Kanker is volgens mij een ziekte. Een ziekte die bij mij bepaalde associaties oproept.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Niet sociaal gestoord, kan met alleen niet voorstellen waarom je beledigt kunt zijn door een lege krachtterm
Zie ttquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Thema?
Nee hoor, dat mensen zich kunnen opwinden over zo'n woordje, vind ik gewoon heel vreemd. Een beetje overdreven ook welquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kanker is volgens mij een ziekte. Een ziekte die bij mij bepaalde associaties oproept.
Dat jij je dat niet snapt maakt je sociaal gestoord.
Geef me even een linkje.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kopieer even het linkje in je profieldan doet ie het
Het is gewoon het lekkerste woord om eruit te gooien als je pissed bent.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:17 schreef Fascination het volgende:
Ik scheld overigens ook met kanker.
Inderdaad. Het is ook wel lekker hypocriet. Iedereen scheld wel met mongool en homo maar kanker kan opeens nietquote:Op zondag 4 januari 2009 02:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is gewoon het lekkerste woord om eruit te gooien als je pissed bent.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is ook wel lekker hypocriet. Iedereen scheld wel met mongool en homo maar kanker kan opeens niet.
Laatste pagina van vorig topic teruglezenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:19 schreef Marurk het volgende:
Ik snap het thema niet of ligt dat aan mij?!
UI = usericonquote:Op zondag 4 januari 2009 02:19 schreef Marurk het volgende:
Ik snap het thema niet of ligt dat aan mij?!
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laatste pagina van vorig topic teruglezen
Dan pas?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil je morgenochtend in mn bed hebben
Dat kruimelt.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil je morgenochtend in mn bed hebben
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik schrik me de tering. Rennen opeens mijn broertje en zusje van 5 en 7 door het huis_!
Goed tijdstip.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik schrik me de tering. Rennen opeens mijn broertje en zusje van 5 en 7 door het huis_!
MIETERS!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen die gewisseld hebben nu ook echt als die andere persoon gaan posten
Niks mis mee.quote:
BTquote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen die gewisseld hebben nu ook echt als die andere persoon gaan posten
Bwhehehe Harr harr harr!quote:
Jep I know.quote:
NOOBHEID ALERT. Je blijf me verbazen.quote:
Hypocrietquote:
Ik heb hem ook gezien.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jep I know.
Mijn UI is eigenlijk ook. Silence of the Lambs was gisteren op tv btw. Wel een goede film.
En m'n profiel moet ik ook nog een keer invullen.
Jeweet!quote:
Uitdrukking jwt. En dat er een wereld van verschil is tussen tering en kanker.quote:
Hee!! Zo doe ik heul nietquote:
Heeujj, ik drink heul geen jip en janneke champagne~!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 02:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan gaan we samen in het bubbelbadmet een fles jip en janneke champagne..
Tuurlijk johquote:Op zondag 4 januari 2009 02:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uitdrukking jwt. En dat er een wereld van verschil is tussen tering en kanker.
quote:
En BobbyB ik weet. wie?BobbyBquote:
Maar krentenbolletje lust geen alcoholquote:Op zondag 4 januari 2009 02:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heeujj, ik drink heul geen jip en janneke champagne~!!11
Ga je me dronken voeren?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan gaan we samen in het bubbelbadmet een fles jip en janneke champagne..
Uhm, ja? Je vergelijkt kanker en TBC toch niet met elkaar mag ik hopen.quote:
Daar heb ik niks mee te maken.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar krentenbolletje lust geen alcohol
Die geilde meer op Haydenquote:
quote:
Inderdaad. BK moet ook nog even meedoen.quote:
Dan heb je veel gemist ook.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:26 schreef Devvie het volgende:
Hey zotheid, post eens wat mieterse jailbaitdan post ik niertjes en alvleesklieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch allebei van hetzelfde laken een pak qua scheldwoord?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm, ja? Je vergelijkt kanker en TBC toch niet met elkaar mag ik hopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die tagsquote:Op zondag 4 januari 2009 02:28 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
[img]Waarom lijkt een alvleesklier op een Piemol?:@[/img]
Paaskonijn verwoord het weer goed.quote:
Kloptquote:
Ik wil nog een keer een avond houden, dat ik deel 1, 2 en 3 van de "serie" ga kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jep I know.
Mijn UI is eigenlijk ook. Silence of the Lambs was gisteren op tv btw. Wel een goede film.
En m'n profiel moet ik ook nog een keer invullen.
Neen. Appel en peer zijn ook niet hetzelfde en dat is ook beide fruit.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is toch allebei van hetzelfde laken een pak qua scheldwoord?
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:28 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Paaskonijn verwoordt het weer goed.
Dankje BT, ik bedoelquote:Op zondag 4 januari 2009 02:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Paaskonijn verwoord het weer goed.
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, en daarna mag je aan mn voeten likken
Kanker hequote:Op zondag 4 januari 2009 02:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Appel en peer zijn ook niet hetzelfde en dat is ook beide fruit.
Harrr.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die dekselse devvie maakt ook weleens een foutje
Och wat een klunzige foutquote:
quote:
Pwn hè?quote:
Dislectie hè.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och wat een klunzige fout. Thanks Mouzur.
Check je fobo trouwens eensquote:Op zondag 4 januari 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och wat een klunzige fout. Thanks Mouzur.
Ik wou net gaan soppen.quote:
Ze zijn toch schoon, we liggen in bad..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:28 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]Bwhehehehe geil DR~!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm lasagna!quote:
Dank.quote:
Daar wil ik mijn scapel wel even instekenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehehe geil DR~!11
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Dat moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef Fascination het volgende:
Die eerste, Zotheid!! Omg, hotness!
ze lekt naquote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Bob de bauerquote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Je kan hier trouwens goed zien dat de maag eigenlijk maar heel klein is.quote:
Die Bob toch.quote:
Bouwer.quote:
Ze kijkt alleen alsof 15 van haar zojuist 30 geslikte pillen net op het moment van foto maken inslaanquote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef Fascination het volgende:
Die eerste, Zotheid!! Omg, hotness!
Gatver, dat zag ik nog helemaal niet.quote:
Ja boeiequote:
Gastric bypassquote:Op zondag 4 januari 2009 02:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan hier trouwens goed zien dat de maag eigenlijk maar heel klein is.
Frans bauerquote:
Andre Hazesquote:
En je weet zeker dat je naar IH wil gaan?quote:
Ik was er al een tijdjequote:
Wat is de maag dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan hier trouwens goed zien dat de maag eigenlijk maar heel klein is.
Met wie moet ik swoppen?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Doe trouwens mee aan UI change!
Ja, please 4EBEquote:
Die clip zou interessant zijn voor het man en een deel van het vrouwvolkquote:Op zondag 4 januari 2009 02:38 schreef Fascination het volgende:
Junior Jack - Stupidisco.
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je naar IH wil gaan?
Bt! Ik wil haar reactie zien.quote:
En dat vraag jij?quote:
Je kan in de zomer nog veranderen.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed, daar hebben we het niet over
Dan had jij die opmerking maar niet moeten maken, wijsneusquote:Op zondag 4 januari 2009 02:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat vraag jij?
Die zak zegmaar, roze.
quote:
hihi hoiquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan in de zomer nog veranderen.
Dan kan je ook naar Amsterdam komen. Dan kan ik je komen stalken.
En als ik het goed houdt de linkerpincet het uiteinde van de maag vast, welke een kringspier is. Net als je anus.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat vraag jij?
Die zak zegmaar, roze.
Shit...quote:
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shit...
Zijn er nog andere mogelijkheden?
Ja maar... Je kan ook alleen HBO-V doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
cwl
Maar 3 opleidingen binnen 1 jaar vind ik wel een beetje veel![]()
Tevens hoef ik niet per se tot mn 30ste naar school
That's me!quote:
Mits ik deze nacht niet doodvries.quote:
Kringspierenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En als ik het goed houdt de linkerpincet het uiteinde van de maag vast, welke een kringspier is. Net als je anus.
Moet je binnen gaan zittenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
That's me!![]()
[..]
Mits ik deze nacht niet doodvries.
Hihi, haai.
quote:
Ik faal in rekenenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar... Je kan ook alleen HBO-V doen.
Verdorie.quote:
quote:
Weltruste Dokter Mengele!quote:
quote:
Ik kan je toch de antwoorden geven~!!!1quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan je toch de antwoorden geven~!!!1
quote:
Of of of, neem die van Emimich~!!1quote:
Die kerstboom ?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:50 schreef Fascination het volgende:
Of 4ebe, neem gers z'n UI.
Ja, dat is leuk!quote:
Ik zit binnen.quote:
quote:
Trek je burka nog wat strakker aanquote:Op zondag 4 januari 2009 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit binnen.
Verwarming doet het niet.
Dank je~!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 02:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, want die heeft toch een ban, dus dan denkt iedereen van niet.. Mieters idee!:@
Behangplakker of broekpaling?quote:
Ik faal.quote:
Ik moest lachenquote:
Die bedoel ik ookquote:Op zondag 4 januari 2009 02:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behangplakker of broekpaling?
Ik vind die van broekpaling het mooiste
Die mag ik niet aan in bed van mijn gewelddadige boerenkolenwannabeemocrowigger-adoptiefamilie.quote:
Niet~!11quote:
Dan ga je toch op de bank slapen?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die mag ik niet aan in bed van mijn gewelddadige boerenkolenwannabeemocrowigger-adoptiefamilie.
Volgens mij heeft hier bijna niemand er ooit van gehoord.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet~!11
Ik durf te wedden dat bijna iedereen het hier fout zou zeggen.
http://forum.fok.nl/usericons/180572/hommer.gifquote:Op zondag 4 januari 2009 02:56 schreef Devvie het volgende:
Hey zotheid, je moet die mieterse sneeuwrommel wel even weghalen heur
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/usericons/180572/hommer.gif
Mudde gai nie sloape?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hier bijna niemand er ooit van gehoord.
Nah, ik zal het maar eerlijk zeggen.quote:
Dyscalculie is een rekenstoornis. Vaak komt deze samen met o.a. een gebrek aan (ruimtelijk) inzicht.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hier bijna niemand er ooit van gehoord.
Neie dei?quote:
Kut, ik dacht dus dat je echt BP was bij m'n vorige post.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik voel me belachelijk met iemand anders zijn UI![]()
Ik kan overigens wel goed autorijdenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dyscalculie is een rekenstoornis. Vaak komt deze samen met o.a. een gebrek aan (ruimtelijk) inzicht.
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:59 schreef Devvie het volgende:
Dalijk krijgt zotheid zo 10notes erbij omdat biogarde denkt dat hij mij is!MIETERS
Maar we kunnen ook lepeltje-lepeltje gaan liggenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah, ik zal het maar eerlijk zeggen.
Ik ben een gewone student, zonder wannabemocrowigger-adoptiefamilie en zonder burqua.. En zonder warme bank
Hihiquote:Op zondag 4 januari 2009 03:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dus dat je echt BP was bij m'n vorige post.
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan overigens wel goed autorijden
quote:
Wanneer moede gai weer in de auto raiden?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neie dei?
Nee, ik heb nog geen sloap morgen magk uitsloapen
Same...quote:Op zondag 4 januari 2009 03:01 schreef Fascination het volgende:
Ik moet steeds heel goed kijken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook lepeltje-lepeltje gaan liggen
Matig tot bijna niet aanwezig.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Maar je ruimtelijk inzicht, hoe zit het daarmee dan?
Dat zou je wel met mij doenquote:Op zondag 4 januari 2009 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Daar ben je de verkeerde persoon voor.
*Onverstaanbaar gemompel....quote:Op zondag 4 januari 2009 03:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wanneer moede gai weer in de auto raiden?
Wil je wel met Fas lepeltje-lepeltje?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
Daar ben je de verkeerde persoon voor.
Leg uitquote:
Blegh. En je plaatsbepaling dan? Als je in een nieuwe omgeving bent?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Matig tot bijna niet aanwezig.
Ik trek vakken zoals scheikunde en wiskunde bijna niet.
Die heb ik net gehad, dan krijg ik vast een maand.quote:
Hmm.. moet ik even over nadenken.quote:
http://www.xs4all.nl/~erikvdw/tekst/stroop.htmlquote:
GMTA!quote:Op zondag 4 januari 2009 03:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil je wel met Fas lepeltje-lepeltje?
rood geel blauw paarsquote:Op zondag 4 januari 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~erikvdw/tekst/stroop.html
Zie edit~!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 03:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
rood geel blauw paars
of moet het andersom?
Die is wel goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Blegh. En je plaatsbepaling dan? Als je in een nieuwe omgeving bent?
[..]
Traag internet? Of traag fok?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:07 schreef Janetje het volgende:
Ik haat traag internet.
En kou.
En in de kou achter traag internet zitten.
Ja klopt.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
kleuren zeggen is moeilijker dan woorden lezen hoor..
Dat scheelt weer. Wees dan maar blij dat je geheugen dan goed is.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is wel goed.
Het duurt altijd wel even 2 seconden om de omgeving op te nemen.
En ik kan ook altijd de auto in de parkeergarage direct terugvinden, maar dat is meer geheugen
Traag internet..quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:12 schreef Zotheid het volgende:
Hihi, Devvie lijkt zo opeens een stuk intelligenter~!!11
Mietersquote:Op zondag 4 januari 2009 03:10 schreef Zotheid het volgende:
http://zap.psy.utwente.nl/zaps/zaps/zaps/stroop.res/frames.html
Dit is die stroop-test maar dan een stuk uitgebreider.
Ik bedoel :quote:
ik kan ook niet bufferen/streamen maar dat ligt aan een iets anders dan mn internet..quote:Op zondag 4 januari 2009 03:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Traag internet..
Probeerde net programma gemist te starten (net5). Bufferen duurt een kwartier en er komt nog geen hol van terecht.
Bij mij was het effect juist omgekeerd.quote:
Bwhehehe.quote:
Het is alleen maar goed.quote:
Zoiets zou ik nooit doen.quote:
Dat ben ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 03:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen.
Zoeen overduidelijk marketingactie.
Hoi, ik heb geen katquote:Op zondag 4 januari 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
tis laat. M'n kat vind m'n trui leuk. Hoi
Jouw fobo is mietersquote:Op zondag 4 januari 2009 03:22 schreef Maisnon het volgende:
tis laat. M'n kat vind m'n trui leuk. Hoi
N Boh...quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ineens de smaak van fetta in mn mond
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat ben ik niet
Het is wel erg toevallig dat de Telegraaf op 1 jan in de middag al contact had met het desbetreffende meisje maar dat Geenstijl, welke een dochter van de Telegraaf is, op 2 jan nog een topic moest openen over de coverpage van hun moederbedrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik de smaak van colaIs cola zero niet voor vrouwmenschen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar het blijft een mieters lekker wijf!quote:Op zondag 4 januari 2009 03:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is wel erg toevallig dat de Telegraaf op 1 jan in de middag al contact had met het desbetreffende meisje maar dat Geenstijl, welke een dochter van de Telegraaf is, op 2 jan nog een topic moest openen over de coverpage van hun moederbedrijf.
Nee, dat ik light.. Zero is voor mannen..quote:Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is cola zero niet voor vrouwmenschen?
Ik was van plan om vroeg naar bed te gaan.quote:
Mwha. Ze heeft grote borsten.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar het blijft een mieters lekker wijf!
Toch niet mijn 3fm filmpje?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:29 schreef Fascination het volgende:
Godver, ik kijk een teringgeil filmpje.
Kut, busted.quote:
LINKquote:Op zondag 4 januari 2009 03:29 schreef Fascination het volgende:
Godver, ik kijk een teringgeil filmpje.
Nee, Zero is in de markt gezet als een echte mannendrank.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is cola zero niet voor vrouwmenschen?
Normale cola FTWquote:Op zondag 4 januari 2009 03:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, dat ik light.. Zero is voor mannen..
beter gewone cola, maar daar hebben we alleen nog maar flessen vanen die zijn te groot voor het slapen gaan
Ik geloof niet dat het gelukt is.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was van plan om vroeg naar bed te gaan.
Na het lezen.
[..]
Ik wist het.quote:
Cola is sowieso vies.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normale cola FTW
Cola light is vies
Zou je denken?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het gelukt is.
Rrrrquote:Op zondag 4 januari 2009 03:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist het.
Ik fantaseer nou hoe je je jezelf op mijn filmpje misbruikt.![]()
Knieperdquote:
Nee is best lekker, al drink ik het bijna nooitquote:
Aan Afrika?quote:
Neen, twee spelers in een voetbalspelletje..quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:38 schreef Zotheid het volgende:die is kankergeil johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach simpele ziel, gelukkig in al zijn eenvoud.quote:
Violen maken herrie..quote:Op zondag 4 januari 2009 03:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach simpele ziel, gelukkig in al zijn eenvoud.
@Fas; Hilary Hahn. De ideale schoondochter.
Dat jij het niet kan waarderen betekend nog niet dat violen herrie maken.quote:
Doei zotheidquote:Op zondag 4 januari 2009 03:49 schreef Zotheid het volgende:
En nu ga ik echt naar bed. Weltruste en fap ze!![]()
![]()
Weltruste Devvie!quote:
Hoi Skaff-a! Weltruste voor straks!quote:
Ik ben heul nog niet moequote:Op zondag 4 januari 2009 03:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weltruste Devvie!![]()
[..]
Hoi Skaff-a! Weltruste voor straks!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |