Hmmm, ik gokte eigenlijk wat hoger, nl 100+quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef Snakey het volgende:
Zo'n 80.000 per jaar.
Dokters en advocaten zitten dus wel een stap hoger? Ik heb verder geen kennis over wat die lui zoal verdienen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik vind het altijd grappig dat accountants worden vergeleken met dokters en advocaten. Maar in praktijk zitten ze echt een stapje lager, en verdienen ze ook een heel stuk minder.
Beter dan accountants iigquote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dokters en advocaten zitten dus wel een stap hoger? Ik heb verder geen kennis over wat die lui zoal verdienen.
http://www.accountant.nl/Accountant/Nieuws/Wat+verdien+ikquote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Klik hier voor het Beloningsonderzoek 2008
..
..
..
Mag ik aannemen dat die vrienden van jou minder dan 10-12 jaar ervaringen hebben?quote:Op zondag 4 januari 2009 09:26 schreef FrankV34 het volgende:
2 vrienden van mij zijn RA en die verdienen ergens tussen de 60K en de 80K. Dus het valt wel mee wat ze verdienen.
Een andere vriend van mij is management consultant en zit aan tafel met de directies van bv T-mobile, Mercedes en die verdient echt een shitload meer. Dan moet je tellen op 15K per maand (incl onkosten vegoedingen)!
Dus als je veel geld wilt verdienen moet je dus zorgen dat je bij een goede organisatie terecht komt (en in Duitsland werkt)
Inderdaad, ik vind hun salaris wel tegenvallen. Ben ook wel benieuwd hoe groot het kantoor is waar ze bij werken.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat die vrienden van jou minder dan 10-12 jaar ervaringen hebben?
Het is maar hoe je het bekijkt. Na een studie HBO/WO heb je namelijk 3-4 jaar minimaal nodig om een RA titel te halen. Dus op het moment dat je een RA bent, en ook de functie manager hebt, heb je al circa 5-6 jaar ervaring op zak. Managers hebben over het algemeen 5-8 jaar ervaring, zijn altijd RA, en verdienen inderdaad circa 60.000-80.000 per jaar. We praten dan over een salaris tussen de 4.500 en 6.000 per maand. Iemand met 10-12 jaar ervaring, zie ik eerder als een senior manager, die zal geschat 6.000-8.000 per maand krijgen. Wat dus neer komt op 80.000-120.000 per jaar. Dat is dan ook gelijk de max wat je als RA kan verdienen. De volgende stap is partner/vennoot/maat, daarvoor kan je 4-6 maal de jaarsalaris van een senior krijgen. Overigens, om dat te worden heb je geen RA-titel nodigquote:Op zondag 4 januari 2009 10:55 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind hun salaris wel tegenvallen. Ben ook wel benieuwd hoe groot het kantoor is waar ze bij werken.
Valt wel mee? Da's meer dan 80% van Nederlandquote:Op zondag 4 januari 2009 09:26 schreef FrankV34 het volgende:
2 vrienden van mij zijn RA en die verdienen ergens tussen de 60K en de 80K. Dus het valt wel mee wat ze verdienen.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 januari 2009 11:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Valt wel mee? Da's meer dan 80% van Nederland.
Ik neem zelfs aan dat het meer dan 95% van nederland is. Maar alle accountants en andere statici kunnen dat natuurlijk vast wel vertellen hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
Valt wel mee? Da's meer dan 80% van Nederland.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik neem zelfs aan dat het meer dan 95% van nederland is. Maar alle accountants en andere statici kunnen dat natuurlijk vast wel vertellen hier.
Als ik mij niet vergis, volgens de CBS verdient 80% van de inwoners van Nederland, minder dan 50.000 per jaar.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dokters en advocaten zitten dus wel een stap hoger? Ik heb verder geen kennis over wat die lui zoal verdienen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |