How lady -likequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef Caliente het volgende:
Boh, even mijn blaas legen :d
Smells like teen spirit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Koewl. Weet jij een leuke solo die niet te moeilijk is. In iedergeval makkelijker als comfortably numb solo. Want die lukt me nog niet.
Ze spelen nu helegaar niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:24 schreef Fascination het volgende:
BP mag ik nu met je mee naar Coldplay?
Uhuh!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Make it Mine vind ik ook zo geniaal.
November rain.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Klopt. het is wel fucking groot daar. Dat is echt een stad. En las vegas is mooial die lichtjes en gebouwen. Alleen wel fucking warm toen ik erwas. hele tijd 40 tot 50 graden.
quote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat niet alleen. laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur geleden.
Whehe, maar het is daar wel lekker warm.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Klopt. het is wel fucking groot daar. Dat is echt een stad. En las vegas is mooial die lichtjes en gebouwen. Alleen wel fucking warm toen ik erwas. hele tijd 40 tot 50 graden.
Dat klinkt inderdaad een beetje sadness jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een vrouw naar keuze.
Dat klinkt wel. Tja.
Aan jou heb ik ook weer niksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Smells like teen spirit.
Ik speel pas een half jaar gitaar.
Nou je lijkt eigenlijk altijd wel aanwezig en duikt dan op de meest onverwachte momenten opquote:
Woar?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad een beetje sadness ja.
Een geile chick klinkt beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel een kaartje.
Zijn er nou eigenlijk wel veel lesbos/bi's? Of ben je nou nog nooit iemand tegengekomen die én lesbo/bi was én interesse had?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad een beetje sadness ja.
Een geile chick klinkt beter.
Import-bruidenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een vrouw naar keuze.
Dat klinkt wel. Tja.
Je zei dat je naar een concert van ze gingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |