DOE NORMAAL!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef P.F het volgende:
O: niks
T: niks
L: niks
T: 5 plakjes bacon 1 plakje proscuitto de aroz 1 glas halfvolle melk
Waarom is ham gemaakt van dieren
Je kunt dat bed ook gewoon bestellen en uit het centraal magazijn laten komen, kost je wel verzendkosten, maar heb je het bed in elk geval snelquote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Helemaal naar Heerlen of Hengelo rijden is geen optie eigenlijk.
Zal moeten wachten tot 'ie weer op voorraad is of ik moet een soortgelijk bed uitzoeken bij een andere zaak.
Maar idd een vet mooi bed. Ik dacht gisteren nog even: ik wil NU een bed, dan neem ik die witte wel.
Maar das zonde. Ik wil gewoon die donkere.
Achterlijk is een understatement. Het is gestoord.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
PF, sorry, maar wat een achterlijk lijstje
dat zeg je nu...quote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef Merel het volgende:
En morgen morgen morgen doe ik weer normaal en sporten enzo! Ik heb nu al een hekel aan alle goedevoornemensmensen die de sportschool zullen bezetten
Ja ik weet hetquote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
PF, sorry, maar wat een achterlijk lijstje
Vouwen? Slippies? Die mik ik altijd zo in een la!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 vouwt slippies op.
Dat vind ik pas kutwerk.
1. We zijn dol op lijstjesquote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef Miam het volgende:
Ik meld me hier ook maar
Ik heb langdurig prednison gebruikt en ben daar erg van aangekomen.
(in combinatie met een enorm hongergevoel door de medicatie)
Omdat ik het middel nog steeds gebruik en er ws nog niet vanaf ben wil ik mijn
eetpatroon iets omgooien.
Ik zal zo nu en dan eens posten hoe het gaat e.d en ik lees uiteraard de topics wat door.
Nou reken maar dat als je je baan kwijt raakt, je niks meer weg gooit en ik irriteer me ook altijd aan Sonja Bakker op tv die bij mensen hun hele koelkast in een vuilniszak flikkert.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is de grootste verneuker voor gewichtsverlies/behoud.
Begin eens met dingen weggooien dit jaar!
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar
Ik ga nu gezond eten ik ga drie eieren koken en die eten
en een glas sinaasappelsap drinken en een omelet maken denk ik.
Is dat zo?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt dat bed ook gewoon bestellen en uit het centraal magazijn laten komen, kost je wel verzendkosten, maar heb je het bed in elk geval snel
Nou ik was nog niet naar beneden gegaan omdat ik niemand onder ogen wou komen totdat ik er weer toonbaar uitzag.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
waarom heb je verder niets gegeten PF??
klinkt niet best....
en ik heb net 10 dropjes gegeten.... ook niet goed eigenlijk...
dat is ook achterlijk, want waarom zou je eieren met eieren eten?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar
Ik ga nu gezond eten ik ga drie eieren koken en die eten
en een glas sinaasappelsap drinken en een omelet maken denk ik.
Raap me op!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
1. We zijn dol op lijstjes
2. Welkom!
3. Waarom slik je pred?
4. Ik heb altijd gelijk!
Ik heb geen la, maar slechts 1 kast waar álles in moetquote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vouwen? Slippies? Die mik ik altijd zo in een la!
Als je dan toch bij de Ikea shopt, haal dan zo'n kastmandje!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb geen la, maar slechts 1 kast waar álles in moet.
Ergo: netjes opvouwen is een must.
Ja, en misschien breekt de oorlog wel uit!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou reken maar dat als je je baan kwijt raakt, je niks meer weg gooit en ik irriteer me ook altijd aan Sonja Bakker op tv die bij mensen hun hele koelkast in een vuilniszak flikkert.
Ik lust wel fruit maar dat is zo fris. Sorry ik schaam mij diep. Nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
PF, lust je zelfs geen mandarijntjes?
En voordat je nee gilt, weet je dat wel zeker?
Of ik moet een bed kiezen waar ik laden onder kan frotten zodat ik daar ook zooi in kan doenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dan toch bij de Ikea shopt, haal dan zo'n kastmandje!
Voor je slippies!
Kan je ze zo in smijten!
Ik doe het ookquote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Laureline het volgende:
Ik vind het zo lief dat Chicolate en Merel altijd netjes de topics bijlezen![]()
Voel ik me niet de enige brave sul
Dan kun je beter een ander bed uitkiezen, hier past nog geen doos tissues onder!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ik moet een bed kiezen waar ik laden onder kan frotten zodat ik daar ook zooi in kan doen.
Eten boven onderhoudsniveau; kcal vrnl uit eiwitten en goede vetten halen. Min. 6 boterhammen met pindakaas, naast je gewone voeding.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Miss She had je mn vraag in vorige topic (post 299) nog gezien?
Nee het weg gooien en dan iets gezonders kopen van geld dat je eigenlijk niet hebt helpt wel?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, en misschien breekt de oorlog wel uit!
Doe normaal; je moet geen dingen in je snavel proppen om de idiote reden dat weggooien zonde is.
Nee, online kan helaas (nog) niet, dus het moet wel in de winkel. Je gaat naar zo'n balie en zegt dat je dat bed wilt en dan evt compleet met matrassen en lattenbodems. Als die wel op voorraad zijn kun je die ook zelf meenemen, want dat scheelt in de verzendkosten. Medewerker maakt een bonnetje voor je en je spreekt een verwachte leverdatum af. Vervolgens doe je een aanbetaling aan de kassa en wordt je gebeld door de transporteur om een exacte leverdatum af te spreken.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo?.
Dat klinkt wel als een interessante optie eigenlijk!
Hoe werkt dat dan precies? (aangezien ik niks zie over online bestellen op de IKEA site).
Probeer jij maar eens een hele dag niets anders dan rijst te eten.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:06 schreef mspoez het volgende:
Maarrehm SHE, hoeveel rijst eet je dan op een dag? Ik bedoel, als je heel de tijd maar gewoon rijst eet tot je genoeg hebt, dan helpt het toch ook niet? Doe je een bepaald gewicht aan rijst per dag dan ofzo?
Dat leek mij ook zo handig voor onze mini en de hele speelgoedlawine! Maar ik vond het bed dat er behoorlijk uitzag bij IKEA nog best duurquote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ik moet een bed kiezen waar ik laden onder kan frotten zodat ik daar ook zooi in kan doen.
Ok, bedankt voor de tipquote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, online kan helaas (nog) niet, dus het moet wel in de winkel. Je gaat naar zo'n balie en zegt dat je dat bed wilt en dan evt compleet met matrassen en lattenbodems. Als die wel op voorraad zijn kun je die ook zelf meenemen, want dat scheelt in de verzendkosten. Medewerker maakt een bonnetje voor je en je spreekt een verwachte leverdatum af. Vervolgens doe je een aanbetaling aan de kassa en wordt je gebeld door de transporteur om een exacte leverdatum af te spreken.
Bij ons piept ie niet en de spijlen zijn idd handigquote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Nu heeft PF me weer aan het twijfelen gebracht met haar opmerking dat het bed piept en ik wil geen piepbed.
Godver, ergens staat hét bed voor mij, maar wáár?.
Nee, je moet het niet kopen to begin with.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee het weg gooien en dan iets gezonders kopen van geld dat je eigenlijk niet hebt helpt wel?
Mooi figuurtje maar wel rood staan![]()
Ik maak liever eerst mijn voorraad op, gezond of ongezond.
Twee jaar geleden wou een kennis van mij wou afvallen door de hele dag rijst te eten. Ik verklaarde hem voor gek. Hij geloofde mij en is nu nog dikkerquote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens een hele dag niets anders dan rijst te eten.
Moet je eens kijken hoe hard dat gaat. In rijst zit helemaal niks en het verteert als een malle.
En nee, ik doe geen gewicht.
Er is nog nooit iemand dik geworden van een rijstdieet.
Yeah. Maar onthou dat ik een week ziek geweest ben, weigerde iets te eten en op wintersport was (waar ik de helft van de week nog steeds weigerde te eten, en andere helft alleen troepquote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben 0.7 kilo aangekomen met de feestdagenMaar dat gaat er nu allemaal weer af zeg ik je! Jij was hetzelfde gebleven las ik geloof ik? Kudos to youuu
Marktplaats? En dan kijken in een straal van 10 km ofzo in je omgeving, en kennis/familie met autootje regelen!quote:Op zondag 4 januari 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Nu heeft PF me weer aan het twijfelen gebracht met haar opmerking dat het bed piept en ik wil geen piepbed.
Godver, ergens staat hét bed voor mij, maar wáár?.
Klopt.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat leek mij ook zo handig voor onze mini en de hele speelgoedlawine! Maar ik vond het bed dat er behoorlijk uitzag bij IKEA nog best duur
Dat snap ik niet... rijst is toch best wel veel calorieen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe hard dat gaat. In rijst zit helemaal niks en het verteert als een malle.
O jij hebt 'm ook?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij ons piept ie niet en de spijlen zijn idd handig
Ik lees ook altijd bij, maar ik loop dan ook nooit 20 topics achterquote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Laureline het volgende:
Ik vind het zo lief dat Chicolate en Merel altijd netjes de topics bijlezen![]()
Ik vind het leuk om te lezen en haat het om niet te snappen waar mensen het over hebben. Dan voel ik me buitengesloten ofzoquote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef Laureline het volgende:
Rijst met niks? Of met jam, dan, dus. Of groentjes. Poehee. Dappere jij, jij. Mar goed,w at ik dacht is; jij eet om je te voeden, voor je brandstof, en niet voor het lekkere. Maar als je nou wel voor het lekkere eet, dan eet je je dus de blubber aan de rijst, toch? Daar kan je dan toch niet op afvallen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan zal hij wel ook andere dingen gegeten hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Twee jaar geleden wou een kennis van mij wou afvallen door de hele dag rijst te eten. Ik verklaarde hem voor gek. Hij geloofde mij en is nu nog dikker
oude witte model in 180x220 met elektrisch verstelbare lattenbodemsquote:Op zondag 4 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O jij hebt 'm ook?
Ja, ik wil ook spijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |