Toch maar even n update van deze kant.
Veel inloop gehad hier afgelopen 2 dagen, en nu eindelijk tijd om even rustig te zitten en n korte samenvatting van de afgelopen dagen te geven.
Donderdag begin van de middag is Yoeri thuis gekomen vanuit het ziekenhuis.
Lief en ik hadden besloten om zowieso de 1e dag geen bezoek te ontvangen op ouders/schoonouders na, om ons zelf de kans te geven het allemaal tot ons door te laten dringen en foto's voor de fotoboeken te maken (welke niet online zullen komen overigens)
Blij dat ik was dat Yoeri thuis is, zo moeilijk is het als het "echt" tot je doordringt.
Vrijdag
Hoop inloop, veel condoleances en n hoop mormonen.
Zaterdag en Zondag
Wederom veel inloop, kraamzorg die me "compleet vergat", Grote slaaptekort want slaap kan ik bijna niet vatten.
Mn schoonouders lijken practisch wel bij ons in te wonen voor me gevoel, t beklemt terwijl ik weet dat ze er zijn voor ons, t liefst loop ik een bos in om eens heerlijk te gaan schreeuwen en gillen.. t kan alleen niet. Mn schoonmoeder belt de huisarts omdat ze me verdenkt van PND, ehm hallo stom mens.. we zijn ons kind verloren, beetje logisch dat ik down ben en me afzonder huh

Mja de huisarts komt en geeft wat slaap medicatie zodat ik weer op krachten kan komen, hij vind me op n zombie lijken.. En bedankt he !
Vandaag
Vandaag hebben we t gehad met de "extreme inloop" en kunnen de mensen die niet langs gekomen zijn in de afgelopen dagen pas morgen afscheid nemen tijdens de uitvaart.
Er is slechts 1 uitzondering en dat is voor een tante die vanuit het buitenland komt en voor vandaag pas een vlucht naar Nederland heeft kunnen krijgen voor vandaag en eind van de middag aankomt, die slaapt vannacht bij mijn schoonouders. (deze tante is ook de reden dat het de 6e dag is geworden ipv de standaard 5)
Hetgeen waar ik naast verdriet veel woede en onbegrip voor heb is wederom mijn eigen ouders, niets gehoord of gezien van ze. Ze weten wat er gebeurd is aangezien mijn vriend ze 30 december heeft gebeld en alles heeft uitgelegd. Ondanks dat ik t weet, blijft het gewoon pijn doen.
Maar goed genoeg voor nu, Ik wil een ieder bedanken voor de lieve berichtjes op de vlindersite en hier op het forum natuurlijk. Ook ben ik geloof ik vergeten mensen een krachtig en gezond 2009 te wensen, dus bij deze.
Liefs en een dikke knuf
Maffe