Ja, het is wat met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat deze opmerking nou van jou moet komen.![]()
Ik ben geen vrijgezel.
Ik was in de war met tarrel.quote:
Zeer tragischquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wel maar niet veel, hoe tragisch is dat?
Hm?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ja, het is wat met de jeugd van tegenwoordig
Als we een SC DH meet hebben kunnen we dat bij mij doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
in die deuk in dat hoofd konden we poffertjes bakken![]()
![]()
of bij een neger, chocoladepoffertjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we een SC DH meet hebben kunnen we dat bij mij doen!
Ik zou die man ook levenslang negerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe het verder gaat met de stoere binken. En of die ene vrouw die man nog steeds aan het negeren is.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
of bij een neger, chocoladepoffertjes
Heb jij wel eens iemand genegerd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou die man ook levenslang negeren![]()
OMG
Inclusief groene thee?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als we een SC DH meet hebben kunnen we dat bij mij doen!
BP is een beetje om te huilen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Caliente het volgende:
[..]
Oh tuurlijk je hebt gelijk. Broekpaling is ook geen jeugd meer, boh, dat is nog triester
Hoe kan je nou een man met een stereotoren boven en beneden negeren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou die man ook levenslang negeren![]()
OMG
HAHA je zei neger.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Caliente het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand genegerd?
ohquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]Dat lijkt me vet lekker!
Bij bij mij doelde ik trouwens op bij mij als bij mij thuis en niet als bij mij.
Waarom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:46 schreef Caliente het volgende:
[..]
Oh tuurlijk je hebt gelijk. Broekpaling is ook geen jeugd meer, boh, dat is nog triester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |