grappig, hij richt tussen zijn ogen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hij showt gewoon even zijn geweer. Jij was er niet bij dus hou je mond.
wat wil je hiermee bereiken dan? laten zien dat er een israelische soldaat voor een jongetje staat,met notabene zijn vinger niet eens op de trekkerquote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kindje was vast de planten waan het watergeven.quote:
Laat ze, het zijn antisemieten. Iedereen die ook maar een beetje begrip voor Israël heeft is een kindermoordenaar. Maar ze vergeten even dat de Palestijnen zelf bussen opblazen vol onschuldige kindertjes.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:45 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Hou nu op IK BEN TEGEN KINDERMOORDEN oke?
Dus hij moet de trekker eerst overhalen voordat jij het erg vindt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wil je hiermee bereiken dan? laten zien dat er een israelische soldaat voor een jongetje staat,met notabene zijn vinger niet eens op de trekker
oeh noes
dat beweer ik nergens en zal ik ook nooit bewerenquote:
je was er niet bij, hou je mond!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat kindje was vast de planten waan het watergeven.
Als je *kijkt* zie je dat het geweer gekanteld is naar achteren en dus achter dat jochie gericht is. 2D/3D is voor sommigen erg moeilijk. Daarnaast zit de vinger niet op de trekker. Dus inderdaad, die jongetjes waren gewoon nieuwsgierig naar dat ding.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik beweer het toch.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat beweer ik nergens en zal ik ook nooit beweren
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef neilyoung het volgende:
Ze plaste in de'r broek lol. Weer zo'n propaganda foto, kind had waarschijnlijk een granaat bij zich.
Hij heeft zijn wapen vast, meer niet. In ieder geval niet met de intentie om te richten en te schieten, dan had hij zijn wapen anders vast gehouden. Is het kind voor de loop gaan staan, of is de militair voor het kind gaan staan? Wederom kan je er niets van zeggen, aangezien je de situatie niet kent.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon even mee in het algemene niveau van dit topic.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wil je hiermee bereiken dan? laten zien dat er een israelische soldaat voor een jongetje staat,met notabene zijn vinger niet eens op de trekker
oeh noes
je beweert er maar op losquote:
Doen ze niet zomaar, er is vast een reden.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Boll0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kindje gewurgd. Ik was er niet bij
wat wil je in godsnaam bereiken met je kutplaatjes?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Boll0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ook wel weer een braaf jongetje zijn. Zo moeten ze dat tuig hier ook aanpakken.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:48 schreef Boll0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dank je, maar jou toestemming had ik niet nodig jongeh.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Doen ze niet zomaar, er is vast een reden.
Logeerpartijtje? Ik was er niet bijquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deden ze niet zomaar, er was vast een reden.
scherp.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deden ze niet zomaar, er was vast een reden.
er was vast een reden.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef neilyoung het volgende:
[ afbeelding ]
Opgeblazen school bus door Palestina
Doen ze niet zomaar, er was vast een reden.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:52 schreef neilyoung het volgende:
[ afbeelding ]
Opgeblazen school bus door Palestina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |