Ik niet.quote:
Torie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef BigKahuna het volgende:
TROUWENS HE IK GA JULLIE EEN LIJPE TORIE VERTELLE SWA'TJES.
Ik ken eigenlijk geen een lesbienne van <40quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh.
@ Mouzur: van die attention whores? Ja daar ken ik er ook genoeg van.
Goede vraag, ik vrees dat het eenmalig was.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen. Wanneer komt dat weer op tv?
Ik weet wat het betekentquote:
Mwoah, het ging wel. Ik heb me wel vermaakt, hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet.
Hoe was het ?![]()
Ik was vandaag in Amsterdam, dat is ook een soort Efteling
Je zou maar in de efteling WERKEN. Elke dag daar naartoe om kots op te ruimen van allemaal kutkinders enzquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, het ging wel. Ik heb me wel vermaakt, hoor.Maar het is niet iets wat ik per se vaker wil bezoeken.
Dat zijn toch die korstjes op bepaalde plaatsen?quote:
Ik wel maar niet veel, hoe tragisch is datquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk geen een lesbienne van <40
Het betekent verhaal, pinoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zijn toch die korstjes op bepaalde plaatsen?
quote:
Ik zou niet weten waarom die koters zouden verandern in kotsers in De Efteling?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je zou maar in de efteling WERKEN. Elke dag daar naartoe om kots op te ruimen van allemaal kutkinders enz![]()
En toen heb je haar alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was vandaag aan het werk (voor de mensen die het niet weten, ik ben een smooth talker die mensen donateur maakt van amnesty of artsen zonder grensen of wat dan ook, en daar krijg ik kankerveel geld voor) en ik belde aan bij een huis. Doet er een meisje open met een broche op haar shirt met 18! erop, en een feesthoedje op. Dus ik feliciteer haar beleefd en vraag of haar ouders thuis zijn. "Nee, ik vier m'n verjaardagsfeest!". Dus ik zeg "okee veel plezier nog, ik ga er weer vandoor
." Vraagt ze of ik het niet koud heb. Dus ik zeg dat ik het ijskoud heb inderdaad. En toen sprak ze de magische woorden: "Dan kom je toch even binnen? We hebben Passoa, Bacardi, Safari, Malibu, alles eigenlijk
"
WAT een heldin
Die kankerlange nek gek, gatverdammequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom die koters zouden verandern in kotsers in De Efteling?Zoveel spannends was er niet.
Maar je hebt d'r niet geneukt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was vandaag aan het werk (voor de mensen die het niet weten, ik ben een smooth talker die mensen donateur maakt van amnesty of artsen zonder grensen of wat dan ook, en daar krijg ik kankerveel geld voor) en ik belde aan bij een huis. Doet er een meisje open met een broche op haar shirt met 18! erop, en een feesthoedje op. Dus ik feliciteer haar beleefd en vraag of haar ouders thuis zijn. "Nee, ik vier m'n verjaardagsfeest!". Dus ik zeg "okee veel plezier nog, ik ga er weer vandoor
." Vraagt ze of ik het niet koud heb. Dus ik zeg dat ik het ijskoud heb inderdaad. En toen sprak ze de magische woorden: "Dan kom je toch even binnen? We hebben Passoa, Bacardi, Safari, Malibu, alles eigenlijk
"
WAT een heldin
Ik zou wel willen weten hoe het verder gaat met de stoere binken. En of die ene vrouw die man nog steeds aan het negeren is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede vraag, ik vrees dat het eenmalig was.
Maar echt hilarische tv
Das ist verboten ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen heb je haar alle hoeken van de kamer laten zien?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
"
WAT een heldin
En waar is de 2de helft van het verhaal?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef BigKahuna het volgende:
"
WAT een heldin
Dat deze opmerking nou van jou moet komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je hebt d'r niet geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |