Lekker gek.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef Paul het volgende:
Hierdoor komen vast weer nieuwe relluuuh
En geen grijntje spijt.quote:
Triest gegeven inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef Fides het volgende:
2 moordenaars aan tafel...
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.quote:
Die 2 wel, die Leonardo hoor je bijna nietquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Ze vinden zichzelf wel heel wat volgens mij.
quote:
bwhehe.quote:
Dan moet je toch wel heel erg dom zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef porsche1 het volgende:
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.
Dusja.
Vind je het gek, iq van 102, allemaal bij elkaar dan hé.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Ze vinden zichzelf wel heel wat volgens mij.
Sodemieter op met die misselijke grappenquote:
Eerder VOL in beeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Of zijn ze onherkenbaar in beeld?
die 2 zijn echt niet onbekend meer hoor, vooral leonardo niet meer.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien, maar ik vermoed dat ze nu een stuk minder lang zullen leven. Of zijn ze onherkenbaar in beeld?
Absoluut niet leuk, BSB.quote:
Nee gewoon herkenbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien, maar ik vermoed dat ze nu een stuk minder lang zullen leven. Of zijn ze onherkenbaar in beeld?
Dit is geen grap man. Dit is een kink naar die hooligans daar. Die alles willen wegrelativeren.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sodemieter op met die misselijke grappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |