Waarom nooit bij onsquote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef luckass het volgende:
J&W in de kinderdisco over een paar weken hier.
maar toch elke keer beetje vermakelijk hoe mensen zich daar over op kunnen windenquote:
licht andere tracklist, maar über vetjes dat hij er nu isquote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Bij de locale hardstyle liveset boer kun je de set van AVIO live @ Defqon halen, die is nog net een tandje vetter dan de promo CD die iedereen al heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ben ik bijquote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef LeonH het volgende:
hard bass liefhebber in het Silverdome niet getreurd
http://partyflock.nl/news/12740
ik krijg nu al zin om hem te luisterenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef HarryVanDeTap het volgende:
ja maar ook die live stemmetjes er door en shit,
"NOU BREEKT DE TERING LOS!"
optie op PF is gezet... begin kaartverkoop en line-up tegelijk, hendig sjiekquote:
Ik heb hem hier opstaan op het werk over de speakersquote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik krijg nu al zin om hem te luisteren![]()
* ReMcOrE heeft geen speakers bij de PC op z'n werkquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb hem hier opstaan op het werk over de speakers
Vroegah trad hij vaak als live op, een dj Set van HH was toen juist zeldzaam. Maar ben idd benieuwd. Verwacht zelf een hoop leuke edits, maar goed we zullen zienquote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef ElDani het volgende:
Tis wel een mooi setje inderdaad! Vind opnames van LIVE-dingen op de 1 of andere manier altijd veel vetter.. Misschien ook omdat dat meestal de hoogtepunten van de avond zijn.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Headhunterz LIVE gaat doen hop HardBass.. Toch iets wat hij niet vaak doet zover ik weet!
Als ie maar beter draait dan op Qountdown (en say my name thuis laat) vind ik het prima...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef ElDani het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Headhunterz LIVE gaat doen hop HardBass.. Toch iets wat hij niet vaak doet zover ik weet!
en dan tijdens A2 Records houd hij gewoon (op 2 zinnen na) 90 minuten lang zijn mondquote:Op maandag 5 januari 2009 15:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben allang blij dat Ruffian niet aanwezig is![]()
Simpel ge-mc : zijn we al dronken - zijn we al dronken?
can we do it again - can we do it again?
alles 2x herhalen[ afbeelding ]
beter toch, ik heb me ook redelijk aan hem zitten ergeren over dat dronken worden en andere crap afgelopen woensdag -zoals rippert het mooi verwoorde hierboven- dus als ie dan zijn mond houd is het alleen maar een zegen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan tijdens A2 Records houd hij gewoon (op 2 zinnen na) 90 minuten lang zijn mondzoals Pulse terecht zei: dat verdienen de mannen gewoon niet!!
![]()
vond ik echt een rale actie van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |