Ik zou de uitspraken van allerlei Arabische leiders er maar eens op nalezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die kans dat ze accoord gaan zie ik als 100%
voor de Israeli's is die kans 0%
en jij van de Israelische leidersquote:Op zondag 4 januari 2009 17:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zou de uitspraken van allerlei Arabische leiders er maar eens op nalezen.
Als ik me goed weet te herrinneren, wilde Arafat tijdens de onderhandelingen met Rabin de grenzen van 1947 terug. Dat was een fifty fifty map met Jeruzalem onder internationaal bestuur.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Oh, israel gaat waarschijnlijk ook niet akkoord, dat ben ik wel met je eens.
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:01 schreef Sala-adin het volgende:
Wie heeft die foto dat er op een muur is beklad dat palestijnen in de gaskamers horen
OMG!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:37 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze wel allemaal gemaakt door dezelfde hersenloze jood, dus het is niet de algemene opinie zeg maarquote:
dat individu was wel erg hersenloos inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel allemaal gemaakt door dezelfde hersenloze jood, dus het is niet de algemene opinie zeg maar
Joh, misschien bedoelde ie het sarcastischquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat individu was wel erg hersenloos inderdaad.
aan het handschrift te zien is het idd 1 persoon geweest maar of het een arabier of jood was kan ik er niet uit op makenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel allemaal gemaakt door dezelfde hersenloze jood, dus het is niet de algemene opinie zeg maar
Het Arabisch wordt geschreven van rechts naar links.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
aan het handschrift te zien is het idd 1 persoon geweest maar of het een arabier of jood was kan ik er niet uit op maken
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Of door Arabier en die belde snel de krant.
ja want alleen een jood kan zoiets neer spuitenquote:
ja, dood moeten ze stuk voor stuk.quote:
ooh je was erbij toen het werd gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef TeenWolf het volgende:
rustig jongens rustig...jullie hebben helemaal gelijk. het waren de palestijnen, dood ze allemaal.
het waren palestijnen , kill'm allquote:
nee mister daarom zei ik gelijk dat ik niet kan zien wie het gedaanquote:
zie boven ep oogklepquote:
je vroeg of ik erbij was. Ik was erbij. Het waren palestijnen. Ik vind dat ze dood moeten nu.quote:
nee neill, nu niet terugkrabbelen jongen. gewoon dood.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef neilyoung het volgende:
Nee dood hoeven ze niet, heropvoeden lijkt me prima.
een beetje jammer ditquote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
je vroeg of ik erbij was. Ik was erbij. Het waren palestijnen. Ik vind dat ze dood moeten nu.
Net telefoontje gehad met Ehud Olmert. Hij heeft het doorgegeven en alle Palestijnen worden nu gedood.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nee neill, nu niet terugkrabbelen jongen. gewoon dood.
Om jou zou ik ook niet rouwig wordenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef neilyoung het volgende:
Dood heb ik nooit geroepen, ik zou er niet rouwig van worden maar dood wens ik ze niet.
kun je rustig slapen jongenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Net telefoontje gehad met Ehud Olmert. Hij heeft het doorgegeven en alle Palestijnen worden nu gedood.
waar heb ik dan gezegd dat alle palestijnen dood moeten? juist ja, nergensquote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Boll0x het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je zin, durf je niet
Nee, je draaide er steeds omheenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar heb ik dan gezegd dat alle palestijnen dood moeten? juist ja, nergens
we hebben er weer 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
hou aub op met posten, echtquote:
Nee dat deed ik niet. Wat ik graag zou willen, dat de Palastijnen naar een buurland emigreren en Israel rustig kan leven + het Palestijnse grond krijgt.quote:
Omdat het zo in de bijbel staat.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Nee dat deed ik niet. Wat ik graag zou willen, dat de Palastijnen naar een buurland emigreren en Israel rustig kan leven + het Palestijnse grond krijgt.
Voor mijn serieuze visie ga je maar mijn eigen topic over het kankergezwel genaamd Palestina lezen. Ik blijf nier herhalen. Dood aan de Palestijnenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Ungeheuer het volgende:
Kunnen de pubers damsco en neilyoung niet een heropvoedingsprogramma volgen? Het liefste ergens in Palestina.
Zeker niet waar. Israel heeft meerdere keren harde grenzen voorgesteld, die bespreekbaar waren tijdens een geweldloos bestand. Dat is het eerste wat die neandethalers van een palestijnen al niet voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Jeruzalem is net Brussel. Allebei de partijen willen het helemaal voor zichzelf.
De terroristen hoop ik ook, onschuldige burgers niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef star_gazer het volgende:
Ik hoop (maar verwacht niet) dat het Israël lukt die terroristen met wortel en tak uit te roeien. *popcorn pakt*
klein klein ventje beter ga je vroeg naar bed zodat je morgen op tijd bent om met mama achter op de fiets naar school te gaanquote:
Joran is weer op Fokquote:Op zondag 4 januari 2009 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
klein klein ventje beter ga je vroeg naar bed zodat je morgen op tijd bent om met mama achter op de fiets naar school te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |