abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:48:26 #81
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64799660
gister Crank gezien voor de 2de keer..

Toch een leuke film, aangezien er constant actie is omdat ie in beweging moet blijven. Ook vind ik Jason Statham altijd wel leuk in films...

imdb: 7.1
ik: 7,5
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:31:13 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64800423
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 04:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb de film net ook maar even gekeken. Cijfer: zesje. Geen aanrader.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64802642
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Atreidez het volgende:

[..]
Of heb je zelf TDL nog niet gezien?
Jawel! Maar al een poosje geleden, en kijk nogal veel films denk ik.. ik herinner me alleen nog dat in het begin, hij haar gaat bellen (als ik het goed heb). Misschien moet ik hem maar weer eens kijken, vond het echt een hele fijne film!

Nu iets anders.

Meet the Robinsons

Op basis van de trailer leek hij me niet zo leuk, maar toen iemand zei dat ik hem moest kijken heb ik toch maar een poging gewaagd. Het viel niet tegen!

Oké, het ziet er niet zo fantastisch en gelikt uit als bijvoorbeeld Ice Age of Wall-E, maar het verhaal is op zich leuk en er zitten zelfs wat verrassende wendingen in. Er gebeuren ook wat vreemde dingen, als in plotholes, maar dat is eigenlijk geen verrassing bij een Disneyfilm. Het fijne aan deze films vind ik dat je met warme choco lekker ontspannen op de bank zit, en eindigt met een feelgoodgevoel. En dat lukt prima met deze film.

Verhaal in het kort: weesjongetje is vastberaden een uitvinder te worden, dan komt er iemand uit de toekomst om hem te helpen, en dat is nodig omdat iemand zijn uitvinding probeert te stelen. Als ik meer vertel, haal ik de verrassingen uit de film weg

7 (IMDB: 6,9)

PS: eigenlijk zijn deze al een reden om te kijken, fantastisch:

[ Bericht 2% gewijzigd door Guppi op 08-01-2009 10:48:25 (PS) ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:56:47 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64805101
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:23:28 #85
52357 Lambiekje
pi_64807880
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64821952
ben zo stom geweest om naar Yes man te gaan... echt geen goed idee...
Stomme film. Waar kan ik de verloren tijd declareren ?
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:25:28 #87
52357 Lambiekje
pi_64822195
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:18 schreef linebear het volgende:
altijd een zaklamp en sudoku-boekje meenemen naar de bios.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 08-01-2009 23:09:17 ]
pi_64832369
The Descent
-------------------------
Een groepje vriendinnen gaat op een soort van survival in een grot, die niet geheel veilig blijkt te zijn. Na tal van obstakels valt plotseling een raar wezen dat helemaal aangepast is aan het duister (blind, perfect gehoor) het groepje vriendinnen aan.
Dit zorgt voor de nodige slachtoffers om het maar netjes te houden

Meer ga ik niet verklappen maar dit is echt een ge-wel-di-ge film. Zeker een aanrader!
Alleen het einde was ietwat vaag.
Cijfer; 90
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:42:37 #89
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_64836276
Max Payne (2008, VS, John Moore)

Tja, het is een film gebaseerd op een computerspel, dat vooral leunde op een sfx uit een andere film. Echt veel verwachte ik er niet van. Maar kreeg jammer genoeg nog minder.
Pluspunt was het neo-noir sfeertje, dat een beetje doet denken aan films als Sin City. Maar jammer genoeg was dat niet genoeg stijl om de film te redden. Dat minpunt was het voorspelbare mager standaard "agent op wraak tour" verhaaltje, dat eerst een uur uit de doeken moet worden gedaan, voordat er eindelijk op het einde het teleurstellend klein beetje van de kenmerkende bullettime aktie kwam. En dat was de allergrootste telleurstelling.
cijfer: 5
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:45:20 #90
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64836348
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Max Payne (2008, VS, John Moore)
[ afbeelding ]
Tja, het is een film gebaseerd op een computerspel, dat vooral leunde op een sfx uit een andere film. Echt veel verwachte ik er niet van. Maar kreeg jammer genoeg nog minder.
Pluspunt was het neo-noir sfeertje, dat een beetje doet denken aan films als Sin City. Maar jammer genoeg was dat niet genoeg stijl om de film te redden. Dat minpunt was het voorspelbare mager standaard "agent op wraak tour" verhaaltje, dat eerst een uur uit de doeken moet worden gedaan, voordat er eindelijk op het einde het teleurstellend klein beetje van de kenmerkende bullettime aktie kwam. En dat was de allergrootste telleurstelling.
cijfer: 5
Heb je zelf het computerspel gespeeld?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:46:32 #91
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_64836375
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Heb je zelf het computerspel gespeeld?
Een keertje een paar levels bij een vriend op de computer, meer niet.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 01:02:32 #92
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64836752
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Een keertje een paar levels bij een vriend op de computer, meer niet.
Hmm, ik weet nog niet of ik 'm ga kijken, maar tot die tijd ga ik er geen oordeel over vellen natuurlijk
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 9 januari 2009 @ 01:15:03 #93
30560 2Mini
Official Logo
pi_64837026
Yes man.

Typische Carey film... een 8
Camera 1... 1!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 02:30:30 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64837992
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:15 schreef 2Mini het volgende:
Yes man.

Typische Carey film... een 8
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:18 schreef linebear het volgende:
Toch leuk om verschillende beoordelingen te lezen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_64845109
The Prestige
Wat een prachtige film over Illusionisten, hun trucs en de rivaliteit met collega's. Ontzettend mooi vormgegeven, interressant en onderhoudend verhaal met een lekkere twist, en dan nog de uitstekende cast van Hugh Jackman en Christian Bale als elkaars grootste concurrenten, Michael Cain als de ervaren assistent en Scarlett Johansson als de charmante assistente. De namen maakten wat mij betreft hun reputatie meer dan waar en dat doet ook Nolan als regisseur, door een prachtig beeld te geven van London rond 1900. Ik heb de film in 1 zucht uitgekeken zonder van te voren te weten waar de film eigenlijk heen ging, en werd dus ook goed verrast door de loop van t verhaal. Een prachtig plaatje die een groot publiek zeker zal vermaken.
Where facts are few, experts are many.
pi_64845652
Ik vond The Prestige ook geweldig ja (een stuk beter dan The Illusionist). Vooral David Bowie als Tesla vond ik erg goed(en onherkenbaar).
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:06:37 #97
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64846231
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 01:02 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hmm, ik weet nog niet of ik 'm ga kijken, maar tot die tijd ga ik er geen oordeel over vellen natuurlijk
Niet gaan! komt hooguit 2x die bullet time aktie in voor! Wat een langzaam op gang komende film. Enige pluspunt is het lekkere (junken) wijf.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:07:17 #98
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_64846260
Zelf gisteren naar Bedtime storries geweest.

Ben zelf wel fan van Adam Sandler dus beetje roze bril mening maar ik vond de film érg leuk om te kijken.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_64853966
Rudy, Meeslepend verhaal, Acteer prestaties zijn goed ik vind het verhaal alleen wat langzaam gaan en wat weinig American Football. Einde is wel prachtig.

Raging bull, Do i need to say more?

Seven Pounds, Naja heeft geen nadere uitleg nodig. Ik vond het wel een goeie film alleen het inlevingsvermogen blijft me uit hier tot op de laatste 15 a 20min.

Friday Night lights, Meeslepende film over de goede en slechte kanten van American Football op highschool niveau.

Mad Money, Leuke film voor een saaie zondagmiddag.

Death Race, Nee, dit vond ik dus eigenlijk niks. Vind Jason Statham wel goed maar ik vond de film verder niet boeiend of interessant.

Transporter 3, naja Jason Statham knokt er weer lekker op los. Wel een aanrader als je de rest van de Transporter Trilogie gezien hebt.

My best friends girl, Gewoon lekker weg kijken, geen hoogvlieger maar gewoon leuk voor een keer.

Boot Camp, Waargebeurd verhaal over de gruwel van opvoedkampen in de VS ook erg leuke film maar geen hoogstandje.

The Express, Briljante film over het waargebeurde verhaal van Ernie Davis, zeker de moeite waard.

Righteous Kill, Had er meer van verwacht. Wist het einde na 20min al terwijl dat natuurlijk de clue van de film was.

Two For The Money, Leuk verhaal, goed geacteerd wel beetje voorspelbaar maar verder toch een geslaagde film. Voor lekker weg te kijken als je je verveelt.

Sukiyaki Western Django, Uhmmm Quentin Tarantino bevalt me normaal wel maar deze slaat compleet de plank mis. Met moeite uit gekeken en het einde niet eens helemaal gevolgt me aandacht werd makkelijk afgeleid.

Burn After Reading, tering wat een cast... film is opzich niet echt geslaagd denk ik voor het grote publiek maar ik heb me er prima mee vermaakt.

En nog genoeg andere de afgelopen 2 weken maar die herinner ik me niet zo snel aangezien ik er zeker 2 per dag kijk. Ik weet het, te veel vrije tijd.
pi_64858115
Hahaha!
De ideale topicvuller!
Jij zou gewoon elke ochtend moeten posten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')