abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64657271
Elin! Wat een ontzettend mooi meisje! Gefeliciteerd Dakota en vriend!

Met dat tandenpoetsen heb ik ook wel eens dat ik daarvan moet kokhalzen... Ik heb van die vloeibare tandpasta, thera med liquid xx ofzo, die schuimt niet zo erg, dus dat is wel beter, en verder gewoon heel erg door je neus blijven ademen wil ook wel helpen.

De kinderopvang hebben wij vorige week (week 15) geregeld, en de kraamzorg aanvraag is vorige week ook de deur uit gegaan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 4 januari 2009 @ 19:10:49 #102
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64657321
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:37 schreef Jelief het volgende:
En oja, ik stond met een washandje tussen mijn benen mijn tanden te poetsen, als ik kokhals of overgeef dan houdt mijn blaas het niet.
Hahaha charmant hoor !

sorry
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64657705
Dakota geniet ervan! Gefeliciteerd! Wat een heerlijk meisje met een prachtige naam!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_64658143
Elin !!!
Dakota, gefeliciteerd! Erg leuke naam joh!
Leuk dat je het over een stortbevalling hebt, gezien lange tijd dat je bezig bent geweest
pi_64658237
Wanneer hoor je zo'n beetje het kraampakket van de zorgverzekering te ontvangen?
pi_64658351
Is dat niet met een maand of 7?
pi_64658420
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:35 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Is dat niet met een maand of 7?
In mijn polisvoorwaarden staat dat het aangevraagd moet zijn voor de 7 maanden, geen idee of je het dan dus ook met 7 maanden krijgt..
  zondag 4 januari 2009 @ 19:36:53 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64658434
Volgens mij kwam die van mij ergens rond week 34 ofzo?
  zondag 4 januari 2009 @ 19:38:31 #109
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_64658514
Gefeliciteerd met de geboorte van Elin!!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_64658561
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij kwam die van mij ergens rond week 34 ofzo?
Zitten er, voor mensen die in het ziekenhuis bevallen en daar een dag of 5 blijven, veel nuttige dingen in? Of is het voornamelijk handig voor de thuisbevallers?
pi_64658579
Hmm mij staat daar iig wel iets van bij maar wie weet verschilt dat. Heb je hem dus al wel aangervaagd? Ik zou bellen anders, weet je meer
pi_64658617
Elin Wat een prachtig meisje is het zeg!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 4 januari 2009 @ 19:42:59 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64658717
De matrasbeschermers zijn toch ook wel handig voor de periode voor je gaat bevallen, voor 'je weet het maar nooit met die vliezen'. En er zit kraamverband in en er is een goeie kans dat je dat ook wel nodig hebt na je bevalling.

Hoezo? Twijfel je over of je hem wel aan moet vragen of niet? Of of je hem krijgt? je kan de losse dingen ook wel gewoon kopen bij drogist of apotheek.
pi_64658741
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:40 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Hmm mij staat daar iig wel iets van bij maar wie weet verschilt dat. Heb je hem dus al wel aangervaagd? Ik zou bellen anders, weet je meer
Ja, maar toen kreeg ik een dame aan de lijn die zei dat ze nog nooit gehoord had van het aanvragen van het pakket maar dat ze het zou opschrijven en dat het dan vast wel in orde zou komen Daarom twijfel ik een beetje En de kraamzorg zei dat als ik het in december nog niet had ontvangen dat ik dan in januari toch wel even moest bellen, maar wil ook weer niet veel te vroeg aan de bel trekken vandaar de vraag wanneer ik het ongeveer kan verwachten

Maar heb ondertussen al een mailtje gestuurd naar assurantietussenpersoon, die lost het maar mooi op
pi_64658913
Dat is ook vreemd, die vrouw had er nog nooit van gehoord?? En vervolgens maakt ze het wel in orde? Nou ja, afwachten dan maar op een mailtje!!
pi_64658915
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Brighteyes het volgende:
De matrasbeschermers zijn toch ook wel handig voor de periode voor je gaat bevallen, voor 'je weet het maar nooit met die vliezen'. En er zit kraamverband in en er is een goeie kans dat je dat ook wel nodig hebt na je bevalling.
Ja, dat is inderdaad wel waar.. Beetje zonde als per ongeluk mijn vliezen te vroeg breken en het matras doorweekt is
quote:
Hoezo? Twijfel je over of je hem wel aan moet vragen of niet? Of of je hem krijgt? je kan de losse dingen ook wel gewoon kopen bij drogist of apotheek.
Ik heb hem aangevraagd, ik vraag me alleen af of ik direct in de telefoon moet duiken morgen (omdat er dus écht handige dingen inzitten) of dat ik het wel even op zijn beloop kan laten gaan..
  zondag 4 januari 2009 @ 19:50:23 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64659047
Ik zou er toch wel even achteraan gaan. Je weet nooit hoeveel kastjes en muren je nog tegenkomt, maar ik las dat je het al aan je tussenpersoon gevraagd had, dan zou ik dat eerst even afwachten en dan over een week ofzo er eens achteraan gaan.

Ik probeer me te herinneren wat er nou allemaal in zat maar het is een blinde vlek volgens mij.
pi_64659124
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer me te herinneren wat er nou allemaal in zat maar het is een blinde vlek volgens mij.
Das ook niet zo gek, hoorde dat er giga maandverbandachtige dingen in zitten waar je erg van kan schrikken
  zondag 4 januari 2009 @ 19:54:56 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_64659280
Dakota, van harte gefeliciteerd met je meisje! Eindelijk genieten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 januari 2009 @ 19:56:51 #120
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64659385
Van harte gefeliciteerd Dakota met jullie dochter Elin! Wat een schatje is het zeg

Wat ik nodig heb gehad uit het kraampakket zijn de celstof matjes (daar lag ik op als de kraamhulp mijn hechtingen controlleerde), de netbroekjes vond ik heerlijk en ook het kraamverband was erg nodig...
O ja, er zaten ook watjes & alcohol in, die zijn ook gebruikt voor het schoonmaken van de thermometer.
Verder staat 'ie volgens mij nog intact in de kamer van Maarten...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 4 januari 2009 @ 19:56:57 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_64659390
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef Raissa het volgende:

[..]

Zitten er, voor mensen die in het ziekenhuis bevallen en daar een dag of 5 blijven, veel nuttige dingen in? Of is het voornamelijk handig voor de thuisbevallers?
Bij mij zat er een heel pakket met babyolie, zeep, zalf, creme, lotion, noem maar op in. Maar ik kreeg hem via mijn verzekering, als je er zelf eentje moet halen zit dat er natuurlijk niet in.
De onderleggertjes worden ook gebruikt als de kraamverzorgster moet kijken of de hechtingen goed gaan en dergelijke en daarna zijn ze erg handig als diarreeonderleggers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64659428
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:51 schreef Raissa het volgende:

[..]

Das ook niet zo gek, hoorde dat er giga maandverbandachtige dingen in zitten waar je erg van kan schrikken
Ja het zijn haast grote luiers om te zien
Zat net nog wat te googlen en dingen zoals navelklemmetjes en alcohol zul je er ook wel in vinden. Vooral praktische dingen en wie weet een aardigheidje. Bij Trias zit het allemaal in een hele leuke opbergdoos maar weet niet waar je verzekerd bent natuurlijk
  zondag 4 januari 2009 @ 20:14:43 #123
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64660295
Elin is geboren!!! Dakota, gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Je hebt haar prachtige namen gegeven!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 20:19:34 #124
5428 crew  miss_sly
pi_64660567
Over de kraamzorg regelen: ik lees op al die sites dat je eerst bij je verzekering moet melden dat je zwanger bent ofzo, en dat je je dan pas voor kraamzorg kunt aanmelden? Hebben jullie dat ook allemaal zo gedaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 januari 2009 @ 20:21:56 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_64660721
wat een prachtig meisje dakota

zeg, is cattie vandaag al gesignaleerd?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: