Kanker is volgens mij een ziekte. Een ziekte die bij mij bepaalde associaties oproept.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Niet sociaal gestoord, kan met alleen niet voorstellen waarom je beledigt kunt zijn door een lege krachtterm
Zie ttquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Thema?
Nee hoor, dat mensen zich kunnen opwinden over zo'n woordje, vind ik gewoon heel vreemd. Een beetje overdreven ook welquote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kanker is volgens mij een ziekte. Een ziekte die bij mij bepaalde associaties oproept.
Dat jij je dat niet snapt maakt je sociaal gestoord.
Geef me even een linkje.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kopieer even het linkje in je profieldan doet ie het
Het is gewoon het lekkerste woord om eruit te gooien als je pissed bent.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:17 schreef Fascination het volgende:
Ik scheld overigens ook met kanker.
Inderdaad. Het is ook wel lekker hypocriet. Iedereen scheld wel met mongool en homo maar kanker kan opeens nietquote:Op zondag 4 januari 2009 02:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is gewoon het lekkerste woord om eruit te gooien als je pissed bent.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is ook wel lekker hypocriet. Iedereen scheld wel met mongool en homo maar kanker kan opeens niet.
Laatste pagina van vorig topic teruglezenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:19 schreef Marurk het volgende:
Ik snap het thema niet of ligt dat aan mij?!
UI = usericonquote:Op zondag 4 januari 2009 02:19 schreef Marurk het volgende:
Ik snap het thema niet of ligt dat aan mij?!
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Laatste pagina van vorig topic teruglezen
Dan pas?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil je morgenochtend in mn bed hebben
Dat kruimelt.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik wil je morgenochtend in mn bed hebben
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik schrik me de tering. Rennen opeens mijn broertje en zusje van 5 en 7 door het huis_!
Goed tijdstip.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik schrik me de tering. Rennen opeens mijn broertje en zusje van 5 en 7 door het huis_!
MIETERS!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen die gewisseld hebben nu ook echt als die andere persoon gaan posten
Niks mis mee.quote:
BTquote:Op zondag 4 januari 2009 02:21 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk moeten de mensen die gewisseld hebben nu ook echt als die andere persoon gaan posten
Bwhehehe Harr harr harr!quote:
Jep I know.quote:
NOOBHEID ALERT. Je blijf me verbazen.quote:
Hypocrietquote:
Ik heb hem ook gezien.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jep I know.
Mijn UI is eigenlijk ook. Silence of the Lambs was gisteren op tv btw. Wel een goede film.
En m'n profiel moet ik ook nog een keer invullen.
Jeweet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |