Jij hebt er dus duidelijk nooit iets mee te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.
Dusja.
zo zijn ze, die Leonardo is een ware held denk ik bij de hoolies want hij heeft toch wel de leider van de amsterdammers vermoordquote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel heel erg dom zijn.
zeg ik dat?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt er dus duidelijk nooit iets mee te maken
Nee maar als je denkt dat mensen er trots op zijn als ze een andere supporter doden, dat het daar om draait...quote:
Als jij als fr fan een afca fan dood ben je toch wel heel wat bij de hoolies. Denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar als je denkt dat mensen er trots op zijn als ze een andere supporter doden, dat het daar om draait...
Of zei iemand op tv dat?
Vuurwerk in je jas!quote:
Je snapt er weinig van dus houd je mond maar weerquote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als jij als fr fan een afca fan dood ben je toch wel heel wat bij de hoolies. Denk ik
leg jij het dan beter uit, nerdjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van dus houd je mond maar weer![]()
Volgens mij ga je daar al de fout in, als ik je zo zie posten.quote:
Ik kan er niet bij dat dit soort gasten bestaan. Maar ja, als je die ouders van dit soort gepeupel ziet. Bij dit soort "gastjes" is het rationeel denken op dna niveau uitgeschakeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Te triest voor woorden dit soort randdebielen.
Nee.quote:
wat huil je dan?quote:
Met zo'n triest stuk vreten als jij ga ik niet eens in discussie.quote:
Ja idd.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Oei, dit is de vermeende moordenaar van Picornie?
Lijkt me wel de meeste snuggere.˛
Ja. Vage gast, maar wel slim.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Oei, dit is de vermeende moordenaar van Picornie?
Lijkt me wel de meeste snuggere.˛
dank jequote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met zo'n triest stuk vreten als jou ga ik niet eens in discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |