Ik vond spelen met vriendinnetjes vaak een beetje ... saai. Gezellig hoor, voor op school, maar wat moet je er thuis meequote:Op zondag 4 januari 2009 13:43 schreef P.F het volgende:
Mijn ouders zeiden toen ik een jaartje of 13 was: wordt het geen tijd om eens vrienden te maken je gaat nooit bij iemand spelen en er komt nooit iemand hier. En je bent heel leuk en knap echt waar! En toen dacht ik, no wayy. Want ik ging liever iedere dag huiswerk maken en boeken lezen en elke dag een uur sporten.
En nu... tsjaaaMaar ik weet niet wat ik liever had gewild
hmmz...ik heb meestal meer aan irrationeel advies...het redelijke, logische en verstandige lukt me gemiddels genomen zelf wel vrij redelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 13:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Claudia is het boegbeeld van ratio.
Vroeger dacht ik dat ze sigaren rookte en cognac dronk. Als ik een echt goed advies wil, dan PM ik haar.
wat is 'echt succes'?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
Toch begrijp ik ook de frustratie als je 'lijstje' van verwachtingen niet zo gaat als je had gepland wel. Het typische vind ik dan weer dat die lijstjes vaak gaan over juist dat onderdeel in je leven dat het moeilijkste loopt! Mijn lijstje ging niet over de liefde maar over werk. Dit was het:
20 jaar- beste van de klas zijn op de kunstacademie
30 jaar- van mijn vak kunnen leven
40 jaar- echt succes hebben
Tsja....de eerste 2 punten heb ik eigenlijk wel gehaald, met 20 jaar mocht ik leuk als uitverkorene van de school naar Praag om te exposeren, met 30 jaar kocht ik zelf mijn 2e huis in een goede buurt, met ruimte genoeg voor een atelier...maar die laatste stap? Dat gaat dus niet zo gemakkelijk. En dat frustreert me toch, als verwend kind. Dan kan ik nog zo gelukkig zijn met man, kind, vrienden, opdrachten die ik allemaal had, toch kan ik midden in de nacht wakker komen te liggen van de zorgen en de frustratie hoe het nu verder moet. Ik ben gewoon nog helemaal niet tevreden met wat ik heb bereikt. Onvolwassen misschien, maar helaas.
Dan moet jij mij PM-en!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...ik heb meestal meer aan irrationeel advies...het redelijke, logische en verstandige lukt me gemiddels genomen zelf wel vrij redelijk
vraag aan Greys en DMLquote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja wie ben jij? Ik heb het gemist denk ik.
ik ben niet verbaasdquote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan moet jij mij PM-en!
Irrationeler en impulsiever dan ik, ga je niet vinden.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja wie ben jij? Ik heb het gemist denk ik.
Juist, je zoekt het midden. Je kunt ook te veel denken. (Working on it.)quote:Op zondag 4 januari 2009 13:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...ik heb meestal meer aan irrationeel advies...het redelijke, logische en verstandige lukt me gemiddels genomen zelf wel vrij redelijk
Voldoen aan je eigen verwachtingen/doelen?quote:
Voor mij: constant genoeg opdrachten om te kunnen kiezen, waardoor je geen opdrachten puur voor het geld (waar je dus niets of weinig aan vindt) hoeft aan te nemen. En daar is wel een zekere mate van 'bekendheid' voor vereist, maar daar gaat het me dus niet zo om.quote:
Ik heb een bloedhekel aan fruitquote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
zie er erg goed uit DMLkeurig lijstje
alleen nog ergens wat fruit tussen persen?
Dito.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het op de een of andere manier altijd juist fijn om erover te praten, dit helpt mij om alles een plekje te geven en te relativeren![]()
Ik dacht al: waar blijft Phil!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Juist, je zoekt het midden. Je kunt ook te veel denken. (Working on it.)
Daarom kun je voor goed advies het beste aankloppen bij de twee grootste praktische denkers die de mensheid heeft gekend: Aristoteles en Dr Phil.
alle soorten??? lastig hoor...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan fruit
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ is uber cool en gezellig.
That's all yas needz ta know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |