quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb de film net ook maar even gekeken. Cijfer: zesje. Geen aanrader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Jawel! Maar al een poosje geleden, en kijk nogal veel films denk ik.. ik herinner me alleen nog dat in het begin, hij haar gaat bellen (als ik het goed heb). Misschien moet ik hem maar weer eens kijken, vond het echt een hele fijne film!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Of heb je zelf TDL nog niet gezien?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
altijd een zaklamp en sudoku-boekje meenemen naar de bios.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:18 schreef linebear het volgende:
ben zo stom geweest om naar Yes man te gaan... echt geen goed idee...
Stomme film. Waar kan ik de verloren tijd declareren ?
Heb je zelf het computerspel gespeeld?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Max Payne (2008, VS, John Moore)
[ afbeelding ]
Tja, het is een film gebaseerd op een computerspel, dat vooral leunde op een sfx uit een andere film. Echt veel verwachte ik er niet van. Maar kreeg jammer genoeg nog minder.
Pluspunt was het neo-noir sfeertje, dat een beetje doet denken aan films als Sin City. Maar jammer genoeg was dat niet genoeg stijl om de film te redden. Dat minpunt was het voorspelbare mager standaard "agent op wraak tour" verhaaltje, dat eerst een uur uit de doeken moet worden gedaan, voordat er eindelijk op het einde het teleurstellend klein beetje van de kenmerkende bullettime aktie kwam. En dat was de allergrootste telleurstelling.
cijfer: 5
Een keertje een paar levels bij een vriend op de computer, meer niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je zelf het computerspel gespeeld?
Hmm, ik weet nog niet of ik 'm ga kijken, maar tot die tijd ga ik er geen oordeel over vellen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Een keertje een paar levels bij een vriend op de computer, meer niet.
quote:
Toch leuk om verschillende beoordelingen te lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:18 schreef linebear het volgende:
ben zo stom geweest om naar Yes man te gaan... echt geen goed idee...
Stomme film. Waar kan ik de verloren tijd declareren ?
Niet gaan! komt hooguit 2x die bullet time aktie in voor! Wat een langzaam op gang komende film. Enige pluspunt is het lekkere (junken) wijf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm, ik weet nog niet of ik 'm ga kijken, maar tot die tijd ga ik er geen oordeel over vellen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |