Dat snap ik niet... rijst is toch best wel veel calorieen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een hele dag niets anders dan rijst te eten.
Moet je eens kijken hoe hard dat gaat. In rijst zit helemaal niks en het verteert als een malle.
En nee, ik doe geen gewicht.
Er is nog nooit iemand dik geworden van een rijstdieet.
O jij hebt 'm ook?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij ons piept ie niet en de spijlen zijn idd handig
Ik lees ook altijd bij, maar ik loop dan ook nooit 20 topics achterquote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Laureline het volgende:
Ik vind het zo lief dat Chicolate en Merel altijd netjes de topics bijlezen![]()
Voel ik me niet de enige brave sul
Ik vind het leuk om te lezen en haat het om niet te snappen waar mensen het over hebben. Dan voel ik me buitengesloten ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Laureline het volgende:
Ik vind het zo lief dat Chicolate en Merel altijd netjes de topics bijlezen![]()
Voel ik me niet de enige brave sul
Rijst met niks? Of met jam, dan, dus. Of groentjes. Poehee. Dappere jij, jij. Mar goed,w at ik dacht is; jij eet om je te voeden, voor je brandstof, en niet voor het lekkere. Maar als je nou wel voor het lekkere eet, dan eet je je dus de blubber aan de rijst, toch? Daar kan je dan toch niet op afvallen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een hele dag niets anders dan rijst te eten.
Moet je eens kijken hoe hard dat gaat. In rijst zit helemaal niks en het verteert als een malle.
En nee, ik doe geen gewicht.
Er is nog nooit iemand dik geworden van een rijstdieet.
Dan zal hij wel ook andere dingen gegeten hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Twee jaar geleden wou een kennis van mij wou afvallen door de hele dag rijst te eten. Ik verklaarde hem voor gek. Hij geloofde mij en is nu nog dikker
oude witte model in 180x220 met elektrisch verstelbare lattenbodemsquote:Op zondag 4 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O jij hebt 'm ook?
Ja, ik wil ook spijlen.
Dat zei hij tegen mij ook. En toen zei ik: Ja ze eten rijst omdat daar veel inzit omdat ze geen geld hebben om meer eten te kopen. En toen is hij er mee gestopt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zal hij wel ook andere dingen gegeten hebben.
En als hij er wel dik van is geworden, dan moet ie ff naar Afrika en die biafra's uitleggen hoe je dik wordt van een eenzijdig rijstdieet
Soms ben ik bijna een uur bezig met bijlezenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik lees ook altijd bij, maar ik loop dan ook nooit 20 topics achter.
PF verklaarde hem voor gek.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zal hij wel ook andere dingen gegeten hebben.
En als hij er wel dik van is geworden, dan moet ie ff naar Afrika en die biafra's uitleggen hoe je dik wordt van een eenzijdig rijstdieet
Ja hij at de hele dag door rijst met ketchup.. En daarna dus niet meerquote:Op zondag 4 januari 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
PF verklaarde hem voor gek.
Hij geloofde haar (en is het rijstdieet dus NIET gaan volgen uiteindelijk).
Denk ik! Dus door haar is hij dik!
na een toffe keuken en stoomcabine is een bed voor een goede nachtrust heel belangrijkquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat wij van de hele inrichting van ons huis het meeste geld hebben uitgegeven aan het bed.
Als ik niet lekker slaap en/of met rugpijn wakker word dan ben ik niet happy
Ja, ik wissel rode rijst af met zwarte rijst.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef mspoez het volgende:
[..]
Rijst met niks? Of met jam, dan, dus. Of groentjes. Poehee. Dappere jij, jij.
Ja want iedereen is 356 dagen per jaar braaf. Echt niet. En zo zou ik ook niet willen leven. Ik zou doodongelukkig worden als ik nooit meer iets ongezonds in huis zou halen af en toe.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, je moet het niet kopen to begin with.
Heeft niets te maken met arm of rijk.
Je hebt hem dus gesaboteerd?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat zei hij tegen mij ook. En toen zei ik: Ja ze eten rijst omdat daar veel inzit omdat ze geen geld hebben om meer eten te kopen. En toen is hij er mee gestopt.
Onze keuken is van de Ikeaquote:Op zondag 4 januari 2009 16:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
na een toffe keuken en stoomcabine is een bed voor een goede nachtrust heel belangrijk
Ohh, ik krijg een Montignac herbelevenis.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef SHE het volgende:
Ik eet onder geen enkel beding vetten. En dat is de hele truuk : high carb/zero fat.
Omgekeerd werkt het ook high protein/fat/zero carbs.
Nee, lijkt er niet echt op. Rode rijst heeft een vrij neutrale smaak. Heel vliezig.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef Laureline het volgende:
Hè, ik krijg zin in nasi goreng met veel groente en lenteui erdoor van dat gepraat over rijst![]()
Die 'gezondere' soorten als rood en zwart trekken me dan weer niet zo, vanwege mijn bruine rijstjeugdtrauma (Jaja, ook ik had mijn e-nor-me portie leed & verdriet vroeger).
Lijkt de smaak daarop? Of juist niet? Dan gaan we het ook proberen hier. Ik denk ook dat het er in ieder geval heel mooi uitziet, rode en zwarte rijst.
Uhu.. Maar ik wist niet beterquote:Op zondag 4 januari 2009 16:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt hem dus gesaboteerd?
Eigenlijk ben jij ook helemaal niet zo aardig he, bolletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |