Erg moeilijk om netjes te blijven tussen dat soort strontmongolen lijkt mequote:Op zondag 25 januari 2009 23:23 schreef kalinho het volgende:
Sophie begint het zich persoonlijk aan te trekken lijkt het wel
moah, ze blijven behoorlijk netjes als je het mij vraagt met dat suggestieve gelul van sophiequote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Erg moeilijk om netjes te blijven tussen dat soort strontmongolen lijkt me
Het gaat niet om het morele oordeel. Als je iemand uitnodigt moet je hem een interviewer van niveau aanbieden, klaar. Dit is zinloos.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Erg moeilijk om netjes te blijven tussen dat soort strontmongolen lijkt me
Weinig suggestiefs aan hoor... Het lijkt me dat het voor iedereen duidelijk is dat die gast gewoon een Neo-Nazi is, en dat hij daar enkel juridisch op ingaat.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
Wat is die Sofie toch slecht zeg... Altijd dat domme suggestieve gelul van haar
Juist prima om als interviewer voorbij te gaan aan de vooraf ingestudeerde stukjes van de gasten...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het morele oordeel. Als je iemand uitnodigt moet je hem een interviewer van niveau aanbieden, klaar. Dit is zinloos.
Dit is een BNN programma voor jongeren, geen droog discussieprogramma. Het moet wel een beetje toegankelijk blijven.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het morele oordeel. Als je iemand uitnodigt moet je hem een interviewer van niveau aanbieden, klaar. Dit is zinloos.
Dat is idd duidelijk ja, maar een interviewer moet kritisch zijn en niet bevooroordeeld!quote:Op zondag 25 januari 2009 23:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Weinig suggestiefs aan hoor... Het lijkt me dat het voor iedereen duidelijk is dat die gast gewoon een Neo-Nazi is, en dat hij daar enkel juridisch op ingaat.
Het kan tegelijk toegankelijk en objectief zijn.quote:Het moet wel een beetje toegankelijk blijven.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:26 schreef Misan het volgende:
[..]
moah, ze blijven behoorlijk netjes als je het mij vraagt met dat suggestieve gelul van sophie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |