Jaquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan dan ook.
Ik ben meer van het beffen.Vooral als ze dan zo met dr bekken omhoog komt.
![]()
En dan tijdens het beffen klaarkomt.
Ow, maar ik heb niks tegen jou hoor.quote:
die is nu dichtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ow, die kun je bij iedere electronica boer wel kopen.
Oh, toch niet? Dan kan ik rustig slapenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ow, maar ik heb niks tegen jou hoor.
electronica wordt helemaal niet door boeren verbouwd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ow, die kun je bij iedere electronica boer wel kopen.
Dat klopt, behalve in Amerika, daar gaan ze nu open.quote:
Maar, ik ben toch wel je favoriete user?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Godverdomme, ik dacht dat je een lekkere latina was.
Wel hoor. Dan doen ze elektriciteit in de grond en een geel scartkabeltje en dan groeien er skart bomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
electronica wordt helemaal niet door boeren verbouwd.
Wel woar! Door van die mannen in witte pakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
electronica wordt helemaal niet door boeren verbouwd.
Vrouwen kunnen elkaar toch ook beffen?quote:
DAT ZIJN TOCH HELEGAAR GEEN BOEREN JOH LUL !quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel woar! Door van die mannen in witte pakken.
En dan HAP!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan dan ook.
Ik ben meer van het beffen.Vooral als ze dan zo met dr bekken omhoog komt.
![]()
En dan tijdens het beffen klaarkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
In china zijn ze ook nog open.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klopt, behalve in Amerika, daar gaan ze nu open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |