Hahaha charmant hoor !quote:Op zondag 4 januari 2009 18:37 schreef Jelief het volgende:
En oja, ik stond met een washandje tussen mijn benen mijn tanden te poetsen, als ik kokhals of overgeef dan houdt mijn blaas het niet.
In mijn polisvoorwaarden staat dat het aangevraagd moet zijn voor de 7 maanden, geen idee of je het dan dus ook met 7 maanden krijgt..quote:
Zitten er, voor mensen die in het ziekenhuis bevallen en daar een dag of 5 blijven, veel nuttige dingen in? Of is het voornamelijk handig voor de thuisbevallers?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij kwam die van mij ergens rond week 34 ofzo?
Ja, maar toen kreeg ik een dame aan de lijn die zei dat ze nog nooit gehoord had van het aanvragen van het pakket maar dat ze het zou opschrijven en dat het dan vast wel in orde zou komenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Hmm mij staat daar iig wel iets van bij maar wie weet verschilt dat. Heb je hem dus al wel aangervaagd? Ik zou bellen anders, weet je meer
Ja, dat is inderdaad wel waar.. Beetje zonde als per ongeluk mijn vliezen te vroeg breken en het matras doorweekt isquote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
De matrasbeschermers zijn toch ook wel handig voor de periode voor je gaat bevallen, voor 'je weet het maar nooit met die vliezen'. En er zit kraamverband in en er is een goeie kans dat je dat ook wel nodig hebt na je bevalling.
Ik heb hem aangevraagd, ik vraag me alleen af of ik direct in de telefoon moet duiken morgen (omdat er dus écht handige dingen inzitten) of dat ik het wel even op zijn beloop kan laten gaan..quote:Hoezo? Twijfel je over of je hem wel aan moet vragen of niet? Of of je hem krijgt? je kan de losse dingen ook wel gewoon kopen bij drogist of apotheek.
Das ook niet zo gek, hoorde dat er giga maandverbandachtige dingen in zitten waar je erg van kan schrikkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer me te herinneren wat er nou allemaal in zat maar het is een blinde vlek volgens mij.![]()
Bij mij zat er een heel pakket met babyolie, zeep, zalf, creme, lotion, noem maar op in. Maar ik kreeg hem via mijn verzekering, als je er zelf eentje moet halen zit dat er natuurlijk niet in.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zitten er, voor mensen die in het ziekenhuis bevallen en daar een dag of 5 blijven, veel nuttige dingen in? Of is het voornamelijk handig voor de thuisbevallers?
Ja het zijn haast grote luiers om te zienquote:Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Das ook niet zo gek, hoorde dat er giga maandverbandachtige dingen in zitten waar je erg van kan schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |