je vroeg of ik erbij was. Ik was erbij. Het waren palestijnen. Ik vind dat ze dood moeten nu.quote:
nee neill, nu niet terugkrabbelen jongen. gewoon dood.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef neilyoung het volgende:
Nee dood hoeven ze niet, heropvoeden lijkt me prima.
een beetje jammer ditquote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je vroeg of ik erbij was. Ik was erbij. Het waren palestijnen. Ik vind dat ze dood moeten nu.
Net telefoontje gehad met Ehud Olmert. Hij heeft het doorgegeven en alle Palestijnen worden nu gedood.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nee neill, nu niet terugkrabbelen jongen. gewoon dood.
Om jou zou ik ook niet rouwig wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef neilyoung het volgende:
Dood heb ik nooit geroepen, ik zou er niet rouwig van worden maar dood wens ik ze niet.
kun je rustig slapen jongenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Net telefoontje gehad met Ehud Olmert. Hij heeft het doorgegeven en alle Palestijnen worden nu gedood.
waar heb ik dan gezegd dat alle palestijnen dood moeten? juist ja, nergensquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Boll0x het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je zin, durf je niet
Nee, je draaide er steeds omheenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar heb ik dan gezegd dat alle palestijnen dood moeten? juist ja, nergens
we hebben er weer 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
hou aub op met posten, echtquote:
Nee dat deed ik niet. Wat ik graag zou willen, dat de Palastijnen naar een buurland emigreren en Israel rustig kan leven + het Palestijnse grond krijgt.quote:
Omdat het zo in de bijbel staat.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet. Wat ik graag zou willen, dat de Palastijnen naar een buurland emigreren en Israel rustig kan leven + het Palestijnse grond krijgt.
Voor mijn serieuze visie ga je maar mijn eigen topic over het kankergezwel genaamd Palestina lezen. Ik blijf nier herhalen. Dood aan de Palestijnenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Ungeheuer het volgende:
Kunnen de pubers damsco en neilyoung niet een heropvoedingsprogramma volgen? Het liefste ergens in Palestina.
Zeker niet waar. Israel heeft meerdere keren harde grenzen voorgesteld, die bespreekbaar waren tijdens een geweldloos bestand. Dat is het eerste wat die neandethalers van een palestijnen al niet voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Jeruzalem is net Brussel. Allebei de partijen willen het helemaal voor zichzelf.
De terroristen hoop ik ook, onschuldige burgers niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef star_gazer het volgende:
Ik hoop (maar verwacht niet) dat het Israël lukt die terroristen met wortel en tak uit te roeien. *popcorn pakt*
klein klein ventje beter ga je vroeg naar bed zodat je morgen op tijd bent om met mama achter op de fiets naar school te gaanquote:
Joran is weer op Fokquote:Op zondag 4 januari 2009 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
klein klein ventje beter ga je vroeg naar bed zodat je morgen op tijd bent om met mama achter op de fiets naar school te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |