Ik hoop dat ze een voorbeeld nemen aan Facebook. Stuk overzichtelijker/strakkerquote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dat alleen maar een nieuwe layout wordt, of ook daadwerkelijk een betere navigatiestructuur...
Och, veel erger dan het nu is kan het niet worden, dus ik wacht maar af.
Het is ook maar net waar je behoefte ligt. Telefoon is voor mij primair bellen en smsen en al die andere toeters en bellen hoeft van mij niet zo nodig. Maar ik zal niet ontkennen dat bijvoorbeeld zo'n I Phone geval best grappig is. Ik zal het alleen niet heel snel kopen. Die behoefte heb ik gewoon niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef Sirolf het volgende:
Ik had tot een jaar terug ook nog een mobieltje die alleen maar kon bellen en SMSen...
Dat ook en het is gewoon ranzig traag. Ik neem trouwens ook geen Hyves omdat je dan een min of meer een "verplichting" hebt om het actief te gaan bijhouden en als ik kijk naar mijn eigen - slecht onderhouden - website dan gaat dat actief bijhouden toch niet lukken.quote:Maar ik ben al aan het moderniseren... kom alleen alsnog weinig op Hyves, omdat ik het zo'n gigantisch onoverzichtelijke site vind.
Dat laatste. Een goed luisteraar vindt er geen zak aan.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
Die van Velzen he.. is die nou te horen omdat het zo'n vette single is of omdat het een leuke gast is?
het beginwerk van van velzen wasquote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Een goed luisteraar vindt er geen zak aan.
Ik weet niet of ik een goed luisteraar ben, maar de muziek van hem - en zo ook de nieuwe single - kan mij echt geen seconde boeienquote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Een goed luisteraar vindt er geen zak aan.
Psies. En als ie wat covers tokkelt op z'n pianootje is het ook geen enkel probleem. Maar z'n eigen nummers schrijven en dan ook nog zingen.... *ril*quote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het beginwerk van van velzen was
Dat geldt ook voor Ilse en Guus Meeuwis denk ik, hele leuke mensen maar zodra ze hun mond opendoen haak ik af.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef -Hans- het volgende:
Die van Velzen he.. is die nou te horen omdat het zo'n vette single is of omdat het een leuke gast is?
quote:Tjibbe ligt thuis op de grond van het lachen. Dit kán niet waar zijn: http://tjibbetjibsma.hyves.nl .
Weet je zeker dat je Ilsequote:Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Ilse en Guus Meeuwis denk ik, hele leuke mensen maar zodra ze hun mond opendoen haak ik af.
Als persoon is zequote:Op zondag 4 januari 2009 16:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Ilseniet verward voor iemand anders?
One more time!
Meeste van haar platen kan ik toch wel aardig hebben (niet alles hoor)quote:Op zondag 4 januari 2009 16:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als persoon is zemaar die muziek van haar
![]()
![]()
Tjah, moeilijke vragen zeg!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:37 schreef Sirolf het volgende:
De 10 vragen met maar 2 kandidaten... netjes.
tuuuuuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft dat ongedierte van je de jaarwisseling overleefd?
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft dat ongedierte van je de jaarwisseling overleefd?
Als ik dit ook weer terugkijk, baal ik ervan dat ik vrijdag avond moest werken. Volgende week verjaardag, dus vrijquote:
Jordy van Loonquote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef Christiaan het volgende:
Ik ben net terug van vakantie, maar geen megahit?
maandag weer full rotationquote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef Christiaan het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef Christiaan het volgende:
Die Serious Talent, en dan niet van Loon. Hij is Serious irritant.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef Christiaan het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef 3FMaster het volgende:
Komaaar Roel!
Hit me TV?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die Serious Talent, en dan niet van Loon. Hij is Serious irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |