dus plaats je maar een subjectieve bron als bewijs?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Boll0x het volgende:
[..]
Tuurlijk is het subjectief.
Ik kon alleen geen Israëlische site vinden met dit onderwerp.
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus plaats je maar een subjectieve bron als bewijs?
Amerika en Europa?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wie levert de wapens en munitie aan beide partijen?
Anders krijgen beide landen een onbewoond stuk van groenland en bouwen we in Israël/Palestina een groot vakantieresort.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:10 schreef Heathen. het volgende:
Ik heb een idee... Laten ze daar elk hun eigen land krijgen.
Het probleem met Irak is; het was al fout begonnen. Amerika viel zonder toestemming van de VN Irak aan niemand accepteert dat.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu wel, maar het is nu ook verre van ideaal. Of het voor de gewone bevolking beter is geworden weet ik niet. Ik denk dat je het wel met Irak kan vergelijken, daar hadden ze eerst een dictator, maar of het nu met de vrijheid en democratie beter is?
Sowieso is het een moeilijke kwestie en ik denk niet dat de partijen akkoord gaan met een deling van Jeruzalem, jij wel?
ja want het gaat ook niet om de geschiedenis dat dat stukje land met zich meebrengtquote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Boll0x het volgende:
[..]
Anders krijgen beide landen een onbewoond stuk van groenland en bouwen we in Israël/Palestina een groot vakantieresort.
Nederland accepteerde hetquote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Amerika viel zonder toestemming van de VN Irak aan niemand accepteert dat.
Een flink deel van het volk nietquote:
Als dat zo'n lange strijd met zich meebrengt, moeten we misschien meer waarde hechten aan mensenlevens dan aan geschiedenis of geloof.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want het gaat ook niet om de geschiedenis dat dat stukje land met zich meebrengt
Er is echt geen enkele kans dat de Arabieren akkoord gaan met zo'n plan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:12 schreef TeenWolf het volgende:
Ik denk dat alle partijen (Christenen, Moslims) behalve de Israeli's accoord zullen gaan met een eerlijk verdeeld jeruzalem, geplaatst onder een driekoppig bestuur.
Is de Taliban verhuisd?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef neilyoung het volgende:
Die oorlog in Irak is niet meer dan terecht, je moet die onderdrukte burgers daar helpen tegen Taliban tuig.
Ja nu zitten ze in Irak,Iran,Afghanistan,Palestina soms heten ze hamas,taliban.Hezbollah of Al-Quidaquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:19 schreef neilyoung het volgende:
Die oorlog in Irak is niet meer dan terecht, je moet die onderdrukte burgers daar helpen tegen Taliban tuig.
Ik krijg Grand Dammenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zou Grad eens googlen als ik jou was.
je vergeet cdaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:24 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Ja nu zitten ze in Irak,Iran,Afghanistan,Palistina soms heten ze hamas,taliban.Hezbollah of Al-Quida
Ja nu zitten ze in Irak,Iran,Afghanistan,Palestina soms heten ze hamas,taliban.Hezbollah of Al-Quidaquote:
appel = een fruitquote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Ja nu zitten ze in Irak,Iran,Afghanistan,Palestina soms heten ze hamas,taliban.Hezbollah of Al-Quida
Die kans dat ze accoord gaan zie ik als 100%quote:Op zondag 4 januari 2009 17:20 schreef Nobu het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele kans dat de Arabieren akkoord gaan met zo'n plan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef neilyoung het volgende:
[ afbeelding ]
Vlag van het verzet van de beschaving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |