januari 2009 @ 17:26:59 #87
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652919
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gaaf!! voor wat voor baan?
pi_64652927
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja.. ik snap dat ze een druk leven heeft maar ben je dan niet meer waard dan een evt opvulling van wat vrije tijd van haar?
Zo, das goed omschreven.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:27:19 #89
101353 mrbox
Miep miep
pi_64652934
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik verwerk wel degelijk en weet ook precies waar de dingen 'fout' gingen en waar dit aan het verleden lag.
ik verwerk wel vrij makkelijk danzij een vrij positieve en nuchtere instelling en wat voor mijzelf heel belangrijk is gewoon heel snel negatieve gevoelens en gedachten op orde zetten en er mee in het reine komen.
Ik haat niemand, ben niet jaloers, ben nooit lang boos, als er iets gebeurd dan vloek ik eens flink en ben er dan overheen. Ik sta niet heel lang stil bij dingen die gebeurd zijn, ik leer er mijn les van en ga positief door.

Ik kan dit op alle gebieden alleen als het om mijn kids gaat vind ik dit moeilijker.

Nu zeg ik niet dat dat DE oplossing voor iedereen is en ik ben ook niet altijd zo geweest, heb er ook een lange weg voor gevolgd om op dit punt te komen, een grote portie zelfkennis en gewoonweg weten wat voor mezelf belangrijk is in dit leven maakt het voor mij vrij 'eenvoudig'
Dit is geen punt van kritiek maar mss iets dat je jezelf moet afvragen: Kom je dan wel tot de kern ?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:27:45 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64652947
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Alsof de betreffende persoon tóch al genoeg andere vrienden heeft.
Ja, ik snap wat je bedoelt ja. ken het wel een beetje. is klote.
pi_64652958
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

geen idee heb hier nog nooit patat gekocht.. Weet dat de mac hier om de hoek is, maar voor de rest... Hou me nog even in, misschien gaat het over
Had die behoefte net ook en heb gewoon ff de frietpan aangezet.
Subtiel kroketje genomen en voila, tevreden.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:28:06 #92
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64652964
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:

Zo, das goed omschreven.
dank je
  zondag 4 januari 2009 @ 17:28:48 #93
101353 mrbox
Miep miep
pi_64652994
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ik wacht
Joah denk het wel Mss beetje slappe reactie maar foto's zeggen niet alles natuurlijk
  zondag 4 januari 2009 @ 17:30:10 #94
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653061
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:28 schreef mrbox het volgende:

[..]

Joah denk het wel Mss beetje slappe reactie maar foto's zeggen niet alles natuurlijk
Nee klopt, foto's zijn ook niet gemaakt om mee te praten
pi_64653062
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik vrijdag. Maar dan wel voor de tweede ronde.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:30:43 #96
238120 Duimelot
pi_64653080
wat betreft vriendschap en vertrouwen
vriendschap is iets wat gewoon gebeurd iig bij mij
als ik er naar zoek dan komt er niets van (mede dankzij mijn laksheid hoor)
maar soms gebeurd het gewoon dat je elkaar vaker ziet en spreekt en op een gegevenmoment merk je dat het om een vriendschap gaat!
vertrouwen, ik doe nog altijd mijn best om iedereen het voordeel van de twijfel te geven en vertrouw iedereen.
wel vertrouw ik daarnaast ook heel erg op mijn eigen gevoel en de eventuele alarmbellen die afgaan.
Bij zo;n alarmbel ga ik wel wat op mijn hoede zijn en ik ben niet de beroerdste om iemand hier ook mee te confronteren.
pi_64653085
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Dan zijn het ook geen foto's meer maar TV.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:32:02 #98
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64653141
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

zondag 4 januari 2009 @ 17:32:58 #99
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653189
quote:

[..]

Nah ken je wel tegen aan babbelen, maar het programma gaat niet echt reageren op wat jij zegt natuurlijk
pi_64653190
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef MLI het volgende:

[..]

Kijk, dit dus. Je KENT hem niet eens. Het lijkt jou allemaal zo voor de hand te liggen maar a) daar moet tijnbrein dus zélf achterkomen want niemand kan zo'n besef in zijn hoofd planten en b) dat tijnbrein sollicitatiegesprekken een toneelstukje vindt, is wel weer een duidelijk signaal dat het niet alleen aan een moeilijke jeugd zou kunnen liggen maar ook aan een stoornis.
quote:
dus ik vind jou niet echt de aangewezen persoon om een ander iets aan te praten.
Wie praat wie wat aan? Ik praat hem helemaal niks aan. Bovendien kan ik mij een topic van jou herinneren waarin je zo graag wilde dat er een labeltje op je geplakt werd, dus dit lijkt me een gevalletje de pot verwijt de ketel.

Als je ook goed gelezen had had je ook gezein dat ik zei dat het ook aan de psych kan liggen.

En nee, niemand kan dat besef in zijn kop planten maar ik kan het wel proberen. En ik ben niet iemand van de altijd softe woordjes en aanpak, ik zeg wat ik denk.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:33:46 #101
101353 mrbox
Miep miep
pi_64653233
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Dat is zo stil en ze geven vaak een verkeerde indruk maar welkom
pi_64653242
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[..]

Wie praat wie wat aan? Ik praat hem helemaal niks aan. Bovendien kan ik mij een topic van jou herinneren waarin je zo graag wilde dat er een labeltje op je geplakt werd, dus dit lijkt me een gevalletje de pot verwijt de ketel.

Als je ook goed gelezen had had je ook gezein dat ik zei dat het ook aan de psych kan liggen.

En nee, niemand kan dat besef in zijn kop planten maar ik kan het wel proberen. En ik ben niet iemand van de altijd softe woordjes en aanpak, ik zeg wat ik denk.
Waarom zou je dat willen proberen? Heb je zelf enige ervaring met een psych?
pi_64653254
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Nah ken je wel tegen aan babbelen, maar het programma gaat niet echt reageren op wat jij zegt natuurlijk
Misschien is een beeldtelefoon beter. Daar kan je tegen praten en de ander hoort en ziet jouw.
14 SHADES OF GREY
pi_64653258
Goeie TT.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64653273
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Gaaf!! voor wat voor baan?
Buschauffeur.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:34:37 #106
238120 Duimelot
pi_64653281
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dit is geen punt van kritiek maar mss iets dat je jezelf moet afvragen: Kom je dan wel tot de kern ?
vat het niet als kritiek op probeer alleen mijn manier van verwerken uit te leggen
ja ik kom tot de kern, het gaat misschien snel maar zeker niet pijnloos zal ik maar zeggen
alleen als ik dan weet waar de gevoelige snaar zit dan kan ik deze dus heel snel een juiste plaats geven.
afentoe kan ik er dan wel aan terugdenken en ook pijn voelen, afentoe is dat ook goed om me te herinneren wat ik er van geleerd hebt zodat ik niet dezelfde 'fouten' weer maak.
(al heb ik geen spijt van die fouten, spijt is ook een zinloos )
  zondag 4 januari 2009 @ 17:34:53 #107
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653300
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat is zo stil en ze geven vaak een verkeerde indruk maar welkom
Dank je!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:35:33 #108
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653332
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien is een beeldtelefoon beter. Daar kan je tegen praten en de ander hoort en ziet jouw.
Ja of bijvoorbeeld msn of skype, met een cam. Zelfde idee eigenlijk.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:36:07 #109
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64653353
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Buschauffeur.
dat is idd wel sociale baan
Succes alvast
pi_64653375
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen proberen? Heb je zelf enige ervaring met een psych?
Misschien heeft hij wel zoiets van:"Ja, daar zit wat in.", en als hij daar bij gebaat is is het mooi.

En ja, ik heb zelf ervaring bij een psych
pi_64653414
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja of bijvoorbeeld msn of skype, met een cam. Zelfde idee eigenlijk.
Ja inderdaad. Toch handig die moderne techniek van tegenwoordig.
14 SHADES OF GREY
pi_64653420
Dat Big Mac Menu van vanochtend was toch niet echt een geweldig idee.
pi_64653469
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Kluts het volgende:
I hate to say I told you so. McDonalds is troep.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:38:47 #114
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64653475
quote:

[..]

Ik vrijdag. Maar dan wel voor de tweede ronde.
RZ en Tijn: tof voor jullie!!!! succes!!!!
pi_64653481
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef Kluts het volgende:
Heb je het als ontbijt gehad?

Dat heb ik een keer op een vakantie gedaan en dan voel je je idd de hele dag knap beroerd.
pi_64653493
Duimelot, soms is het net of ik mezelf zie posten als ik iets van jou teruglees. Over vriendschap, bellen en vertrouwen, heb ik precies zo
pi_64653499
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef Duimelot het volgende:
wat betreft vriendschap en vertrouwen
vriendschap is iets wat gewoon gebeurd iig bij mij
als ik er naar zoek dan komt er niets van (mede dankzij mijn laksheid hoor)
maar soms gebeurd het gewoon dat je elkaar vaker ziet en spreekt en op een gegevenmoment merk je dat het om een vriendschap gaat!
vertrouwen, ik doe nog altijd mijn best om iedereen het voordeel van de twijfel te geven en vertrouw iedereen.
wel vertrouw ik daarnaast ook heel erg op mijn eigen gevoel en de eventuele alarmbellen die afgaan.
Bij zo;n alarmbel ga ik wel wat op mijn hoede zijn en ik ben niet de beroerdste om iemand hier ook mee te confronteren.
dat dus maar das niet volledig vertrouwen dan toch?
compact en kleverig.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:39:25 #118
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653506
quote:

[..]

Buschauffeur.
Schijnt een hele leuke baan te zijn Vrienden van mij doen het ook en ik hoor niks dan goeds. Suc6 dus maar!
pi_64653521
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

RZ en Tijn: tof voor jullie!!!! succes!!!!
Dankje, jij alvast een prettige vakantie gewenst.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:40:01 #120
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653539
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

I hate to say I told you so. McDonalds is troep.
Eensch!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:40:40 #121
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64653577
Hi murm
  zondag 4 januari 2009 @ 17:40:42 #122
101353 mrbox
Miep miep
pi_64653580
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

vat het niet als kritiek op probeer alleen mijn manier van verwerken uit te leggen
ja ik kom tot de kern, het gaat misschien snel maar zeker niet pijnloos zal ik maar zeggen
alleen als ik dan weet waar de gevoelige snaar zit dan kan ik deze dus heel snel een juiste plaats geven.
afentoe kan ik er dan wel aan terugdenken en ook pijn voelen, afentoe is dat ook goed om me te herinneren wat ik er van geleerd hebt zodat ik niet dezelfde 'fouten' weer maak.
(al heb ik geen spijt van die fouten, spijt is ook een zinloos )
Tis gewoon mijn kritische kant en ik kan er zelfs soms best ff lang mee zitten
pi_64653584
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Eensch!
Nee, die burger King bagger, dat is wat.
pi_64653598
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Schijnt een hele leuke baan te zijn Vrienden van mij doen het ook en ik hoor niks dan goeds. Suc6 dus maar!
Behalve in sommige wijken in sommige groten steden en combinatie met een bepaalde bevolkingsgroep.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 17:41:35 #125
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653615
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, die burger King bagger, dat is wat.
naja ik vind het allemaal niet geweldig, maar dan nog 1000x liever burger king dan macdonalds
  zondag 4 januari 2009 @ 17:42:02 #126
101353 mrbox
Miep miep
pi_64653640
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Eensch!
Maar vertel eens, rookje doe je drugs? hoelang single ?
pi_64653641
Soms is troep best lekker anders.
pi_64653644
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Mijn vader doet het ook maar die vindt er niks meer aan

Maar goed, hij kwam er bij toen het nog van de staat was en toen ze voor elke rit nog plenty tijd hadden. En mijn vader ergert zich aan al die mobiele bellers die het verrekken hun bek even open te trekken als ze instappen.Maar goed, hij moet nog een dik jaar en dan mag hij met de vut,

Voor mij zijn er alleen maar voordelen.
Ik kan beter dingen plannen, ik werk dichterbij huis, het verdient beter, ik werk dan korter, het is socialer werk.

Dus ik zie het wel zitten.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:42:23 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64653658
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi murm
hee Knuf!! ook weer wakker?;)
nog wat leuks gedaan vandaag?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:42:33 #130
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653664
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Behalve in sommige wijken in sommige groten steden en combinatie met een bepaalde bevolkingsgroep.
Ach tegenwoordig loop je bij iedere baan al risico om overhoop geschoten te worden
pi_64653672
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

naja ik vind het allemaal niet geweldig, maar dan nog 1000x liever burger king dan macdonalds
Ik vind die broodjes altijd te droog en verder smaakt het gewoon naar een zelfgemaakte hamburger, dan maak ik m dus liever zelf. De Mac is gewoon lekker chemisch, en op zijn tijd is dat heerlijk.
pi_64653685
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt, mijn vader heeft een collega uit Almere gehad en die had al drie keer in de loop van een pistool gekeken.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:43:06 #133
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64653689
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef vencodark het volgende:
Soms is troep best lekker anders.
Ik ga toch voor wat pasta vandaag
pi_64653734
Het zal vanavond denk ik gewoon een soepje worden met stokbrood ofzo. Ook lekker.
pi_64653760
quote:

[..]

Buschauffeur.
Succes!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:44:49 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64653771
ik ga ook eens ontbijten
  zondag 4 januari 2009 @ 17:45:04 #137
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653782
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:

[..]

Maar vertel eens, rookje doe je drugs? hoelang single ?
Ik rook, en rook ook een blowtje op zn tijd, aangezien ik tegen een hernia aanzit is dat af en toe wel pijnverlichtend zeg maar.
Momenteel ben ik 9 maanden vrijgezel
Whats ur story?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:45:11 #138
238120 Duimelot
pi_64653788
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat dus maar das niet volledig vertrouwen dan toch?
zijn er tegenwoordig nog mensen die elkaar direct volledig vertrouwen?
ik doe mijn best op zo open mogelijk te staan voor iedereen
wantrouwend de wereld in kijken en vinden dat vertrouwen eerst verdiend moet worden is gewoon niet mijn ding.
Dus ik geef het maar blijf op mn hoede
  zondag 4 januari 2009 @ 17:45:37 #139
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64653812
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Murmeli het volgende:

[..]

hee Knuf!! ook weer wakker?;)
nog wat leuks gedaan vandaag?
Knuf was om 5:30 al wakker heb vandaag gewerkt en gelukkig ook tijd gehad om kolonisten van catan het kaartspel te spelen

Jij nog wat gedaan?
pi_64653835
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ga toch voor wat pasta vandaag
Ik krijg vanavond weer friet.
Trouwens, toen ik de vorige keer zo blij vertelde dat we peppersteak kregen...was het iets heel anders toen ik beneden kwam...preischotel.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:46:04 #141
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64653841
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind die broodjes altijd te droog en verder smaakt het gewoon naar een zelfgemaakte hamburger, dan maak ik m dus liever zelf. De Mac is gewoon lekker chemisch, en op zijn tijd is dat heerlijk.
Behalve het gevoel in je buik na zo'n ontbijt dan haha!
pi_64653843
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel zoiets van:"Ja, daar zit wat in.", en als hij daar bij gebaat is is het mooi.

En ja, ik heb zelf ervaring bij een psych
En waarom ben jij dan niet doordrongen van het feit dat inzicht vooral werkt als je het zelf verwerft?
pi_64653850
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zijn er tegenwoordig nog mensen die elkaar direct volledig vertrouwen?
ik doe mijn best op zo open mogelijk te staan voor iedereen
wantrouwend de wereld in kijken en vinden dat vertrouwen eerst verdiend moet worden is gewoon niet mijn ding.
Dus ik geef het maar blijf op mn hoede
Maar is het , en dat geldt ook voor JB, nou ook moeilijker om een man te vertrouwen dan een vrouw?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:46:31 #144
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64653869
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Trouwens, toen ik de vorige keer zo blij vertelde dat we peppersteak kregen...was het iets heel anders toen ik beneden kwam...preischotel.

Dat is wel heel wat anders, en minder lekker
  zondag 4 januari 2009 @ 17:46:53 #145
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64653893
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Persoonlijk lijkt autisme me moeilijker dan dingen uit je verleden proberen te verwerken.
Beide zijn verdomd lastig kan ik je vertellen. Hoewel je het verleden weg kan stoppen.
pi_64653909
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef MLI het volgende:

[..]

En waarom ben jij dan niet doordrongen van het feit dat inzicht vooral werkt als je het zelf verwerft?
Omdat je bij het verkrijgen van inzichten af en toe hulp nodig hebt omdat je het zelf niet meer zo helder ziet.
pi_64653940
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat is wel heel wat anders, en minder lekker
Ja, dat viel echt ontzettend tegen. Ik lust het wel, maar om nou te zeggen, joepi? Nou nu. Op dat soort momenten heb ik echt zoiets van: nu is het écht tijd op mezelf te gaan wonen.
pi_64653945
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Beide zijn verdomd lastig kan ik je vertellen. Hoewel je het verleden weg kan stoppen.
Dat laatste gaat zich op den duur toch wreken , denk ik.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:48:18 #149
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64653967
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

preischotel... dat klinkt als iets ergs uit de tweede wereld oorlog.. Zowiezo gekookte prei ziet er op je bord uit alsof er iemand met een meer dan gemiddelde verkoudheid in de pan geniest heeft zonder de hand voor de mond
  zondag 4 januari 2009 @ 17:48:42 #150
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64653989
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, dat viel echt ontzettend tegen. Ik lust het wel, maar om nou te zeggen, joepi? Nou nu. Op dat soort momenten heb ik echt zoiets van: nu is het écht tijd op mezelf te gaan wonen.
Kan je tenminste peppersteak eten wanneer je het wil
pi_64654004
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:44 schreef Murmeli het volgende:
ik ga ook eens ontbijten
Smakelijk Murm
  zondag 4 januari 2009 @ 17:49:11 #152
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64654012
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

the bank says no......
  zondag 4 januari 2009 @ 17:49:13 #153
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654016
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat laatste gaat zich op den duur toch wreken , denk ik.
Ligt eraan op watvoor manier je het wegstopt, als je er zelf vrede me hebt hoe het allemaal gegaan is dan niet maar al zit je met sommige dingen nog dan kan je er last van krijgen ja.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:49:14 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64654018
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Knuf was om 5:30 al wakker heb vandaag gewerkt en gelukkig ook tijd gehad om kolonisten van catan het kaartspel te spelen

Jij nog wat gedaan?
oja dat is waar, jij moest vroeg werken
kolonisten, leuk

ehh niks gedaan, ik stond vrolijk op maar kreeg slecht nieuws (zie het vorige topic) en ben toen maar weer achter de pc gaan zitten... nu ga ik eten en straks komt een vriendin me helpen met inpakken (me vooral een schop onder mn hol geven)

voel me beetje depri vandaag misschien wel vooral omdat ik al 5 dagen alleen maar op FOK! zit hahaha
  zondag 4 januari 2009 @ 17:49:22 #155
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654027
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

preischotel... dat klinkt als iets ergs uit de tweede wereld oorlog.. Zowiezo gekookte prei ziet er op je bord uit alsof er iemand met een meer dan gemiddelde verkoudheid in de pan geniest heeft zonder de hand voor de mond

Moet er idd niet aan denken het te moeten eten, en dat terwijl ik toch bijna alles lust.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:50:04 #156
101353 mrbox
Miep miep
pi_64654060
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:45 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ik rook, en rook ook een blowtje op zn tijd, aangezien ik tegen een hernia aanzit is dat af en toe wel pijnverlichtend zeg maar.
Momenteel ben ik 9 maanden vrijgezel
Whats ur story?
No drugs en rook ook niet. Natuurlijk ook single
pi_64654070
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Precies. Dan komen die rare schotels niet meer op tafel hoor.

En ja Kwaakvaak, het is niet briljant, preischotel. Maar het was te eten en prei ziet er lekker uit met krokant korstje uit de oven, dan gewoon kwak op je bord.
Ik eet geen prei zonder die schotel hoor En zolang ik thuis woon, eet ik in principe wat te pot schaft, op enkele uitzonderingen na.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:50:49 #158
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64654091
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:49 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

the bank says no......
Dat is het grootste probleem
  zondag 4 januari 2009 @ 17:51:01 #159
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654097
De meeste singles hier roken niet toch?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:51:36 #160
141482 Q.
JurassiQ
pi_64654123
Singletjes van me.
For great justice!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:51:38 #161
238120 Duimelot
pi_64654126
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar is het , en dat geldt ook voor JB, nou ook moeilijker om een man te vertrouwen dan een vrouw?
nee totaal niet eigenlijk
de situatie waarin ik zat was ik mede 'zelf schuld'
euh nee ik praat niks goed, maar ik heb wel elke alarmbel die afging in mijn hoofd in t begin van onze relatie genegeerd. Verder was ik veel te veel bezig met hem willen helpen en wilde niet inzien dat ik dat niet kon dat hij dat dan eerst zelf moest willen en daardoor bleek ik in t zelfde schuitje zitten.
zgn reddersdriehoek, iemand willen helpen, die wordt hier boos van (bewust of onbewust) en de redder wordt uiteindelijk t slachtoffer. zeg maar
Niet iedere man is zo.
Ik weet waar IK de fout in ben gegaan en weet dus wat ik in een volgede relatie niet zal toelaten.

Verder zou het zonde zijn om mensen maar niet toe te laten bang dat je vertrouwen gekrenkt wordt, dan mis je ook een heleboel mooi dingen....
pi_64654133
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Red_Cat het volgende:
De meeste singles hier roken niet toch?
Ik rook niet nee.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:51:52 #163
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654136
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Q. het volgende:
Singletjes van me.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:52:07 #164
101353 mrbox
Miep miep
pi_64654147
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Omdat je bij het verkrijgen van inzichten af en toe hulp nodig hebt omdat je het zelf niet meer zo helder ziet.
Dat ligt helemaal er aan hoe, het is iig niet zo dat er verteld moet van hoe en wat "werkt".
pi_64654149
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat is het grootste probleem
Geen idee hoe duur dat spul is. Ik bespaar dan wel op andere dingen.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:52:14 #166
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654155
quote:
Singletjes van me.
haaai Q.!
pi_64654156
quote:
Singletjes van me.
Qtie!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:52:45 #168
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64654178
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Geen idee hoe duur dat spul is. Ik bespaar dan wel op andere dingen.
Haha succes
Ik ga in iedergeval koken nu
pi_64654211
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ah, noemen ze verwerking tegenwoordig zo? Het gaat er niet om hoelang je erbij stil staat, maar zonder alle stadia is het niet compleet. En meestal is een relatie van jaren kunnen verwerken in een maand kunnen verwerken wel een teken dat er ergens een stadium overgeslagen wordt.
quote:

Ik leef dus precies zo. Maar wat betreft verwerking, da's voor iedereen anders maar 'eenvoudig' (je relativeert zeker makkelijk) is het in mijn optiek alleen als je halfslachtig verwerkt. Maar nogmaals, dat hoeft voor jou niet zo te zijn.
pi_64654298
Morgen weer stage gaan lopen...na 2 weken vakantie.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:55:43 #171
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654311
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Haha succes
Ik ga in iedergeval koken nu
Eet smakelijk strax!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:56:14 #172
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654332
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:

[..]

euh nee ik praat niks goed, maar ik heb wel elke alarmbel die afging in mijn hoofd in t begin van onze relatie genegeerd. Verder was ik veel te veel bezig met hem willen helpen en wilde niet inzien dat ik dat niet kon dat hij dat dan eerst zelf moest willen en daardoor bleek ik in t zelfde schuitje zitten.
zgn reddersdriehoek, iemand willen helpen, die wordt hier boos van (bewust of onbewust) en de redder wordt uiteindelijk t slachtoffer. zeg maar
Niet iedere man is zo.
Ik weet waar IK de fout in ben gegaan en weet dus wat ik in een volgede relatie niet zal toelaten.

Verder zou het zonde zijn om mensen maar niet toe te laten bang dat je vertrouwen gekrenkt wordt, dan mis je ook een heleboel mooi dingen....
Dat werkt ook niet mensen proberen te veranderen, dan moeten ze het eerst zelf ook inderdaad willen. (Hoewel dat soms moeilijk te negeren is ja inderdaad)
  zondag 4 januari 2009 @ 17:56:28 #173
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654339
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef vencodark het volgende:
Morgen weer stage gaan lopen...na 2 weken vakantie.
Is altijd een jammer moment, einde van de vakantie
Wat voor stage doe je?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:56:45 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64654351
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik rook niet nee.
ik ook niet, bah

mmm lekker, heb erwtensoep van m'n moeder en straks nog een restje rijst met prut
  zondag 4 januari 2009 @ 17:57:08 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654364
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik ook niet, bah

pi_64654384
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Niet iedere man is zo.

Zelfde geldt voor mij eigenlijk.
Wil mensen heel graag toelaten, doe dat ook, maar echt diep niet vaak.
Hoewel ik nu wel een paar mensen meer in mn omgeving heb dan ik hadin mn relatie, omdat ik ze toegelaten heb

Vrouwen of mannen maakt niet echt uit.
compact en kleverig.
pi_64654385
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik ook niet, bah

mmm lekker, heb erwtensoep van m'n moeder en straks nog een restje rijst met prut

Enneh, rijst met prut?
  zondag 4 januari 2009 @ 17:57:59 #178
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654397
Ik voel mij nogal alleenig nu
  zondag 4 januari 2009 @ 17:59:01 #179
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654440
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef Red_Cat het volgende:
Je bent nooit alleen alleen
  zondag 4 januari 2009 @ 17:59:27 #180
101353 mrbox
Miep miep
pi_64654455
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef Red_Cat het volgende:
Hoezo ?
pi_64654458
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Is altijd een jammer moment, einde van de vakantie
Wat voor stage doe je?
Loop stage op een woning met licht verstandelijk gehandicapten jongeren.
Kan je weer naar hun problemen luisteren. Waar ik dus soms helemaal geen zin in heb omdat het over kukeldingetjes gaat. En waar je ze niet aan het verstand kan brengen dat ze het naast zich neer mogen leggen.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:59:43 #182
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64654464
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Enneh, rijst met prut?
ja iets japans, was een restje van een bijna kant en klaar wokding van albert heijn dat ik gisteren in elkaar heb geflanst
ik denk dat ik meer wil eten. heb trek na een hele dag niet eten
  zondag 4 januari 2009 @ 18:00:39 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654494
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor mij eigenlijk.
Wil mensen heel graag toelaten, doe dat ook, maar echt diep niet vaak.
Hoewel ik nu wel een paar mensen meer in mn omgeving heb dan ik hadin mn relatie, omdat ik ze toegelaten heb

Vrouwen of mannen maakt niet echt uit.
Je bouwt soms wel een muur om je heen vind ik met bepaalde omstandigheden.
pi_64654499
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja iets japans, was een restje van een bijna kant en klaar wokding van albert heijn dat ik gisteren in elkaar heb geflanst
Dat begrijp ik nou niet hoor.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:01:25 #185
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654520
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:59 schreef mrbox het volgende:

[..]

Hoezo ?
Niemand die rookt. Samen een peukie opsteken schept toch een band zeg maar
  zondag 4 januari 2009 @ 18:01:27 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64654522
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat begrijp ik nou niet hoor.
wat begrijp je niet?

edit: sorry ik had niet goed gekeken ik snap het al
pi_64654545
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

wat begrijp je niet?
Dat je honger krijgt als je een hele dag nog niet hebt gegeten.
pi_64654565
quote:

[..]

Dan flans je nog wat in elkaar.

Of je haalt wat op natuurlijk
  zondag 4 januari 2009 @ 18:02:55 #189
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654566
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat je honger krijgt als je een hele dag nog niet hebt gegeten.
3 toostjes en een glas appelsap telt zeker niet als eten?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:03:13 #190
101353 mrbox
Miep miep
pi_64654577
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:01 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

okeeeey.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:03:40 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654596
quote:

[..]

Buiten
  zondag 4 januari 2009 @ 18:03:45 #192
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64654602
quote:

[..]

heb jij wel een patatzaak op de hoek
  zondag 4 januari 2009 @ 18:04:09 #193
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654617
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:03 schreef mrbox het volgende:

[..]

okeeeey.
Ja i know. Ik moet ook stoppen, maar tis gewoon verdomde moeilijk!
pi_64654645
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja i know. Ik moet ook stoppen, maar tis gewoon verdomde moeilijk!
Stoppen met roken is niet moeilijk, gewoon geen peuk opsteken.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:05:12 #195
238120 Duimelot
pi_64654652
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:53 schreef MLI het volgende:

[..]

Ah, noemen ze verwerking tegenwoordig zo? Het gaat er niet om hoelang je erbij stil staat, maar zonder alle stadia is het niet compleet. En meestal is een relatie van jaren kunnen verwerken in een maand kunnen verwerken wel een teken dat er ergens een stadium overgeslagen wordt.
[..]

Ik leef dus precies zo. Maar wat betreft verwerking, da's voor iedereen anders maar 'eenvoudig' (je relativeert zeker makkelijk) is het in mijn optiek alleen als je halfslachtig verwerkt. Maar nogmaals, dat hoeft voor jou niet zo te zijn.
net zoals bij jou de haren over eind gaan staan als andere welgemeende opmerkingen naar bv Tijn maken gaan hier mijn haren wel van over eind staan.
omdat het voor jou goed werkt om via een psycholoog een bepaalde manier van verwerking te doorlopen wil niet zeggen dat op elke andere manier er waarschijnlijk wat wordt over geslagen en er niets van klopt.

Het heeft iets weg van ikke weet het het best en ach je doet maar wat je wil maar eigenlijk doe je het helemaal fout reactie die eigenlijk net zo bekrompen is als alle anderen die welgemeende raad proberen te geven.
(geef ik zelf ook hoor, is een menselijk trekje geloof ik)

maar neem nu maar van mij aan er zijn meer wegen die naar rome leiden.....
  zondag 4 januari 2009 @ 18:05:51 #196
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64654683
quote:

[..]

roken nare gewoonte..

(drank ook hoor, maar daar heb ik dan weer geen moeite mee omdat een ander niet automagisch mee drinkt als ik drink)..

Kan er ook mee te maken hebben dat ik een lichte vorm van astma heb, en dat maakt roken niet echt prettig omdat roken een van de triggers van een benauwdheidsaanval kan geven. En niet dat ik rokers vermijd, en dat ik vroeger ook niet in de kroeg kwam hoor. Antirokersfundementalisten zijn eng!
  zondag 4 januari 2009 @ 18:08:13 #197
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64654789
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:03 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

heb jij wel een patatzaak op de hoek
ja die heb ik wel.... ik ga even kijken hoeveel trek ik nog heb na mijn japanse hapje ik geloof dat mijn maag eten ook slecht trekt nu... te lang niks gegeten...

iets zegt mij dat ik beter voor mezelf moet gaan zorgen....
  zondag 4 januari 2009 @ 18:08:25 #198
238120 Duimelot
pi_64654799
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat werkt ook niet mensen proberen te veranderen, dan moeten ze het eerst zelf ook inderdaad willen. (Hoewel dat soms moeilijk te negeren is ja inderdaad)
ik wilde m niet veranderen maar helpen (nogal wat psychische problemen al wil(de) hij dat zelf niet inzien.
soort van ,ach kom maar bij mij ik ga dit wel samen met jou oplossen en dan ben je helemaal die geweldige vent die afentoe te zien is, instelling zeg maar
even heel zwart wit getekend nu
dat zag ik op dat moment niet in, dat weet ik nu....
  zondag 4 januari 2009 @ 18:08:30 #199
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654803
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Stoppen met roken is niet moeilijk, gewoon geen peuk opsteken.
Hahaha zo simpel is het niet, want alles wat je normaal al die jaren gedaan heb, heb je wel een peuk bij opgestoken. Als je in de stress zit zeggen je hersenen automatisch steek een peuk op, dat helpt.
Ik ben nogal een stresskip af en toe, en vooral op die momenten ga je een peuk heel erg missen, schiet je nog meer in de stress, word je saggo, ga je andere mensen uitschelden ga zo maar door
Ik haat roken echt, met het diepst van mijn hart, maar ik zie zo op tegen weer dat alles doormaken
  zondag 4 januari 2009 @ 18:08:56 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654821
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja die heb ik wel.... ik ga even kijken hoeveel trek ik nog heb na mijn japanse hapje ik geloof dat mijn maag eten ook slecht trekt nu... te lang niks gegeten...

iets zegt mij dat ik beter voor mezelf moet gaan zorgen....
Maak dan een boterham

Anders
  zondag 4 januari 2009 @ 18:09:32 #201
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64654837
* Knuffelzacht me doet ook niet aan roken
  zondag 4 januari 2009 @ 18:09:53 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_64654858
quote:
Op zondag 4 januari 2009 17:52 schreef MNR het volgende:

[..]

Qtie!
Hoe is het vandaag met MNR?
For great justice!
  zondag 4 januari 2009 @ 18:10:22 #203
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64654881
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik wilde m niet veranderen maar helpen (nogal wat psychische problemen al wil(de) hij dat zelf niet inzien.
soort van ,ach kom maar bij mij ik ga dit wel samen met jou oplossen en dan ben je helemaal die geweldige vent die afentoe te zien is, instelling zeg maar
Das hetzelfde schat

Maar dat werkt niet nee hoe moeilijk het soms ook is om dan te zeggen van zoek het maar uit.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:10:22 #204
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64654882
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:05 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

roken nare gewoonte..

(drank ook hoor, maar daar heb ik dan weer geen moeite mee omdat een ander niet automagisch mee drinkt als ik drink)..

Kan er ook mee te maken hebben dat ik een lichte vorm van astma heb, en dat maakt roken niet echt prettig omdat roken een van de triggers van een benauwdheidsaanval kan geven. En niet dat ik rokers vermijd, en dat ik vroeger ook niet in de kroeg kwam hoor. Antirokersfundementalisten zijn eng!
ik ben groot voorstander van het rookverbod.
ja het is te betuttelend en het is onhandig, maar zo'n rookvrije kroeg is voor mij persoonlijk wel zo prettig
  zondag 4 januari 2009 @ 18:10:35 #205
238120 Duimelot
pi_64654889
ik rook ook trouwens om daar ook maar es voor uit te komen *bloos*
vind t een nare eigenschap en heb als enige excuus ik rook niet waar mn kids bijzijn....
  zondag 4 januari 2009 @ 18:11:43 #206
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64654935
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
vind t een nare eigenschap en heb als enige excuus ik rook niet waar mn kids bijzijn....
dan doe je het al veel beter dan sommige andere ouders
  zondag 4 januari 2009 @ 18:11:43 #207
238120 Duimelot
pi_64654936
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ja het is te betuttelend en het is onhandig, maar zo'n rookvrije kroeg is voor mij persoonlijk wel zo prettig
ik vind het anders nu veel meer stinken eerlijk gezegd
ook toen ik niet rookte had ik er geen problemen mee, het hoort bij die uitgaansgelegeheden.
nu ruik je precies hoe weinig mensen er maar een goeie deo gebruiken
  zondag 4 januari 2009 @ 18:11:58 #208
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654946
quote:
Nou voel ik mij toch niet zo heel alleen meer
Maar idd het is gewoon een rot gewoonte.
pi_64654951
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Hahaha zo simpel is het niet, want alles wat je normaal al die jaren gedaan heb, heb je wel een peuk bij opgestoken. Als je in de stress zit zeggen je hersenen automatisch steek een peuk op, dat helpt.
Ik ben nogal een stresskip af en toe, en vooral op die momenten ga je een peuk heel erg missen, schiet je nog meer in de stress, word je saggo, ga je andere mensen uitschelden ga zo maar door
Ik haat roken echt, met het diepst van mijn hart, maar ik zie zo op tegen weer dat alles doormaken
Heb nooit gerookt, dus weet het ook niet hoor.
Maar dat moment, waar je zogezegt doorheen moet, komt altijd. Of je nu morgen stopt, of over 15 jaar. Je komt er niet onderuit.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:12:13 #210
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64654955
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:

[..]

is jouw ex dezelfde als mijn ex? en dan ben ik ook dezelfde als jij
pi_64654984
Ik rook niet

Maar als ik mensen in mn omgeving had gehad die erover door waren blijven zeuren, had ik t ws wel gedaan.
Nu vroeg gewoon af en toe iemand of ik een trekje wilde en dan accepteerden ze gewoon nee
compact en kleverig.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:13:15 #212
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64654989
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heb nooit gerookt, dus weet het ook niet hoor.
Maar dat moment, waar je zogezegt doorheen moet, komt altijd. Of je nu morgen stopt, of over 15 jaar. Je komt er niet onderuit.
Ja ik weet het. Ach ja, misschien binnenkort maar weer eens een poging doen
  zondag 4 januari 2009 @ 18:14:50 #213
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64655059
Roken?

Gewoon een kwestie van mentaal sterk zijn of niet en nee kunnen zeggen dat iemand je een sigaret aanbied. Zoals met zoveel dingen zitten dat soort dingen gewoon tussen de oren.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:15:58 #214
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64655105
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
Roken?

Gewoon een kwestie van mentaal sterk zijn of niet en nee kunnen zeggen dat iemand je een sigaret aanbied. Zoals met zoveel dingen zitten dat soort dingen gewoon tussen de oren.
Ja dat is ook een punt wat het allemaal nog moeilijker maakt. Iedereen in mijn omgeving rookt. Mn moeder, mn vader mn vrienden. Echt iedereen.
pi_64655107
Alleen jammer dat er mensen rondlopen die erg veel moeite hebben met het accepteren van Nee
compact en kleverig.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:16:48 #216
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64655144
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik vind het anders nu veel meer stinken eerlijk gezegd
ook toen ik niet rookte had ik er geen problemen mee, het hoort bij die uitgaansgelegeheden.
nu ruik je precies hoe weinig mensen er maar een goeie deo gebruiken
van dat meer stinken heb ik nog geen last gehad, ben niet meer echt uitgeweest op drukke plekken geloof ik. ik vraag me eigenlijk af of ik uberhaupt nog ben wezen stappen... oja wacht op lowlands...mocht je ook niet roken in die tenten en dan had er iemand die voor je stond een enorme ruft gelaten... te ranzig gewoon

maar dan nog... als je naar buiten gaat dan ruik je zelf tenminste niet zo vies. als je gewoon ergens effe een bakje thee gaat drinken en daar wordt gerookt moeten anders meteen al je kleren in de was ieh
  zondag 4 januari 2009 @ 18:16:50 #217
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64655147
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen jammer dat er mensen rondlopen die erg veel moeite hebben met het accepteren van Nee
Stille hint?

Ik zie het alweer, kop in het zand
  zondag 4 januari 2009 @ 18:17:38 #218
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64655197
nooit mensen in m'n omgeving gehad die rookte.. dus ook niet echt mee in aanraking geweest. Ik weet wel dat als ik dat had gedaan vroeger.. ik dan wss wel verslaafd zou zijn geweest Maar dat gok ik..
pi_64655281
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik niet, al is het alleen maar om die penetrante luchtjes die er nu hangen te verdoezelen.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:20:39 #220
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64655324
Ben ik de enige die geen verschil ruikt in de kroegen nu en voor het rookverbod?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:20:57 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64655334
hmmm eten is op.. heb nog trek....
straks nog maar een paar boterhammen eten ga eerst eens een beetje inpakken. tot straks allemaal
  zondag 4 januari 2009 @ 18:20:59 #222
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64655337
Iedereen in mijn omgeving van vroeger rookte... mijn mams, paps, opa, vrienden iedereen... Ik was ongeveer de enige die niet rookte... Het heeft me ook super veel moeite gekost om niet te gaan roken... maar het zien overlijden van mijn opa aan longkanker op jonge leeftijd heeft mij geholpen om er vanaf te blijven. Soms vind ik het nog steeds moeilijk om niet te beginnen omdat ik weet van andere en het gezien heb dat het zooo ontspannend werkt en dat heb ik af en toe ook wel eens nodig.
pi_64655358
Bonsoir.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:21:54 #224
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64655380
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik de enige die geen verschil ruikt in de kroegen nu en voor het rookverbod?
geurendoof?
of misschien wordt er bij jullie in de kroeg nog gewoon gerookt da's namelijk hier ook
pi_64655446
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik rook niet

Maar als ik mensen in mn omgeving had gehad die erover door waren blijven zeuren, had ik t ws wel gedaan.
Nu vroeg gewoon af en toe iemand of ik een trekje wilde en dan accepteerden ze gewoon nee
Op de MAVO was een klasgenoot die zou mij wel even laten roken, ondanks dat ik weigerde. Helaas voor me stonden we op het bordes voor de school van drie treden hoog en toen hij mij vast wilde grijpen heb ik hem van het bordes afgetrapt. Opbokken met die stinkzooi. En nog een goede motivatie: als ik voor mijn 18e niet zou roken zou mijn moeder de helft van mijn rijbewijs betalen.

Dat was geen moeilijke opgave.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:23:32 #226
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64655461
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Iedereen in mijn omgeving van vroeger rookte... mijn mams, paps, opa, vrienden iedereen... Ik was ongeveer de enige die niet rookte... Het heeft me ook super veel moeite gekost om niet te gaan roken... maar het zien overlijden van mijn opa aan longkanker op jonge leeftijd heeft mij geholpen om er vanaf te blijven. Soms vind ik het nog steeds moeilijk om niet te beginnen omdat ik weet van andere en het gezien heb dat het zooo ontspannend werkt en dat heb ik af en toe ook wel eens nodig.
Dat is idd tricky.. het heeft gewoon iets waarvan je denkt: hmm misschien zou het ook wel wat voor mij zijn. Maar zeker nu in deze tijd moet je niet meer beginnen. Kost bakken met geld en daarbij slecht voor de gezondheid. Dat ik nu zoiets heb, dat ik al zo lang nee heb kunnen zeggen.. dan nu ook maar verder gaan daarin.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:24:13 #227
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64655494
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

geurendoof?
of misschien wordt er bij jullie in de kroeg nog gewoon gerookt da's namelijk hier ook
Het verschilt hier. Tot nu toe 1 kroeg geweest waar ze nog mochten roken. Maar ik ben idd beetje geurendoof enzo. Weet niet
pi_64655511
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

geurendoof?
Dat inderdaad, want je ruikt het verschil wel degelijk. Goedkope deo, zweet, mensen die ongegeneerd staan te ruften, verschraald bier.
pi_64655541
Goedeavond allen

* Crazy-M heeft ergens zin in
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64655584
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:25 schreef Crazy-M het volgende:
Goedeavond allen

* Crazy-M heeft ergens zin in
Nou, fapze.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:28:21 #231
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64655656
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:24 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad, want je ruikt het verschil wel degelijk. Goedkope deo, zweet, mensen die ongegeneerd staan te ruften, verschraald bier.
Hier roken ze gewoon weer in alle kroegen. Het rookverbod hield denk ik een week of drie stand en toen waren alle kroegeigenaren het zat. Het is voor hun niet meer leuk werken, want iedereen staat de hele avond buiten, en de kroeg is leeg. Kan mij er wel wat bij voorstellen. Ze hadden het op dat moment geen eens een probleem gevonden betrapt te worden en een boete te krijgen of dicht te moeten. Nou dan is de lol er dus wel heel erg af
  zondag 4 januari 2009 @ 18:28:38 #232
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64655668
Hai Crazy!
pi_64655739
Ach, dat rookverbod is vooral even wennen heb ik 't idee. En van andere nare geuren heb ik nog niets gemerkt, terwijl ik zo'n beetje elke week in een kroeg kom....Ik vind 't wel relaxed dat ik niet meer tig keer mn haar hoef te wassen na een avondje stappen.
En hoiiiiiiiiiii
  zondag 4 januari 2009 @ 18:31:19 #234
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64655756
Van mij mogen ze nog hogere boetes op roken zetten

@JB: Geen dingen plaatsen als je toch niet in discussie wil gaan
  zondag 4 januari 2009 @ 18:33:36 #235
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64655842
quote:

Ik ruik alleen hele sterke geuren

(maar het rookverbod werdt afgelopen oudjaar behoorlijk en massaal aan de laars gelapt waar ik was)
pi_64655875
quote:
* Lixi ruikt ook geen verschil
  zondag 4 januari 2009 @ 18:34:41 #237
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64655879
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat is idd tricky.. het heeft gewoon iets waarvan je denkt: hmm misschien zou het ook wel wat voor mij zijn. Maar zeker nu in deze tijd moet je niet meer beginnen. Kost bakken met geld en daarbij slecht voor de gezondheid. Dat ik nu zoiets heb, dat ik al zo lang nee heb kunnen zeggen.. dan nu ook maar verder gaan daarin.
Oh ik ga zeker ook niet beginnen... zou wel erg dom zijn op mijn 28ste om nu nog te beginnen met roken
  zondag 4 januari 2009 @ 18:35:16 #238
101353 mrbox
Miep miep
pi_64655901
Weet je dat roken de "wilskracht" van personen aantast en aangezien je dat nodig hebt om te stoppen is het extra lastig. Kan zo ff niet meer de bron achterhalen, het komt nog op tv ...

En dat Duimelot rook had ik niet verwacht.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:35:22 #239
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64655907
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Oh ik ga zeker ook niet beginnen... zou wel erg dom zijn op mijn 28ste om nu nog te beginnen met roken
Waarom zou je dat ook doen, meer nadelen als voordelen

En ik wil een nieuwe avatar maar weet niks
pi_64655932
Ik ga niet zo vaak uit, vermaak me ook wel waar ik dan weer ben als de kindjes niet thuis zijn, meestal is dat niet in de / een kroeg.
compact en kleverig.
pi_64655958
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:35 schreef mrbox het volgende:
Weet je dat roken de "wilskracht" van personen aantast en aangezien je dat nodig hebt om te stoppen is het extra lastig. Kan zo ff niet meer de bron achterhalen, het komt nog op tv ...

En dat Duimelot rook had ik niet verwacht.
Waar maak jij uit op of mensen roken of niet dan?

(gewoon nieuwsgierig)
compact en kleverig.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:38:09 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656004
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

(gewoon nieuwsgierig)
Je moest eens weten hoeveel je uit iemands gedrag kan opmaken. Aan doen en laten etc.
pi_64656012
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef Red_Cat het volgende:
Hai Crazy!
Hey rode kat
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_64656035
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef Lixi het volgende:

[..]

ik ruik ook geen verschil,

maar goed, waar ik kom daar roken ze nog gewoon
Ik luister NL-Talig
pi_64656046
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:26 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, fapze.

dat nu ook weer niet
Ik luister NL-Talig
  zondag 4 januari 2009 @ 18:39:56 #246
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656067
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dat nu ook weer niet
Je weet dat dat het eerste is waar we hier aan denken he
pi_64656092
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Je weet dat dat het eerste is waar we hier aan denken he
klopt
kon het weten
Ik luister NL-Talig
pi_64656093
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Q. het volgende:

Hoe is het vandaag met MNR?
Sorry was even koken. Zet de mensen hier vanavond gevulde paprika voor

Nou eigenlijk prima, afgezien van een vervelend bericht over dat mijn huisgenoot/ex uit huis gaat zonder dat hij dat verteld heeft. Heb hem net nog gesproken (via MSN): hij zei dat hij het ons morgen wilde vertellen.
Het leek hem vrij weinig te doen, want dat was het enige wat hij zei. Ik ga me niet druk maken om iemand die die zich ook niet druk maakt om mij.

Hoest met Qtie?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:41:37 #249
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656141
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

klopt
kon het weten
Yup
Shit.. ik heb de hik weer!
  zondag 4 januari 2009 @ 18:42:25 #250
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656172
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Yup
Alweer
  zondag 4 januari 2009 @ 18:42:32 #251
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656182
ik ben er weer vanaf
heerlijk als je dat door middel van je ademhaling kan doen en dat het nu ook goed werkt
pi_64656187
quote:

[..]

Yup
BOE
Ik luister NL-Talig
  zondag 4 januari 2009 @ 18:42:55 #253
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64656194
quote:

[..]

Yup
BOE
pi_64656208
quote:
Ik rook het direct!
Eerst was het rook, nu ruikt het vooral naar zweet
pi_64656216
quote:

[..]

Yup

BOE! CUEEEEWAAAAH!

schrok je?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:43:45 #256
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656219
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik rook het direct!
Eerst was het rook, nu ruikt het vooral naar zweet
Ik hoor dat vaker ja.. maar zelf nergens last van
  zondag 4 januari 2009 @ 18:44:01 #257
101353 mrbox
Miep miep
pi_64656229
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

(gewoon nieuwsgierig)
Sorry ik begrijp de vraag niet echt zo, vraag je nu wat het mij uitmaakt of waaraan ik het (zou) merken ?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:44:04 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64656233
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:34 schreef Lixi het volgende:

[..]

hoe moet je die rode letters maken? ik zat er steeds al naar te zoeken
  zondag 4 januari 2009 @ 18:44:08 #259
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656236
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:42 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

BOE
Nee!

* emmer water haalt *
* over d'r heengooit *

Op die manier hebben wij ook nog wat naar te kijken
  zondag 4 januari 2009 @ 18:44:12 #260
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656239
Tnx jongens.. maar het is allemaal net te laat.. en uh.. het was niet schikwekkend.. sorry
  zondag 4 januari 2009 @ 18:44:16 #261
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64656242
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik hoor dat vaker ja.. maar zelf nergens last van
Misschien ruiken ze zichzelf nu wel
  zondag 4 januari 2009 @ 18:44:51 #262
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656262
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Sorry ik begrijp de vraag niet echt zo, vraag je nu wat het mij uitmaakt of waaraan ik het (zou) merken ?
Volgens mij heeft JB niet gezien dat Duimelot zei dat ze rookte (ik ook niet, maar ik mis wel vaker wat)
pi_64656266
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Tnx jongens.. maar het is allemaal net te laat.. en uh.. het was niet schikwekkend.. sorry
  zondag 4 januari 2009 @ 18:45:13 #264
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656284
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Misschien ruiken ze zichzelf nu wel

Dat zal het idd zijn
pi_64656285
Volgens sommige stinkt het nu naar zweet en pis en dat had je vroeger niet. En ik vind roken ook smerig. Terwijl ik wel geblowed heb.
14 SHADES OF GREY
pi_64656288
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee!

* emmer water haalt *
* over d'r heengooit *

Ik luister NL-Talig
pi_64656292
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ja, dat laatste, waaruit maak jij op of mensen roken, drugs gebruiken, dat soort dingen, zeker als ze hier posten is dat beeld toch wat vertekend.
compact en kleverig.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:45:37 #268
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64656300
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

murm is de "me" knop die in dat regeltje staat boven het schermpje voor je bericht
  zondag 4 januari 2009 @ 18:45:38 #269
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656301
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee!

* emmer water haalt *
* over d'r heengooit *

zondag 4 januari 2009 @ 18:46:11 #270
101353 mrbox
Miep miep
pi_64656321
quote:

[..]

Heb je wel van die opmaakknopjes ? (bold, underline etc)
pi_64656327
*loopt even terug naar de oven en rijst
  zondag 4 januari 2009 @ 18:46:31 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656333
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

pi_64656341
quote:
Waarom wilde ze jouw laten schrikken Cue?
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 18:46:56 #274
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656344
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef mrbox het volgende:

[..]

Heb je wel van die opmaakknopjes ? (bold, underline etc)
Daar ging het een paar topics terug ook al over
  zondag 4 januari 2009 @ 18:46:59 #275
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656348
quote:

[..]

Iets van 10 topics terug.. heel topic vol over

Maar gewoon
/ me (zonder spatie) en je tekst.. snelste manier
  zondag 4 januari 2009 @ 18:47:06 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64656352
* Murmeli oh hier
  zondag 4 januari 2009 @ 18:47:27 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656363
* S95Sedan nee zo
  zondag 4 januari 2009 @ 18:47:30 #278
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656368
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom wilde ze jouw laten schrikken Cue?
Ik had de hik
Maar ik had hem zelf al snel weggestopt
  zondag 4 januari 2009 @ 18:47:46 #279
101353 mrbox
Miep miep
pi_64656377
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dat laatste, waaruit maak jij op of mensen roken, drugs gebruiken, dat soort dingen, zeker als ze hier posten is dat beeld toch wat vertekend.
Nou ik vraag he of ze vertellen het, naast dat ik er een nogal fout vooroordeel op na hou concludeer ik het niet zelf ofzo...
  zondag 4 januari 2009 @ 18:48:01 #280
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656386
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli oh hier
Die is het idd ook
gewoon mensen quoten en dan zie je de code erachter wel
pi_64656389
of gewoon .* Crazy-M
dus:
1/me
Ik luister NL-Talig
pi_64656396
quote:

[..]

Dat heb ik van Venco en nog iemand geleerd.

* nickname
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 18:48:24 #283
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656399
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef mrbox het volgende:

[..]

Nou ik vraag he of ze vertellen het, naast dat ik er een nogal fout vooroordeel op na hou concludeer ik het niet zelf ofzo...
Ik zou Duimelot ook niet zo ingeschat hebben op roken.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:48:50 #284
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64656413
Waarom komt dan ineens mn naam ervoor te staan...
nog ff prutsen hoor

* Murmeli waarschijnlijk sliep murmeli trouwens de vorige keer toen het erover ging....
pi_64656428
quote:

[..]

Volgens mij heeft JB niet gezien dat Duimelot zei dat ze rookte (ik ook niet, maar ik mis wel vaker wat)
Jawel.

Ik bedoelde gewoon hoe je aan iemand zn postgedrag denkt te kunnen zien of hij/zij rookt of niet.
compact en kleverig.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:49:10 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64656431
oh wacht i ksnap het denk ik bijna
komt goed....
pi_64656445
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik had de hik
Maar ik had hem zelf al snel weggestopt
Je had ook even de handstand kunnen maken helpt ook tegen de hik.
14 SHADES OF GREY
pi_64656461
Gaan we nou weer met die onzin beginnen?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:50:17 #289
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656471
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jawel.

Ik bedoelde gewoon hoe je aan iemand zn postgedrag denkt te kunnen zien of hij/zij rookt of niet.
Hierdoor weet Box het
quote:
  zondag 4 januari 2009 @ 18:50:20 #290
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64656473
* Red_Cat gaat naar verjaardag van pa toe!

Ik wens jullie allen een fijne avond nog en misschien tot later!
  zondag 4 januari 2009 @ 18:50:53 #291
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656501
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je had ook even de handstand kunnen maken helpt ook tegen de hik.
ik heb slechte ervaringen met de handstand
pi_64656506
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef Murmeli het volgende:
oh wacht i ksnap het denk ik bijna
komt goed....
het is een fuctie die jouw eigen naam ervoor zet. op IRC wordt het voornamelijk gebruikt om een actie aan te geven dus in plaats van dat je zegt:

Ik ga koffie zetten.
kun je doen:
* Crazy-M zet koffie
Ik luister NL-Talig
  zondag 4 januari 2009 @ 18:51:09 #293
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656512
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef Red_Cat het volgende:

veel plezier
  zondag 4 januari 2009 @ 18:51:10 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64656515
quote:

Gefeliciteerd

en veel plezier
pi_64656520
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:48 schreef Murmeli het volgende:
Waarom komt dan ineens mn naam ervoor te staan...
nog ff prutsen hoor

* Murmeli waarschijnlijk sliep murmeli trouwens de vorige keer toen het erover ging....
Da's de bedoeling. Het geeft aan wat jij doet, bijvoorbeeld:

* RealZeus geeft Murmeli een knuffel
  zondag 4 januari 2009 @ 18:51:23 #296
101353 mrbox
Miep miep
pi_64656521
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jawel.

Beweerde ik dat dan ?
pi_64656524
quote:

Niet te veel taart eten he RC.
14 SHADES OF GREY
pi_64656531
quote:

fijne verjaardag. mijn pappie is ook jarig
Ik luister NL-Talig
  zondag 4 januari 2009 @ 18:51:54 #299
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64656542
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef Crazy-M het volgende:

Ik ga koffie zetten.
kun je doen:
* Crazy-M zet koffie
Neee..
het is
Ik ga koffie zetten
of
* Cuegirllie gaat koffie zetten
pi_64656551
* MNR heeft het ook gevonden
  zondag 4 januari 2009 @ 18:52:06 #301
101353 mrbox
Miep miep
pi_64656554
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

ik heb slechte ervaringen met de handstand
Klinkt als iets interessant verhaal, vertel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')