Precies. Fuck off. Andermans koffie smaakt niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja altijd maar dat opdringerige 'wil je wat drinken' als je net even ergens bent...
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies. Fuck off. Andermans koffie smaakt niet.
Senseo is overal even goor, bedoel je?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Senseo smaakt overal hetzelfde.
Hier klopt echt niets van.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
[..]
Moet worden
[..]
Uitleg: Dat je mensen op visite krijgt, slaat op de situatie
Dat niks wil drinken, de visite wil niks drinken.
Willen weglaten want 'de visite' is een groep (net zo als: 'een groep wielrenners')
Groeten, JP van de LINGOballen (maar niet heus, ehe)
Waar beweer ik Senseo te drinken?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Senseo smaakt overal hetzelfde.
Ja die bedoelde ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef MalleJongen het volgende:
Als de visite niks wil drinken, dan geef je ze toch niks.
http://eurobitter.nl/niks.html
Mensen willen niks drinken en hun maar wachten......en jij maar zitten......
Jonge, dat scheelt weer een dag eten kopen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef MichielPH het volgende:
Nog erger: als mensen de aangeboden taart afslaan. Heb ik godverdomme opeens een halve taart over. Ze denken toch niet dat ik standaard taart in huis heb? Ik ben een armlastige student, hallo! Klojo's!
Kom je bij mij op visite? Gedrogeerde meisjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zuip me helemaal kapot als ik op visite ga
Of juist irritant: dat er in de kroeg verwacht wordt dat er een nieuw rondje gehaald moet worden als de eerste zijn glas leeg heeft. Dat er 5 man met 2 glazen in banden staat. Mij ontgaat de logica.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:27 schreef Beach het volgende:
Nog erger is dat mensen die je niet snel wat aanbieden als je glas leeg is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |