Hou je het lekker daar danquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
hier wel, en vet dus
Alles ligt onder een heeeel dik pak sneeuw
heb voor de veiligheid mn hoge hakken maar thuis gelaten
Loop lekker aso op mn (nieuwe) Nike Air Clasics
jaquote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gaat Muck mij een beetje de schuld geven....
dat is waar maar mn evenwicht is dan wat minderquote:Op maandag 5 januari 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou je het lekker daar dan
Waarom niet je hoge hakken? Dan loop je er iig nog boven
Dit is tevens de lijst van zondag...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 2 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 131 PeZu
073. 080 marcb1974
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 3 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 293 PeZu
83. 061 DaMart
83. 061 Muck
87. 060 Dr_Flash
89. 059 Californium
weet ik wel, maar jou plagen is gewoon leukquote:
gelukkig maarquote:Maar verder ben je nog wel lief hoor
Zie edit.quote:
Ik heb er voor het laatst in oktober of november ingestaan...quote:
MPG plagen is nog leuker!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik wel, maar jou plagen is gewoon leuk
[..]
Succes met uitzoekenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
@ DaMart...
het was toch al mislukt...als het was gelukt was er geen probleem....nu moet ik weer voorafaan beginnen... met een strain waarvan ik dus niet meer weet welke...
![]()
ach het komt wel goed...ga ik wel even uitzoeken allemaal
hier juist niet, pliebollen, strikken (nonnevotte) en koffiequote:Op maandag 5 januari 2009 11:24 schreef Loire het volgende:
bkleeeeeh, werk na vakantie is altijd zo druk
En nu met ondertiteling?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier juist niet, pliebollen, striiken (nonnevotte) en koffie
Nouquote:
lekker kut danquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef Californium het volgende:
@ DaMart...
het was toch al mislukt...als het was gelukt was er geen probleem....nu moet ik weer voorafaan beginnen... met een strain waarvan ik dus niet meer weet welke...
![]()
ach het komt wel goed...ga ik wel even uitzoeken allemaal
hoef je mij niet te vertellenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG plagen is nog leuker!
Hoi MPG, oude teruglezer.
oliebollen, iets van koekjes en koffiequote:
Ik dacht dat je moest strijken voor je baasquote:Op maandag 5 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou
oliebollen (sorrie, ik heb nog 10 vingers, maar het typen is toch soms moeiliijk), strikken (kennen jullie die dan niet?) en koffie.. dat zijn de 3 dingen waar iedereen mee bezig is
Was hij gisteren nerveus?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker kut dan
[..]
hoef je mij niet te vertellen
[..]
oliebollen, iets van koekjes en koffie
Kennen jullie die strikken ook? ja toch he?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moest strijken voor je baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |