abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64723341
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, schahahandalig

ik zou er ook helemaal van ondersteboven zijn?

vent, gedraag je als een vent, als je dit al 'niet vindt kunnen' zou ik toch op zoek gaan naar tweedehands tenen die iets minder lang zijn
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:58:52 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64723387
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, schahahandalig

ik zou er ook helemaal van ondersteboven zijn?

vent, gedraag je als een vent, als je dit al 'niet vindt kunnen' zou ik toch op zoek gaan naar tweedehands tenen die iets minder lang zijn
Ik kan het prima hebben hoor, ik vind het alleen jammer dat je je zo laat kennen. Reageer voor de grap een keer inhoudelijk, want dat heb ik je sinds ik 'hier' ben nog niet één keer zien doen.

Bovenstaande post is daar een príma voorbeeld van.
Huilen dan.
pi_64723403
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kom maar op met jouw hondje Mijn katten blijven binnen als ik dat wil en verder mogen ze fijn de deur uit in de tuin.
Dat mogen ze dus niet. Het is zelfs wettelijk zo dat als een jager in het zuiden van het land een kat wil afschieten, hij er zich eerst zeker van moet maken dat het niet om een naar het noorden getrokken europese boskat gaat, maar om een huiskat. Die eerste zijn nl. beschermd.

Katten worden gezien als en zijn een directe bedreiging voor de inheemse F&F (en daarnaast schijten ze nog andermans bezittingen onder, zijn ze een ware terreur voor vijvers en voilleres, komen ze regelmatig binnengeslopen bij niet-kattenbezitters, ...).

Kan het best zijn dat jij je kat graag buiten hebt. Dan bouw je een giga-katten-voillere. Iemand op fok hier heeft daar ooit hele gave foto's van gepost. Een dakterras compleet "behekt", zodat de katten naar buiten, maar niet weg kunnen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 januari 2009 @ 11:59:33 #104
163650 Greys
pi_64723411
Euh Mo, ik was meer degene die dit niet vond kunnen hoor
Maar ik zal mijn lange tenen uit dit kattekoppentopic halen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64723430
ik heb al 3 keer gezegd dat 'mijn' kat zich blijkbaar aan de 'regels' houdt en ik me daar dus niet druk om hoef te maken dat jij met je hond in mijn (ok, die van mijn ouders) tuin komt schijten, dat jullie dat niet 'geloven' is toch jullie probleem en niet het mijne? Ik kan het tot in den treure blijven herhalen, maar ik heb geen zin om weer als derde in de dagstats te eindigen
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 januari 2009 @ 12:00:34 #106
163650 Greys
pi_64723444
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat mogen ze dus niet. Het is zelfs wettelijk zo dat als een jager in het zuiden van het land een kat wil afschieten, hij er zich eerst zeker van moet maken dat het niet om een naar het noorden getrokken europese boskat gaat, maar om een huiskat. Die eerste zijn nl. beschermd.

Katten worden gezien als en zijn een directe bedreiging voor de inheemse F&F (en daarnaast schijten ze nog andermans bezittingen onder, zijn ze een ware terreur voor vijvers en voilleres, komen ze regelmatig binnengeslopen bij niet-kattenbezitters, ...).

Kan het best zijn dat jij je kat graag buiten hebt. Dan bouw je een giga-katten-voillere. Iemand op fok hier heeft daar ooit hele gave foto's van gepost. Een dakterras compleet "behekt", zodat de katten naar buiten, maar niet weg kunnen.
Pssst. De katten van Juup blijven ALLEEN in zijn eigen tuin en hij heeft dus zo'n prachtige ren met tunnel en al er naar toe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64723487
dat dus ook nog 's

en geloof me, wij hebben echt azijnpissers van buren die de katten inderdaad neer zouden schieten als ze in hun tuin zouden schijten, dus we waren al lang een kat armer geweest als hij dat had gedaan
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:02:04 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64723492
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb al 3 keer gezegd dat 'mijn' kat zich blijkbaar aan de 'regels' houdt en ik me daar dus niet druk om hoef te maken dat jij met je hond in mijn (ok, die van mijn ouders) tuin komt schijten, dat jullie dat niet 'geloven' is toch jullie probleem en niet het mijne? Ik kan het tot in den treure blijven herhalen, maar ik heb geen zin om weer als derde in de dagstats te eindigen
Waarom reageer je dan nog? Je had je punt toch gemaakt? Trek je dan terug uit de discussie en ga niet zo kinderachtig lopen doen.
Huilen dan.
pi_64723507
ik doe wat ik wil, jij blijft ook doordiscussieren
Ja doei.
pi_64723512
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe wéét je dat? Jij volgt je kat 24/7 om te kijken waar hij wel en niet schijt, of hij niet met een poot door een voillere een paar straten verderop iemand zn vogelcollectie omzeep helpt, of hij niet een mus/kikker/pad/... omzeep helpt, .... ?

T' is niet voor niks dat ze als bedreiging voor de F&F gezien worden. Kan jij wel vinden dat dat niet zo is voor jouw poezelbeest, maar dat is natuurlijk een beetje het ontkennen van de problemen.
pi_64723530
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Lees mijn postings nog eens, onze tuin is omheind met schrikdraad en JA ik heb een kattenren inclusief tunnel.

Dus voordat jij gaat blaten verdiep jij je eerst even in mijn situatie die hier volop op FOK! te vinden is.

Maar om jou van dienst te zijn zal ik een paar foto's posten.

Ren is op de foto's nog niet af want de kattenbak is nu beschut door een omtimmering en er zitten deuren in de ren zodat ik de kattenbak kan verwijderen voor het reinigen en een klein deurtje om zo nu en dan de katten in de tuin te laten. En het schrikdraad was op de foto's nog niet gemonteerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Juup© op 06-01-2009 12:12:36 (Typefoutje aangepast) ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:03:22 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64723534
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
dat dus ook nog 's

en geloof me, wij hebben echt azijnpissers van buren die de katten inderdaad neer zouden schieten als ze in hun tuin zouden schijten, dus we waren al lang een kat armer geweest als hij dat had gedaan
Dan snapt die kat wellicht dat hij zich niet in hún tuin moet vertonen, daar is 'ie slim genoeg voor. Blijven er nog zat tuinen over.
Huilen dan.
pi_64723541
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ja doei.
pi_64723574
aan de drollen in eigen tuin te zien zou hij een ziekte moeten hebben om ook nog ergens anders te kunnen schijten
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:04:48 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64723586
Ga gewoon even op normale toon verder allemaal man

ANDERS ROEP IK SENESTA
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:04:58 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64723591
Oké, ik ga de bus opzoeken. Ik lees vanmiddag, als ik terug ben, wel weer verder.
Huilen dan.
pi_64723608
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Harajuku. het volgende:

ANDERS ROEP IK SENESTA
*shiver*
Ja doei.
pi_64723614
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Harajuku. het volgende:

ANDERS ROEP IK SENESTA
ZOu tijd worden dat jij dat eens doet. TR staat er al weer een tijdje.
pi_64723637
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Lees mijn postings nog eens, onze tuin is omheind met schrikdraad en JA ik heb een kattenren inclusief tunnel.

Dus voordat jij gaat blaten verdiep jij je eerst even in mijn situatie die hier vollop op FOK! te vinden is.

Maar om jou van dienst te zijn zal ik een paar foto's posten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ren is op de foto's nog niet af want de kattenbak is nu beschut door een omtimmering en er zitten deuren in de ren zodat ik de kattenbak kan verwijderen voor het reinigen en een klein deurtje om zo nu en dan de katten in de tuin te laten.
Had even over jouw situatie heengelezen Hoef je niet gelijk zo geprikkeld te doen

Zoiets is idd een toffe, nette, oplossing. Los laten lopen niet, dat is imho gewoon laks
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:06:52 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64723656
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik moet alle TRs op fok in de gaten houden? Als Senesta aanwezig was zou ze hier al wel geweest zijn.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64723673
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Omdat er een ontopic discussie gaande is?
pi_64723733
ik vind wel dat je niet moet janken dat je kat dood is als 't onder een auto is gekomen als je je kat naar buiten laat in de stad ofzo.

die van ons had ook al 100 keer dood kunnen zijn, maar als we hem binnen hadden gehouden hadden we hem beter in kunnen laten slapen (kommaar kommaar kommaar) omdat hij dan echt doodongelukkig zou zijn geworden, maargoed, dan loop je het risico dat er wat gebeurt...

Maargoed, de stelling is: zijn binnenkatten ZIELIG?

En nee, ik denk niet dat ze zielig zijn, als ze niet zielig ógen en niet tegen het raam/de deur aangeplakt zitten te mauwen de hele dag omdat ze naar buiten willen en binnen ongelukkig zijn.

De oplossing van Juup en Duchess vind ik echt geweldig en wie weet als wij ooit een tuin hebben komt dat er ook, vindt René's pa vast leuk om in elkaar te timmeren heeftie man ook wat te doen tijdens z'n pensioen
Ja doei.
pi_64723764
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Had even over jouw situatie heengelezen Hoef je niet gelijk zo geprikkeld te doen

Zoiets is idd een toffe, nette, oplossing. Los laten lopen niet, dat is imho gewoon laks
Sorry maar ik raak geprikkeld door bepaalde mensen die denken het beter te weten zonder feiten te kennen.

Maar goed:
Reden 1: Ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan als katten zich in onze tuin zouden ontlasten, vandaar dat ik ook niet wil dat onze katten dat bij andere mensen zouden doen.
Reden 2: is dat er bij ons in de buurt een aantal wegen zijn waar ze plat gereden kunnen worden en dat willen wij niet.
Reden 3 is dat katten idd jagen op vogels e.d. en ik dat dus niet wil hebben om de reden die jij al eerder aangaf.
pi_64723806
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik moet alle TRs op fok in de gaten houden? Als Senesta aanwezig was zou ze hier al wel geweest zijn.
Nee maar als jij dit topic ziet zie jij ook de TR en kun jij die lezen en aan de hand daarvan achter de schermen hulp vragen.
Maar goed, zo zit ik in elkaar
pi_64723822
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Omdat er een ontopic discussie gaande is?
Nu weer wel ja. Dus de TR mag in de prullenbak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')