Hehe, cakejes met een minirokjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
Cakeje zien er best 'sexy' uit met die combinatie van het papiertje en de choco
Dankjequote:
Die heb ik bij HEMA gehaald!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Je baksels zien er enorm lekker en mooi uit Muis!![]()
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Het is gewoon zielig om ze op te etenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
En inderdaad, die bakjes van die cakejes zijn echt schattig! :d
Oeh, ga je kinky dingen doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
Topperquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Fruity het volgende:
[..]
Nodig:
300 gram gezeefd zelfrijzend bakmeel
1 theelepel zout
1 ei (niet te klein) of 2 eieren
1 eetlepel slaolie
ongeveer 5 dl melk
boter of slaolie om in te bakken
kan volgens mij zelfs zonder ei
* Muis006 trekt trui uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
* Greys bus slagroom uit de koelkast trekt..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Mijn paashazen van chocolade waren ook altijd zonde om op te eten Vik.
Tot ze wit uitgeslagen waren en ik ze sowieso niet meer hoefde
Nee, maar dat geeft niet, want op zaterdag gelden andere regelsquote:
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En noes: de aftakeling slaat toe, want ik typte 'kaarzen'![]()
.
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik bij HEMA gehaald!
En dankjewel
kun je me even een seintje geven als er hoofden gaan tollen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Dat hangt van de kwaliteit van de chocolade af. Vaak krijgt duurdere chocolade nog een extra behandeling om die uitslag tegen te gaan. Dat witte is namelijk de afname van de glanslaag: je ziet dan de 'haartjes' op de chocolade en dat geeft een witte gloed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]Na hoeveel tijd slaat chocola überhaupt wit uit?
* Viking84 begint hysterisch te schudden en te schuimbekken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
The power of Christ compells you! The power of Christ compells you! (x 10.000)
Ja dankjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeumig, jij kan echt goed dingen halen bij de HEMA!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |