Niets, maar keelneuken klinkt zo geilquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon doggystyle en missionaris enz ?
Ik weet niet eens wie je bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ik was nooit je favoriete usert en zal het ook nooit worden, maar ik ga mijn leven beteren
een dag voor kerst ofzo..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Devvieee! sinds hoelang heb jij eigenlijk al geen ban meer?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee jij bent maagd, of is dat inmiddels veranderd?
Is dat een oprechte vraag?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bentEr zitten hier meerdere Bob's met een B aan het einde
Ik prefereer de vrouw bovenop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die. Ik ben van plan om hem nu te kijken. Mn zusje keek hem vanmiddag en toen keek ik 5 minuutjes mee en leek het wel grappig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die met Haley Bennett?Nee, nog niet gezien.
Dankquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent mijn favoriete user vanaf nu.
Hilary Duffy en Hayden Penetratie zijn toch bij je langs gekomen? Toch aardig dat ze naar mij luisteren.quote:
Hostelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef Devvie het volgende:
ZOTHEID
VERONICA
NU
NIERTJES
LEVERTJES
HARTJES![]()
![]()
Hostel!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:10 schreef Devvie het volgende:
ZOTHEID
VERONICA
NU
NIERTJES
LEVERTJES
HARTJES![]()
![]()
GMTA~!!!!11quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hostel![]()
Maar ik had em al een keer gezien
Ja en je hoeft zelf wat minder te doen. Mooi makkelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik prefereer de vrouw bovenop.![]()
En dan zo eerst met de vagina over de penis.
Nope, was met kerst weg.. en die zaterdag erop ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar sindsdien ben je hier niet zoveel geweest? of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |