Bedoel je nou de opm. van SCHquote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben gewoon een beetje narig/triestig van Bluezz haar verwijt!![]()
![]()
Jemig wat stom.
Nee, jouw verwijt van dat namedropping.quote:
Oh shit.. mja, ik zat wel een beetje fout, alhoewel ik echt een hekel heb aan naamdroppen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, jouw verwijt van dat namedropping.
Ik heb daar zelf ook zo'n hekel aan. En nu voel ik me stom omdat ik het kennelijk ook deed. En van jou trek ik me iets aan.
Ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh shit.. mja, ik zat wel een beetje fout, alhoewel ik echt een hekel heb aan naamdroppen.
Maar in jouw vakantieverband sloeg het nergens op
Ik vind het lullig zo
Veel plezier!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef golfer het volgende:
B. is soms een beetje blond van binnen.
Maar we gaan nu weer verder met de film.
Plas/vreetpauze is weer voorbij.
Ja graagquote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ook.het was niet zo bedoeld van mij namelijk. En ik snap dus wat jij bedoelt.
Blegh, we gooien er zand over Bluezz, what you?
Wat een vergeving overal, het lijkt wel kerstmis!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Dude, sorry dat ik je steeds cynisch noem. Ik ben zelf ook erg cynisch en vind dat soms wel een goede eigenschapmaar ik vergeet steeds dat andere mensen dat niet denken.
VERGEEF ME
Mocht het ooit niet meer goed gaan met Arty dan kun je dit stukje op je online datingprofiel zetten, want dit schreeuwt echt: IK BEN UNE VROUW!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
-knip-
Now look: ik ben over sommige dingen cynisch. En over andere niet. Want dan ben ik liefhebbend. Of boos. Of romantisch. Of een softie. Of verongelijkt. En een andere keer sarcastisch, ironisch of buitenproportioneel gelukkig. Kan allemaal.
-knip-
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mocht het ooit niet meer goed gaat met Arty dan kun je dit stukje op je online datingprofiel zetten, want dit schreeuwt echt: IK BEN UNE VROUW MENS!
Nee die film veto ik! Echt!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en. Dude. Vanavond heb ik voor het eerst in mijn leven Titanic gezien. Leuke film.
Ben slapen![]()
O dat is wel weer erg lief. En ik vind je verandering van strategie ontzettend slim en goed!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:28 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Jamaar. Heeft betekenis voor mij. Ik werd op de middelbare school voor het eerst vlieft op een meisje, durfde 2 jaar lang niets te zeggen en toen heb ik haar mee uit gevraagd naar Titanic aan het eind van VWO 6 en toen zei ze nee.
Sindsdien vraag ik elk meisje direct mee uit wanneer ik het gevoel heb dat ik haar leuk vind. En zelfs als ik haar niet leuk vind.![]()
Vandaar dat ik het toch best stoer vind van mezelf dat ik zojuist Titanic heb gekeken.![]()
En nu
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:32 schreef golfer het volgende:
En is dit topic nu de Fok!variant van het familiediner van de EO?
In dat geval hoort die sentimentele, ouwe, te zware en steeds maar jankende SCH ook wel thuis in dit topic. :
Oh ja, krijgen we oma's ouwe doos ook weerquote:Op zondag 4 januari 2009 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij keken 'in onze tijd' Joep Meloen en Top Gun in de bioscoop met prille liefdes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |