quote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef renzell het volgende:
Quito, Ecuador.
quote:Ik ziet daar toch een EU vlag aan het gemeentehuis (?)? Ik denk meer aan Polen of Tsjechie oid
Nee, wantquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef renzell het volgende:
Quito, Ecuador.
Klopt...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ziet daar toch een EU vlag aan het gemeentehuis (?)?
maar het is geen stad in Polen of Tsjechië.quote:
Maar dat is het dus welquote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Fogel het volgende:
Een blauwe vlag (ik zie geen gele sterren) hoeft natuurlijk niet perse een EU vlag te zijn.
Het land is goed, nu de stad nog...quote:
quote:
De bouwstijl en de camera's doen mij aan de UK, en in het bijzonder Engeland denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:05 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Hint 1: Deze stad ligt op een eiland
Was iets té makkelijk...quote:
Heb ook veel gezien in Frankrijk, dat scheelt ook.quote:
Quebecquote:Op zondag 11 januari 2009 11:24 schreef Skande het volgende:
Hint 1: Deze stad ligt in Noord-Amerika.
En zoals het Noord-Amerikanen betaamt, heeft ook dit kanaal een recordquote:Op zondag 11 januari 2009 14:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Best een mooie plek!
[ afbeelding ]
bronquote:In winter, a section of the Rideau Canal passing through central Ottawa becomes officially the world's largest skating rink.
quote:Op maandag 12 januari 2009 07:14 schreef Skande het volgende:
Hint 1: Deze stad is een provinciehoofdstad.
Even de spaties uit de " [ ] " weghalen...quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie aan de antwoorden komen. Er geweest, of gewoon goed gegoogled?quote:
In dit geval ben ik er geweest (zo'n 8 keer zelfs).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie aan de antwoorden komen. Er geweest, of gewoon goed gegoogled?
Kijk.. een wereldreizigerquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
In dit geval ben ik er geweest (zo'n 8 keer zelfs).
Helaas... het is wel aan de Middellandse Zee.. (voor wat deze tip waard is..)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:30 schreef Arnem_ het volgende:
Ik denk Pompeï maar kan niet echt een mooie foto van precies deze plek vinden dus ik weet het niet zeker.
Nope. We maken er een kettingvraag van:quote:
quote:
Des te beter. Hij was ook best te doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:19 schreef Arnem_ het volgende:
Nou, niet meer nodig:
[ afbeelding ]
Carthago, in de buurt van Tunis.
Typisch iets waar je geweest moet zijn. Dat ben ik niet, dus houdt het ff op voor mijnquote:
Deze blokkendoos heeft een architect van naam ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:30 schreef Arnem_ het volgende:
De Bijlmer is geen stad. Amsterdam is ook fout. De architect is zeer bekend.
Ja en dat is dan meteen hint 1: De architect heet "Le Corbusier"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:38 schreef qonmann het volgende:
[..]
Deze blokkendoos heeft een architect van naam ?
.moet niet gekker worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |