quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
wat een kansloze discussie dit, als wij nooit klachten van de buren krijgen die dondersgoed weten dat het onze kat is (die niet verder komt dan die tuinen), dan weet ík genoeg, basta
En een muis bekrast mijn auto niet, jaagt 'mijn' inheemse dieren niet op, schijt -niet merkbaar- in mijn tuin.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kattenkeutels zijn toch echt groter dan muizenkeutels
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Isdatzo, vecht het even achter de schermen uit anders?![]()
Wat een kinderachtig gedoe dit?
Wat heb jij voor kutlak op je auto zitten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En een muis bekrast mijn auto niet, jaagt 'mijn' inheemse dieren niet op, schijt -niet merkbaar- in mijn tuin.
Een van jouw mening afwijkende mening hebben mag niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
deze mensen vínden blijkbaar dat je je kat binnen MOET houden
Erg grappig, hilarisch. Wérkelijk.quote:ach, ik vind ook dat ze sommige mensen beter binnen kunnen houden
Heb ik al gedaan, sta toch al als NSB'er bekendquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
we voeren toch een discussie? anders had ik wel een TR aangevraagd, NSB-er die ik ben
Afwijkende meningen zijn juist interessant.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een van jouw mening afwijkende mening hebben mag niet?
[..]
Erg grappig, hilarisch. Wérkelijk.
Sneu hoor.
ik durf te wedden dat mijn Kawa ook meteen achter de vogels en muizen en andere beesten van de buren aan zou gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind ook dat je je kat binnen moet houden of binnen je eigen tuin.
Maar als er katten zijn die geen overlast in de buurt geven, dan val ik daar ook absoluut niet over.
Dan heeft niemand er last van namelijk
Als ik mijn kat buiten de tuin laat, dan vreet ie de jonge duifjes van de buurman op waarschijnlijk (of als hij over de schutting bij de buren in de tuin zou vallen - hij is nogal lomp en onhandig - dan eet de hond van de buren hem op als die in de tuin loopt waarschijnlijk).
*grin*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, sta toch al als NSB'er bekend
Op een discussieforum kan het zo zijn dat de discussie een andere richting inslaat, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Juup© het volgende:
Weer een topic verneukt door de bekende topic verkloter(s).
Hopelijk is er een moderator aanwezig die het topic een beetje opschoont zodat de oorspronkelijke discussie weer naar voren komt.
Ik kan de TT verkeerd interpreteren hoor, maar die roept toch op tot een discussie of katten binnen danwel buiten moeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Isdatzo, vecht het even achter de schermen uit anders?![]()
Wat een kinderachtig gedoe dit?
Vandaar dat onze katten als ze het echt zouden willen gewoon de achtertuin in kunnen als ik het luikje van de ren opendoe. In de zomer willen ze dat nog wel eens, maar met dit weer is alleen Gijs een beetje geïnteresseerd in de sneeuw e.d.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik vind als de katten duidelijk de hele dag voor het raam geplakt zitten en zitten te mauwen en krabbelen, dat ze naar buiten willen, dan vind ik 't wel zielig.. vooral als er echt de mogelijkheid is om een kat naar buiten te laten.
Als je bang bent dat ze anderen tot last zijn is schrikdraad idd een goede oplossing, misschien kunnen wij daar ook hier iets op balkon mee!, maar als een kat gewoon binnen leeft, en ook als hij even buiten is weer graag naar binnen wil, dan zie ik er geen misdaad in je kat lekker binnen te laten...
Dat laatste is JOUW mening (ook toevallig de mijne, maar oke).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan de TT verkeerd interpreteren hoor, maar die roept toch op tot een discussie of katten binnen danwel buiten moeten?
En dat is imho heel simpel: Jouw beest in jouw huis. Zo niet, dan laat ik morgen lekker mn hondjedoor de tuin van een kattenbezitter rennen.
Kom maar op met jouw hondjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan de TT verkeerd interpreteren hoor, maar die roept toch op tot een discussie of katten binnen danwel buiten moeten?
En dat is imho heel simpel: Jouw beest in jouw huis. Zo niet, dan laat ik morgen lekker mn hondjedoor de tuin van een kattenbezitter rennen.
Dat moet je dan tegen motorbloempje zeggen. Ik stel voor dat je haar reacties op mijn posts nog eens doorleest.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Afwijkende meningen zijn juist interessant.
Maar je kunt er toch ook normaal over discussiëren in plaats van dat gekat?
De kleur van zijn vacht weerkaatst in de sneeuw door de zon e.d. Dacht eerst dat het een fout was van de camera maar dat bleek niet zo te zijn.quote:
nou, schahahandaligquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet je dan tegen motorbloempje zeggen. Ik stel voor dat je haar reacties op mijn posts nog eens doorleest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |