abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64695762
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef SeLang het volgende:
Hamas is met grote meerderheid democratisch gekozen door de Palestijnen in Gaza. Daarmee hebben ze dus in grote meerderheid gekozen voor een oorlog met Israel plus de Israelische reactie die daarbij hoort. Ik begrijp daarom niet waarom er nu net wordt gedaan alsof die Palestijnen zielig zijn. Hamas voert gewoon haar verkiezingsprogramma uit, wat de wil is van de meerderheid van de Palestijnen in Gaza.
Daarom zijn ze het er nog niet mee eens dat een van de doelen van Israël kinderen is
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:31:27 #52
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64718063
Tja... Waarom vallen wij de antillen niet binnen? Daar mag ook wel eens de bezem door om dat corrupte boeventuig op te ruimen... Gelukkig heeft het schieten van qassam rakketen vanaf die richting naar Nederland weinig zin... Anders weet ik zeker dat Nederland overspoeld zou worden met Qokesam rakketen.

Ik krijg toch altijd een beetje een raar idee over die gasten die rakketen afschieten of zichzelf opblazen om zoveel mogelijk onschuldige burgers te doden onder het mom van wij willen respect en vrijheid... Het moge duidelijk zijn dat vrede niet bereikt wordt met het vermoorden of verwonden van je buren...
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 6 januari 2009 @ 08:36:44 #53
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64718124
quote:
Op zondag 4 januari 2009 09:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Precies, waarom wel?!

Die Palestijnen moeten eens ophouden met jaloers zijn, ophouden met stenen gooien/raketten schieten, ophouden met hun handje ophouden en de hele dag niets doen, en gewoon lekker aan het werk gaan!
Israel heeft z'n land opgebouwd in een stuk kale woestijn, ze zouden daar een voorbeeld aan moeten nemen i.p.v. het te willen vernietigen.

Die joden hebben ze daar aan het end van de tweede wereldoorlog neer gezet uit compensatie.
Dat daar al mensen zaten was geen probleem.
Dat ging een aantal jaren goed, tot de joden vonden dat alles van bassie was en het volk wat er dus al jaaaaaaaaren woonden pech hadden en dus maar op moesten rotten.

Ik stel voor dat jij met je grote muil die kant op gaat en de palestijnen gaat helpen met de opbouw van palestina.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:03:25 #54
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64719761
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Die joden hebben ze daar aan het end van de tweede wereldoorlog neer gezet uit compensatie.
Dat daar al mensen zaten was geen probleem.
Dat ging een aantal jaren goed, tot de joden vonden dat alles van bassie was en het volk wat er dus al jaaaaaaaaren woonden pech hadden en dus maar op moesten rotten.

Ik stel voor dat jij met je grote muil die kant op gaat en de palestijnen gaat helpen met de opbouw van palestina.
Zou het niet veeeeel handigger zijn als ze zouden proberen om samen te leven? Een beetje net als wij in Nederland... Wij leven toch ook samen met allemaal mensen die hier gevraagd en ongevraagd naar toe gekomen zijn. Dus een soort wederzijds generaal pardon tussen Palestijnen en Joden
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:01:02 #55
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_64725373
Die Palestijnen moeten niet zo lopen te janken. Ze bestoken Israël al tijden met raketten en Israël probeerde het tot nu toe gewoon netjes op te lossen. Maar ze gingen door met bestoken. Nu krijgen ze wat terug en beginnen de palastijnen ineens te janken "Hey jullie mogen niet terugschieten "

Ik geef Israël groot gelijk!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')