quote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef renzell het volgende:
Quito, Ecuador.
quote:Ik ziet daar toch een EU vlag aan het gemeentehuis (?)? Ik denk meer aan Polen of Tsjechie oid
Nee, wantquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef renzell het volgende:
Quito, Ecuador.
Klopt...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ziet daar toch een EU vlag aan het gemeentehuis (?)?
maar het is geen stad in Polen of Tsjechië.quote:
Maar dat is het dus welquote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Fogel het volgende:
Een blauwe vlag (ik zie geen gele sterren) hoeft natuurlijk niet perse een EU vlag te zijn.
Het land is goed, nu de stad nog...quote:
quote:
De bouwstijl en de camera's doen mij aan de UK, en in het bijzonder Engeland denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:05 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Hint 1: Deze stad ligt op een eiland
Was iets té makkelijk...quote:
Heb ook veel gezien in Frankrijk, dat scheelt ook.quote:
Quebecquote:Op zondag 11 januari 2009 11:24 schreef Skande het volgende:
Hint 1: Deze stad ligt in Noord-Amerika.
En zoals het Noord-Amerikanen betaamt, heeft ook dit kanaal een recordquote:Op zondag 11 januari 2009 14:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Best een mooie plek!
[ afbeelding ]
bronquote:In winter, a section of the Rideau Canal passing through central Ottawa becomes officially the world's largest skating rink.
quote:Op maandag 12 januari 2009 07:14 schreef Skande het volgende:
Hint 1: Deze stad is een provinciehoofdstad.
Even de spaties uit de " [ ] " weghalen...quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie aan de antwoorden komen. Er geweest, of gewoon goed gegoogled?quote:
In dit geval ben ik er geweest (zo'n 8 keer zelfs).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie aan de antwoorden komen. Er geweest, of gewoon goed gegoogled?
Kijk.. een wereldreizigerquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
In dit geval ben ik er geweest (zo'n 8 keer zelfs).
Helaas... het is wel aan de Middellandse Zee.. (voor wat deze tip waard is..)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:30 schreef Arnem_ het volgende:
Ik denk Pompeï maar kan niet echt een mooie foto van precies deze plek vinden dus ik weet het niet zeker.
Nope. We maken er een kettingvraag van:quote:
quote:
Des te beter. Hij was ook best te doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:19 schreef Arnem_ het volgende:
Nou, niet meer nodig:
[ afbeelding ]
Carthago, in de buurt van Tunis.
Typisch iets waar je geweest moet zijn. Dat ben ik niet, dus houdt het ff op voor mijnquote:
Deze blokkendoos heeft een architect van naam ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Arnem_ het volgende:
De Bijlmer is geen stad. Amsterdam is ook fout. De architect is zeer bekend.
Ja en dat is dan meteen hint 1: De architect heet "Le Corbusier"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Deze blokkendoos heeft een architect van naam ?
.moet niet gekker worden
quote:
Met de juiste zoektermen kwam ik er meteenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Had niet verwacht dat het zo snel geraden werd, zelfs door een USA-expert.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Is dit het State Capitol van Madison, Wisconsin, Verenigde Staten?
Lissabon ?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:58 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Om in de sfeer van koepels te blijven, hier weer een nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef huismerk het volgende:
Jena?
Zoals RC al bevestigde is het helemaal goedquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:25 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Is het toevallig Doha, Qatar?
Niet zo ongeduldig, ik moest eerst even Wie is de Mol? kijken.quote:
Hint 1: De stad ligt in een buurland van Zwitserland.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Patras
http://cache.virtualtouri(...)Cathedral-Patras.jpg
Ik zoek me rot!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:30 schreef ETA het volgende:
Tip: Zoek het op het Amerikaanse continent.
het land heeft geen kustlijn aan de (Zuid) Atlantische Oceaan.quote:
Dan zal ik wel een nieuwe opdracht posten...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef loowie het volgende:
hhhmmm Ik denk dat je gelijk hebt: Marriott hotel Lima
Oosten? Het is toch noord of zuid van de evenaar?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:13 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Hint 1: Deze stad ligt ten oosten van de evenaar.
oeps... foutje. Er moet staan ten oosten van Nederland.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:17 schreef loowie het volgende:
[..]
Oosten? Het is toch noord of zuid van de evenaar?
lijkt mij goed, dus post maar alvast een nieuwequote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:59 schreef loowie het volgende:
Tbilisi?
http://hotels.ltd.ge/tbilisi-blog/?p=90
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:59 schreef loowie het volgende:
Tbilisi?
http://hotels.ltd.ge/tbilisi-blog/?p=90
Thxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:34 schreef loowie het volgende:
plaatje
dan moet je het eerste sluit haakje vervangen door een = teken en het haakje naar het einde van de url verplaatsen dan de naam die je wilt gebruiken.
Hier een voorbeeld:
[url=http://www.kurkin.info/typo3temp/pics/b632d4e18e.jpg]plaatje[/url
(op het einde nog wel een sluitingshaakje! Die heb ik niet getypt omdat anders de bron niet wordt weergegeven).
Zeker niet omdat je het plaatje 'Islamabad' genoemd hebt. Dat is misleiding!quote:
Sorry, doet tie bij mij automatisch. Bij deze aangepast.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:05 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Zeker niet omdat je het plaatje 'Islamabad' genoemd hebt. Dat is misleiding!
PS: Kunnen jullie de plaatjes resizen? Mijn hele browser zit te flippen!
Bedankt!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef loowie het volgende:
[..]
Sorry, doet tie bij mij automatisch. Bij deze aangepast.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:14 schreef Arnem_ het volgende:
@ Loowie City of Unalaska
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Unalaska_church.jpg]Link
Overigens een stad met nog geen 4000 inwoners. Ligt er in dit topic ergens een grens?
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:51 schreef captaintokyo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Melbourne_Cricket_Ground
Melbourne, Australie dus
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:13 schreef Fogel het volgende:
Lijkt op Turning Torso in Malmö, ik ga even bewijs zoeken.
-edit- Tenzij er twee van deze gebouwen zijn, lijkt het erop dat ik gelijk heb.
quote:
Ja klopt.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Is dit niet de moskee die vlakbij de Kuip in Rotterdam te vinden is?
quote:It is the widest stone-made bridge of Epirus and probably of Greece. With its impressive 40-meters-wide arch it stands some 18 to 20 meters above the waters of Arachthos river. It also has two small auxiliary 6-meters-wide arches on its two sides.
The bridge’s construction was completed in 1866 but before that it had collapsed twice during the building works, in 1860 and 1863. It stands on the border-line of the Prefectures of Arta and Ioannina and belongs to the community of Plaka Raftanaion.
Parijs, de pyramide bij het Louvrequote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef ETA het volgende:
laten we deze eens proberen voor 24 uur, als het niet lukt zal ik een "normale" foto posten. Maar ik denk dat iemand deze wel zal raden.:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:22 schreef qonmann het volgende:
Cahors, Valentre 3-tower bridge.
http://images.google.nl/images?ndsp=20&um=1&hl=nl&newwindow=1&safe=off&rlz=1B2GGFB_nlNL232&q=bridge+3+towers&start=40&sa=N
.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Cahors (volgens mij had ik dit eerder goed en heb je je post aangepast!)
[ afbeelding ]
Zoveel ..?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Fogel het volgende:
Na 5000 fotos bekijken hier geef ik het voorlopig even op. Er zitten echte parels tussen, maar helaas niet de foto van deze opdracht.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:22 schreef ETA het volgende:
zal wel weer wladivostok zijn?
edit: yep, http://www.bnv-bamberg.de/home/ba3434/W_wostok_1920.jpg
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef loowie het volgende:
Eey deze foto is naar de andere kant.
Stockholm danquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het meest markante gebouw wat te zien is op de eerste foto heeft wat gemeen met een stalen toren in Parijs. Het verschil is dat de laatstgenoemde helaas niet gesloopt is zoals de bedoeling was.
Niet Kiev en het juiste land is nog niet genoemd. Er zijn niet zoveel landen met een geel kruis in de vlag![]()
Expo 1897 vs Expo 1889quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
wat heeft dit museum met Eiffel te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |