Omdat dat niet doorging, doh.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom is ze groenters aan het snijden terwijl ze patat met bitterballen gaan eten?
Vrouwen willen er altijd groente bijquote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom is ze groenters aan het snijden terwijl ze patat met bitterballen gaan eten?
Adviesprijs benelux ¤1,90quote:Op zondag 4 januari 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, dat is tegenwoordig al 3,50 t stuk? Nou nou nou
Omdat de afzuigkap kapot is en ze geen frituurlucht in huis wil. Begrijpend lezen ftw.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oh! Dįt had ik dan wel even gemistquote:Op zondag 4 januari 2009 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Adviesprijs benelux ¤1,90
Ruim zeven en halve piek! Maar alleen in het buitenland, hier ben je met twee euro al klaar geloof ik...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, dat is tegenwoordig al 3,50 t stuk? Nou nou nou
Je hebt je eigen paint niet bestudeerd.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ruim zeven en halve piek! Maar alleen in het buitenland, hier ben je met twee euro al klaar geloof ik...
Ijsmeis! Je nickname! Wat doe jequote:Op zondag 4 januari 2009 11:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt je eigen paint niet bestudeerd.
EN WAAROM SNIJDT ZE WORTELS MET EEN BROODMES?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat de afzuigkap kapot is en ze geen frituurlucht in huis wil. Begrijpend lezen ftw.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:49 schreef DABAMaster het volgende:
ik neem altijd gepaste afstand als donald het weer eens over palletjes heeft
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
EN WAAROM SNIJDT ZE WORTELS MET EEN BROODMES?
Idd, hij is palletsorteerder...quote:Op zondag 4 januari 2009 11:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is ook palletsorteerder geloof ik...
Wat nou geen paint?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:57 schreef BasEnAad het volgende:
Friet/patat-duscussie -1
Kwaliteit topic +1
Geen paint -1
-------------------------
Totaal -1
Zie jij de rode paint letters niet dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is een scan, dit is een paint:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie jij de rode paint letters niet dan?
Vergeet dequote:Op zondag 4 januari 2009 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie jij de rode paint letters niet dan?
Lijkt meer op een peend.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is een scan, dit is een paint:
[ afbeelding ]
Kan je nagaan hoe sterk die afzuigkap werkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:52 schreef Anne het volgende:
Dat kookeiland of die tafel is op plaatje 4 ook ineens verdwenen.
Je hebt gewoon geen humorquote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat mensen daar leuk aan vinden.
Het is gewoon leukquote:Op zondag 4 januari 2009 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat mensen daar leuk aan vinden.
Gemanipuleerdquote:Op zondag 4 januari 2009 12:37 schreef luciferhout het volgende:
HET IS EEN COMPLOT ZEG IK JE!!!ja dat moet met CAPS
op www.vandale.nl verwijzen ze bij patat naar friet terwijl er een paar maanden geleden nog bij friet naar patat gewezen werd:'(
daarom een poll
Poll: Is het patat of friet?PATAT FRIET maakt me niet uit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
vuile rat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |