Neequote:
Goffertpark is in Nijmegen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja BP neem mij mee, ik woon toch in Nijmegen.
nadat fas met der klaar isquote:
Zat zij niet heel lang geleden in Sugababes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Zal het even gaan checken
.
Oh wat vind je van Siobhan Donaghy?
Oh en dankje gers.
Ik zag vandaag weer m'n sexy collega. Ze zei heel lief hai tegen me
.
Oja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh.
Ja wat verwacht je van me? Ik ben maar een jongen.
Boh.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja.Ja, je hebt gelijk. Soms krijg ik een beetje lesbische neigingen.
BOH !!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja.Ja, je hebt gelijk. Soms krijg ik een beetje lesbische neigingen.
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zat zij niet heel lang geleden in Sugababes?![]()
![]()
Ik vond Overload altijd een leuk nummer trouwens.
quote:
mag ik kijkenquote:
Ja zij ja! Ik ken verder niet zoveel muziek van haar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja! Met de rode haren.
Overload vond ik ook altijd heel leuk. Vooral ghosts, medevac, overrated, don't give up zijn geweldig.
Zo jammer dat zulks helden nooit meer live kunnen spelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:11 schreef Zotheid het volgende:
Jezus, ik heb net tijdens de docu van Pink Floyd op Ned3 met tranen in m'n ogen gezeten.
Dat Wright alweer 3 /12 maand dood is.
Ik heb trouwens laatst gegoogled op stacey en don en ad, omdat die hele topicreeks een beetje aan me voorbij was gegaan.. omgquote:
Inderdaad. Ik zou ze zo ontzettend graag nog een keer live willen zien. Pink Floyd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo jammer dat zulks helden nooit meer live kunnen spelen.
Ik ben er niet geweest in die tijd maar toch mis ik die tijd.
Soms zeg ik tegen vrienden dat als het aan mij lag ik nu een vent van in de 60 was. Al die bands vanaf het begin mee kunnen maken.
Vooral Kate Bush vind ik zelf, misschien een beetje Tori Amos.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja zij ja! Ik ken verder niet zoveel muziek van haar.Waar is het mee te vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |