Hadden we ruim een jaar geleden al een belerende strip over een
downloadende Donald Duck wat mij de wenkbrauwen deed fronsen, nu heeft dit vrolijke weekblad definitief afgedaan. Het is voor mij zelfs reden geweest om mijn abonnement per direct op te zeggen.
Vrijdag plofte namelijk nr 2 van 2009 bij mij op de mat, maar door omstandigheden kwam ik er pas vandaag toe mijn strip te lezen. Leuke uitgave weer, maar wat schetst mijn verbazing? Op de achterkant staat nu een strip van Donald Duck, veel leuker dan de Zware Jongens.
Niets te klagen dus, zul je denken. Nou wacht maar af. Want wat zegt onze vrolijke vriend op plaatje 1?
"Ha zaterdag! Dan maak je altijd friet met bitterballen!"Nu zijn ze echt afgegleden. Iedere Nederlander weet toch dat dit gewoon patat wordt genoemd? Alleen Belgen en Limbo's noemen het 'friet'.
Samenvatting klacht: Donald Duck weet niet hoe je gefrituurde, gesneden aardappels noemt.
Subklacht: Limbo's
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?