Wat moet het dan zijn ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:54 schreef Devvie het volgende:
die*
Was die koffie wel te pruimen, anders is het niet gek dat ze verder niks willen nuttigen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef B.E.D het volgende:
Zo gaar he, dat je mensen op visite krijgt die niks wil drinken.
Ja koffie willen ze nog wel, 2 kopjes, maar dan willen ze niks.
Zó ongezellig en onbeleefd.
Zit ik daar aan een pilsje en m'n vrouw aan een wit wijntje, en die vage kennisen die op bezoek zijn op een droogje.
dat ze niks willen drinken is hun eigen keuze, ze hoeven er niet dood voor hoorquote:
Daar doel ik ook helemaal niet opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat ze niks willen drinken is hun eigen keuze, ze hoeven er niet dood voor hoor
ja indd ts was bij voorbaat al kansloos bezigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef LostFormat het volgende:
Blijf me altijd afvragen waarom mensen vage kennissen blijven uitnodigen. Lekker sociaal doen omdat het zo hoort met mensen met wie je eigenlijk totaal niks hebt. Gezellig joh!
quote:
quote:dat je mensen op visite krijgt die niks wil len drinken.
Uitleg: Dat je mensen op visite krijgt, slaat op de situatiequote:dat je mensen op visite krijgt dat niks wil drinken.
Euh....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
[..]
Moet worden
[..]
Uitleg: Dat je mensen op visite krijgt, slaat op de situatie
Dat niks wil drinken, de visite wil niks drinken.
Willen weglaten want 'de visite' is een groep (net zo als: 'een groep wielrenners')
Groeten, JP van de LINGOballen (maar niet heus, ehe)
er klopt trouwens geen bal van volgens mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
[..]
Moet worden
[..]
Willen weglaten want 'de visite' is een groep (net zo als: 'een groep wielrenners')
Dan alsnog, 'dat' klopt wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Euh....ik had het over de TT
![]()
Maar toch bedankt voor de moeite
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
[..]
Moet worden
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:03 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Dan alsnog, 'dat' klopt wel.
Maar zoals TS zn OP begint, dan klopt het niet meer.
Oh vader van alle kennis..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
[..]
Moet worden
[..]
?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Wel eens aan gedacht dat ze geen alcohol lusten? Wel koffie, maar geen wijn of bier. Belletje begint te rinkelen?
Die bure van je he, waren dat die mensen tegen over woonwagen nummer 12?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef B.E.D het volgende:
Zo gaar he, dat je mensen op visite krijgt die niks wil len drinken.
Van die vage ennisen die eens per jaar op bezoek komen.
Ja koffie willen ze nog wel, 2 kopjes, maar daarna willen ze niks.
Zit ik daar aan een pilsje en m'n vrouw aan een wit wijntje, en die vage kennisen die op bezoek zijn de hele middag op een droogje.
quote:Op zondag 4 januari 2009 07:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is er zo gezellig aan als visite iets drinkt? Kun je daar uren naar kijken of zo?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef B.E.D het volgende:
Zo gaar he, dat je mensen op visite krijgt die niks wil len drinken.
Van die vage ennisen die eens per jaar op bezoek komen.
Ja koffie willen ze nog wel, 2 kopjes, maar daarna willen ze niks.
Zit ik daar aan een pilsje en m'n vrouw aan een wit wijntje, en die vage kennisen die op bezoek zijn de hele middag op een droogje.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
[..]
Moet worden
[..]
Doe ik zo vaak. Moet aan mijn BMI denken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef MichielPH het volgende:
Nog erger: als mensen de aangeboden taart afslaan.
als je op visite bent, kun je je BMI toch thuislaten?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak. Moet aan mijn BMI denken.
Nee, dat kan niet, je moet konsekwent zijn in dat soort dingen anders heeft het Sonja Bakker dieet heulemaal geen zin.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef luciferhout het volgende:
[..]
als je op visite bent, kun je je BMI toch thuislaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |