Het feit dat duizenden joden na het overleven van de holocaust de keuze maakten om zonder toestemming te proberen het land in te komen is vrij logisch, en staat compleet van de terroristische aanslagen door de Joodse groeperingen als Irgoen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Onder andere, ja. De bedoeling van de Britten was om ook de Arabieren een plaats te laten houden.
De Britten probeerden de toestroom van joden in te dammen en, aangezien zij toen de rechtmatige autoriteit vormden, was een deel van de joodse toestroom illegaal. De joden hebben ook terroristische aanvallen uitgevoerd op Britse doelen. Veel illegaler kun je het niet maken, lijkt me.
Het was gewoon een vraag.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Onder andere, ja. De bedoeling van de Britten was om ook de Arabieren een plaats te laten houden.
De Britten probeerden de toestroom van joden in te dammen en, aangezien zij toen de rechtmatige autoriteit vormden, was een deel van de joodse toestroom illegaal. De joden hebben ook terroristische aanvallen uitgevoerd op Britse doelen. Veel illegaler kun je het niet maken, lijkt me.
Dan zouden we misschien onafhankelijke berichtgeving krijgen over wat er daar gebeurd en dat is niet in het belang van Israël.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef venomsnake het volgende:
Ook belachelijk trouwens dat er geen journalist Gaza in mag van Israel..
Er is nu wel een interessante discussie op BBC World.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef John.Milton het volgende:
Op welke TV zender kan ik het vannacht het beste volgen?
Israel doet ook, om politieke redenen, mee aan de Europese kwalificatiereeksen bij het EK/WK voetbalquote:Op zondag 4 januari 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, laten we even stemmen over wat nou Azië en wat nou Europa is.
Ik weet niet beter dan dat Istanbul de stad is die zowel Azië als Europa. Ten zuien en ten oosten daarvan heet Azië.
Het gaat over een samenwerkingsverband van nationale publieke omroepen en op basis daarvan kan Israël, maar kunnen ook bijvoorbeeld Egypte, Libië en Marokko mee doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, laten we even stemmen over wat nou Azië en wat nou Europa is.
Ik weet niet beter dan dat Istanbul de stad is die zowel Azië als Europa. Ten zuien en ten oosten daarvan heet Azië.
Ik geloof ook niet dat er enige relatie is tussen de migratie en terroristische acties.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:21 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het feit dat duizenden joden na het overleven van de holocaust de keuze maakten om zonder toestemming te proberen het land in te komen is vrij logisch, en staat compleet van de terroristische aanslagen door de Joodse groeperingen als Irgoen.
De Haganah was er om de bevolking te verdedigen en pleegde ook geen aanslagen.
De Britten waren overigens ook nog zo smerig om de opgepakte"illigale" immigranten in een kamp te stoppen. Fijn als je net uit Nazi-Europa bent ontsnapt
slaap lekker. in de wetenschap dat islamitische hamas nu kapot wordt gemaakt! en ja, de niet hamasleden zijn of al doodgemaakt door die vredelievende hamas van meki en kees22 of ze schuilen nu. de rest mag lekker kaput gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef opinionr het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Deze discussie is een beetje hopeloos oneindig.
Peace out.
Dat was ie al voordat je d'r aan begon... it's a neverending storyquote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef opinionr het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Deze discussie is een beetje hopeloos oneindig.
Peace out.
Het probleem speelt al zoveel jaren en er zijn volgens mij evenveel conflicten geweest. Dit is gewoon een volgende conflict.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat was ie al voordat je d'r aan begon... it's a neverending story
Slaap lekker
Reken er maar niet op.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:34 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hoog tijd dat Obama Israël nu al op de vingers tikt.
wat ik niet zie gebeuren., dat Obama dit gaat doenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:34 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het probleem speelt al zoveel jaren en er zijn volgens mij evenveel conflicten geweest. Dit is gewoon een volgende conflict.
Beide kampen zijn in mijn ogen gewoon fout bezig. Hoog tijd dat Obama Israël nu al op de vingers tikt.
Dit doet me denken aan een buurvrouw, die niet helemaal lekker was.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:21 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het feit dat duizenden joden na het overleven van de holocaust de keuze maakten om zonder toestemming te proberen het land in te komen is vrij logisch, en staat compleet van de terroristische aanslagen door de Joodse groeperingen als Irgoen.
De Haganah was er om de bevolking te verdedigen en pleegde ook geen aanslagen.
De Britten waren overigens ook nog zo smerig om de opgepakte"illigale" immigranten in een kamp te stoppen. Fijn als je net uit Nazi-Europa bent ontsnapt
Dat is juist een van de redenen waarom Israël over durft te gaan tot dergelijke acties. Ze hebben praktisch altijd de VS die ergens een veto uit kan spreken.quote:
In Limburg ook, mogen die onafhankelijkheid afdwingen?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar de mensen woonden er wel, volgens de gangbare definities.
Tot aan de Oeral is Europa, daarna is Azië. En dan van de Oeral een lijn naar de Adriatische Zee. Iran en Turkije zijn Azië. De Kaukasus is weer Europa, al dan niet behorend tot Rusland.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Israel doet ook, om politieke redenen, mee aan de Europese kwalificatiereeksen bij het EK/WK voetbal
En hoe zit het dan met Rusland?... wat is daarvan Azie en Europa?
Ik denk dat de invloed van Rahm Emanuel ook een rol zal gaan spelen.quote:
als obama israel op zijn vingers tikt, wat moet de eu dan doen?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:34 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het probleem speelt al zoveel jaren en er zijn volgens mij evenveel conflicten geweest. Dit is gewoon een volgende conflict.
Beide kampen zijn in mijn ogen gewoon fout bezig. Hoog tijd dat Obama Israël nu al op de vingers tikt.
Ik vind het vergelijkbaar met Turkije die de PKK zelfs in Irak met mortieren afknalt, maar dan hoor je verder weinig mensen voor vrede en eigen land pleiten.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:34 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Zeker wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van Rahm Emanuel ook een rol zal gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |