abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 12:42:36 #51
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64641741
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik blijf wel binnen vandaag
Dat wou ik ook tot ik net naar buiten werd gestuurd om boodschappen uit de auto te halen. HET IS KOUD
pi_64641751
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Misschien moet je even je ik snap grapjes hoed opzetten PF
Oké ik begreep je verkeerd (omdat je veel vaker zo een soort opmerking hebt als het echt niet kan..)

My bad.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:43:42 #53
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64641768
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:39 schreef kwakveense het volgende:
het is ook gewoon gedeeltelijk een kwestie van je "aard". de een is impulsiefer en flapuiteriger dan de ander, in woord zowel als gedrag...

bij ons thuis wordt bijvoorbeeld best veel ruzie gemaakt, en dan is t explosief, met schreeuwen, en stampen en janken. maar het kan dan wel een half uur later weer goed zijn.

in een impulsief moment zeggen we weleens dingen waar we spijt van hebben omdat het kwetst, of gewoon niet helemaal waar is, maar we zijn allemaal vergevingsgezind genoeg om dat te compenseren voor elkaar.
Het is grappig dat je dat aanhaalt, ik zat er net ook aan te denken. Volgens mij is dat namelijk ook afhankelijk van de situatie waar je in zit en heeft het misschien minder met je aard te maken. Ik heb me vroeger namelijk een partijtje ruzies gemaakt . Niet normaal. Tot vechten aan toe. Meerdere keren per week tot schreeuwens aan toe. De laatste keer dat ik dat heb gedaan is ongeveer 5/6 jaar geleden. Nu ben ik ontzettend rustig in ruzies en praat ik dingen altijd op een normale manier uit. Natuurlijk kan ik even woest zijn en m'n stem verheffen of heel incidenteel zelfs de deur dichtsmijten, maar dat doe ik nooit meer op een agressieve manier naar de andere persoon toe. Bizar toch, dat dat zo kan omslaan?
pi_64641781
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Oké ik begreep je verkeerd (omdat je veel vaker zo een soort opmerking hebt als het echt niet kan..)

My bad.
I kies er voor deze opmerking te negeren
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64641794
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je verhaal is een bron van herkenning, moblo! En ik snap precies wat je bedoelt met dat je misschien vreselijke dingen hebt meegemaakt, maar dat die je wél hebben gevormd tot wie je nu bent. En daar mag jij (en ik) zeker trots op zijn! .
ik weet niet wie ik was geweest als ik er geen last van had gehad.
eigenlijk... dat weet niemand denk ik, maar misschien had ik dan bijvoorbeeld geen motor gaan rijden en dus ook René niet leren kennen en ga zo maar door..

De mensen van mijn theaterkamp hebben het ook nog steeds over me.
Dat ik nu 'zogenaamd gelukkig ben' en 'dat ik dénk ze niet meer nodig te hebben' en dat ik me nu 'te goed voel om met hun om te gaan', maar dat ik diep van binnen nog steeds doodongelukkig ben en alleen maar de schijn ophoud dat ik gelukkig ben en doe alsof

Ja, nee srsly
Ja doei.
pi_64641797
Mijn probleem is dat ik nooit keuzes heb gemaakt.. En daardoor... Ik kan een heel lang verhaal typen: een soort slap aftreksel van een mens ben maar hee, ik ben wel slank met een leuki hoofd, daar gaat het toch om
pi_64641832
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef P.F het volgende:
ik ben wel slank met een leuki hoofd, daar gaat het toch om
ja

Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:46:14 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64641843
@ blaatschaap: misschien verandert t bij mij ook nog wel, maar mn emoties zitten gewoon hoog. ik ga ook altijd huilen als ik frustraties heb enzo (dat je gewoon de hitte omhoog voelt komen) en met ruzies kan ik wel rustig blkijven, maar dan voel ik alsnog alle skeihard borrelen van binnen...maar t komt er idd. neit in alle situaties uit (of soms ineens toch, door een keiharde kutopmerking met zo'n blind woede gevoel dat je niet eens hoort wat je zelf zegt)

@ dizzy: ik ga zo naar de bus, dus ben als t goed is rond half twee bij je deur.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64641865
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja

Haha, nee daar gaat het helemaal niet om.. Op het eerste gezicht misschien wel, maar als je oud bent, je hebt er niets aan.
pi_64641874
quote:
Mijn probleem is dat ik nooit keuzes heb gemaakt.. En daardoor... Ik kan een heel lang verhaal typen: een soort slap aftreksel van een mens ben maar hee, ik ben wel slank met een leuki hoofd, daar gaat het toch om
Nouja wat een ontzettend triest iets om over jezelf te zeggen. Niemand is een slap aftreksel van een mens, je mag trots op jezelf zijn PF, met al je malle grappige dingen die ik je altijd hier zie zeggen en je leuke acties en je vriendje en weet ik wat nog meer.
pi_64641887
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ho! Wacht!

Kan iemand even helpen ik communiceer een beetje ongelukkig en ik wil DML niet voor het hoofd stoten maar we vatten elkaar verkeerd op!
  zondag 4 januari 2009 @ 12:47:48 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64641888
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

en nu moet dizzy weer even dr ik snap pf petje opzetten:
pf bedoelt dat in gevalln waar het onderwerp inderdaad echt niet passend is bij het tijdstip of het topic je er weleens wat van zegt, en ze je grapje daarom deze keer ook seirues nam, terwijl ze niet snapte wat er nu dan mis was.

ik word later mediator
  zondag 4 januari 2009 @ 12:47:55 #63
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64641890
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:43 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Het is grappig dat je dat aanhaalt, ik zat er net ook aan te denken. Volgens mij is dat namelijk ook afhankelijk van de situatie waar je in zit en heeft het misschien minder met je aard te maken. Ik heb me vroeger namelijk een partijtje ruzies gemaakt . Niet normaal. Tot vechten aan toe. Meerdere keren per week tot schreeuwens aan toe. De laatste keer dat ik dat heb gedaan is ongeveer 5/6 jaar geleden. Nu ben ik ontzettend rustig in ruzies en praat ik dingen altijd op een normale manier uit. Natuurlijk kan ik even woest zijn en m'n stem verheffen of heel incidenteel zelfs de deur dichtsmijten, maar dat doe ik nooit meer op een agressieve manier naar de andere persoon toe. Bizar toch, dat dat zo kan omslaan?
volwassen aan het worden?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:48:32 #64
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64641906
PFJE! je bent geen slap aftreksel van een mens! je weet gewoon soms niet zo goed wat je wilt. beoiend, dat komt nog wel.

kusje d'rop!
  zondag 4 januari 2009 @ 12:48:55 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64641917
quote:
het begint met zelfkennis...komt wel goed met je
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64641922
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Haha, nee daar gaat het helemaal niet om.. Op het eerste gezicht misschien wel, maar als je oud bent, je hebt er niets aan.

ik maakte een glapje mens
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:49:03 #67
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64641926
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

lief!
Been there, done that en het maakt je niet tot een bijzonder blij mensje.

Maar je hebt het overleefd, en voor wat ik van je heb meegekregen, heb je jezelf tot een mooi mens gemaakt. Wees er trots op, want dat heb je verdiend
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64641928
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:47 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nouja wat een ontzettend triest iets om over jezelf te zeggen. Niemand is een slap aftreksel van een mens, je mag trots op jezelf zijn PF, met al je malle grappige dingen die ik je altijd hier zie zeggen en je leuke acties en je vriendje en weet ik wat nog meer.
Verhalen en grappen zijn er inderdaad onderdeel van.. Maar mijn tijd komt nog wel
  zondag 4 januari 2009 @ 12:49:31 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64641938
ik ga straks nog ff aan de studie denk ik, verder ga ik vandaag lekker een dagje de deur niet ut
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64641944
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:47 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en nu moet dizzy weer even dr ik snap pf petje opzetten:
pf bedoelt dat in gevalln waar het onderwerp inderdaad echt niet passend is bij het tijdstip of het topic je er weleens wat van zegt, en ze je grapje daarom deze keer ook seirues nam, terwijl ze niet snapte wat er nu dan mis was.

ik word later mediator
Ja dat bedoelde ik, thx kwak!! Maar je mag het nog steeds negeren
  zondag 4 januari 2009 @ 12:50:51 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64641975
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Een normaal (wat is dat eigenlijk?) persoon moet op jouw leeftijd ook nog geen ingrijpende keuzes hebben hoeven maken. Dat klinkt lekker moederlijk, maar zo bedoel ik het niet. Ik weet je achtergrond niet, maar volgens mij heb jij een redelijk normale gelukkige jeugd achter de rug? Ik denk dat jouw persoonlijkheid zich anders heeft gevormd en waarschijnlijk op een heel positieve manier. Dat betekent absoluut niet dat je geen persoonlijkheid hebt . Maar gewoon dat je niet hebt hoeven ontdekken wie je was toen je alleen over straat zwierf, ofzo . Wees gewoon lekker blij met wie je bent, dat is het belangrijkste .

En dan heb je dat leuke koppie en lekkere lichaam er nog gratis bij ook .
pi_64641989
MoBlo, ik kan me nog wel herinneren toen ik voor het eerst iets van je hoorde of las over je jeugd en ik kon het ook bijna niet geloven. Ik vond je direct een tof mens, dus ik kon me amper voorstellen dat er mensen waren geweest die jou wilden pesten Echt ongelofelijk. *knuffel en kusssss!*

BJ: ja, volwassenen kunnen er ook wat van. Als kind had ik een soort illusie dat volwassen mensen heel...nou ja, volwassen zijn En dat viel dus vies tegen.

En ik? Ik vind ook dat ik overal in mijn leven gefaald heb Prachtige voedingsbodem voor een depressie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 januari 2009 @ 12:51:30 #73
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64641993
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:47 schreef Abbadon het volgende:

[..]

volwassen aan het worden?
Dan deed de rest van m'n familie daar wel een beetje lang over .
pi_64641999
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Been there, done that en het maakt je niet tot een bijzonder blij mensje.

Maar je hebt het overleefd, en voor wat ik van je heb meegekregen, heb je jezelf tot een mooi mens gemaakt. Wees er trots op, want dat heb je verdiend
Weet je dat ik vaak een beetje jaloers ben op MB dat ik denk van, was ik maar zo als zij. Echt ik vind het zo tof hoe je dan verteld over je wereldreis over je motorrijden over nou ja over super veel! Dat ik denk van, was ik ook maar een beetje zo! En dan hoor ik je iets negatiefs zeggen en dan denk ik neee waarom
pi_64642007
Oke oke, zo had ik 'm inderdaad totaal niet opgevat.

Bedankt Kwak, ik zie nu pas dat je 'm ook anders kan lezen.

PF

Ik ga wel weer terug naar icanhascheezburger.com en in mijn eentje heel hard lachen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')