abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 januari 2009 @ 11:42:37 #76
163650 Greys
pi_64722750
Isdatzo, vecht het even achter de schermen uit anders?
Wat een kinderachtig gedoe dit?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64722758
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
wat een kansloze discussie dit, als wij nooit klachten van de buren krijgen die dondersgoed weten dat het onze kat is (die niet verder komt dan die tuinen), dan weet ík genoeg, basta
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:43:40 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64722785
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Kattenkeutels zijn toch echt groter dan muizenkeutels
En een muis bekrast mijn auto niet, jaagt 'mijn' inheemse dieren niet op, schijt -niet merkbaar- in mijn tuin.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Huilen dan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 januari 2009 @ 11:44:46 #79
163650 Greys
pi_64722829
Joehoe, het gaat er over of het binnen houden van katten zielig is.
Niet of je buren last hebben van de keutels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64722867
deze mensen vínden blijkbaar dat je je kat binnen MOET houden

ach, ik vind ook dat ze sommige mensen beter binnen kunnen houden
Ja doei.
pi_64722926
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En een muis bekrast mijn auto niet, jaagt 'mijn' inheemse dieren niet op, schijt -niet merkbaar- in mijn tuin.
Wat heb jij voor kutlak op je auto zitten?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 januari 2009 @ 11:47:25 #82
163650 Greys
pi_64722935
Ik vind ook dat je je kat binnen moet houden of binnen je eigen tuin.
Maar als er katten zijn die geen overlast in de buurt geven, dan val ik daar ook absoluut niet over.
Dan heeft niemand er last van namelijk
Als ik mijn kat buiten de tuin laat, dan vreet ie de jonge duifjes van de buurman op waarschijnlijk (of als hij over de schutting bij de buren in de tuin zou vallen - hij is nogal lomp en onhandig - dan eet de hond van de buren hem op als die in de tuin loopt waarschijnlijk).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:47:36 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64722939
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
deze mensen vínden blijkbaar dat je je kat binnen MOET houden
Een van jouw mening afwijkende mening hebben mag niet?
quote:
ach, ik vind ook dat ze sommige mensen beter binnen kunnen houden
Erg grappig, hilarisch. Wérkelijk.

Sneu hoor.
Huilen dan.
pi_64722949
Weer een topic verneukt door de bekende topic verkloter(s).
Hopelijk is er een moderator aanwezig die het topic een beetje opschoont zodat de oorspronkelijke discussie weer naar voren komt.
pi_64722961
we voeren toch een discussie? anders had ik wel een TR aangevraagd, NSB-er die ik ben
Ja doei.
pi_64722980
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
we voeren toch een discussie? anders had ik wel een TR aangevraagd, NSB-er die ik ben
Heb ik al gedaan, sta toch al als NSB'er bekend
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 januari 2009 @ 11:49:30 #87
163650 Greys
pi_64723007
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een van jouw mening afwijkende mening hebben mag niet?
[..]

Erg grappig, hilarisch. Wérkelijk.

Sneu hoor.
Afwijkende meningen zijn juist interessant.
Maar je kunt er toch ook normaal over discussiëren in plaats van dat gekat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64723009
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind ook dat je je kat binnen moet houden of binnen je eigen tuin.
Maar als er katten zijn die geen overlast in de buurt geven, dan val ik daar ook absoluut niet over.
Dan heeft niemand er last van namelijk
Als ik mijn kat buiten de tuin laat, dan vreet ie de jonge duifjes van de buurman op waarschijnlijk (of als hij over de schutting bij de buren in de tuin zou vallen - hij is nogal lomp en onhandig - dan eet de hond van de buren hem op als die in de tuin loopt waarschijnlijk).
ik durf te wedden dat mijn Kawa ook meteen achter de vogels en muizen en andere beesten van de buren aan zou gaan als ze die zouden hebben, dus dan zou ik met hem naar buiten laten ook wat voorzichtiger doen, misschien de tuin goed afbakenen etc.

Maar dat mormel bij m'n ouders is te sloom en lomp tegenwoordig om nog met een muis thuis te kunnen komen
Ja doei.
pi_64723021
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, sta toch al als NSB'er bekend
*grin*
Ja doei.
pi_64723057
Ontopic:

Kat in de tuin, kan er niet uit vanwege schrikdraad (althans hij kan er wel uit maar probeert het niet vanwege het schrikdraad ).
Na een paar minuten buiten willen onze katten graag weer naar binnen (sowieso met dit weer), het zijn gewoon heerlijke binnenkatten.
pi_64723142
ach, ik vind als de katten duidelijk de hele dag voor het raam geplakt zitten en zitten te mauwen en krabbelen, dat ze naar buiten willen, dan vind ik 't wel zielig.. vooral als er echt de mogelijkheid is om een kat naar buiten te laten.

Als je bang bent dat ze anderen tot last zijn is schrikdraad idd een goede oplossing, misschien kunnen wij daar ook hier iets op balkon mee!, maar als een kat gewoon binnen leeft, en ook als hij even buiten is weer graag naar binnen wil, dan zie ik er geen misdaad in je kat lekker binnen te laten...
Ja doei.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:53:56 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64723185
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:47 schreef Juup© het volgende:
Weer een topic verneukt door de bekende topic verkloter(s).
Hopelijk is er een moderator aanwezig die het topic een beetje opschoont zodat de oorspronkelijke discussie weer naar voren komt.
Op een discussieforum kan het zo zijn dat de discussie een andere richting inslaat, wat is daar mis mee?

Daarnaast is de hier gevoerde disussie wel degelijk relevant wanneer er besloten wordt om een kat al dan niet naar buiten te laten.

Dat jij een andere mening toebedeeld bent dan de mijne doet daar niks aan af.
Huilen dan.
pi_64723195
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik kan de TT verkeerd interpreteren hoor, maar die roept toch op tot een discussie of katten binnen danwel buiten moeten?

En dat is imho heel simpel: Jouw beest in jouw huis. Zo niet, dan laat ik morgen lekker mn hondje door de tuin van een kattenbezitter rennen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_64723207
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik vind als de katten duidelijk de hele dag voor het raam geplakt zitten en zitten te mauwen en krabbelen, dat ze naar buiten willen, dan vind ik 't wel zielig.. vooral als er echt de mogelijkheid is om een kat naar buiten te laten.

Als je bang bent dat ze anderen tot last zijn is schrikdraad idd een goede oplossing, misschien kunnen wij daar ook hier iets op balkon mee!, maar als een kat gewoon binnen leeft, en ook als hij even buiten is weer graag naar binnen wil, dan zie ik er geen misdaad in je kat lekker binnen te laten...
Vandaar dat onze katten als ze het echt zouden willen gewoon de achtertuin in kunnen als ik het luikje van de ren opendoe. In de zomer willen ze dat nog wel eens, maar met dit weer is alleen Gijs een beetje geïnteresseerd in de sneeuw e.d.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 januari 2009 @ 11:55:31 #95
163650 Greys
pi_64723250
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik kan de TT verkeerd interpreteren hoor, maar die roept toch op tot een discussie of katten binnen danwel buiten moeten?

En dat is imho heel simpel: Jouw beest in jouw huis. Zo niet, dan laat ik morgen lekker mn hondje door de tuin van een kattenbezitter rennen.
Dat laatste is JOUW mening (ook toevallig de mijne, maar oke).
Ik zal wel een te teer zieltje hebben, ik vond het gewoon een beetje een kutsfeer worden in dit topic
En daarbij ging het er voornamelijk om of katten die altijd binnen zitten zielig zijn of niet. Het ging er nu alleen nog maar over of je buren last hebben van jouw kat. Daar hebben we het al zo vaak over gehad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64723256
prachtige foto overigens
Ja doei.
pi_64723260
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Kom maar op met jouw hondje Mijn katten blijven binnen als ik dat wil en verder mogen ze fijn de deur uit in de tuin.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:55:59 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64723274
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Afwijkende meningen zijn juist interessant.
Maar je kunt er toch ook normaal over discussiëren in plaats van dat gekat?
Dat moet je dan tegen motorbloempje zeggen. Ik stel voor dat je haar reacties op mijn posts nog eens doorleest.
Huilen dan.
pi_64723295
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
prachtige foto overigens
De kleur van zijn vacht weerkaatst in de sneeuw door de zon e.d. Dacht eerst dat het een fout was van de camera maar dat bleek niet zo te zijn.
pi_64723321
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat moet je dan tegen motorbloempje zeggen. Ik stel voor dat je haar reacties op mijn posts nog eens doorleest.
nou, schahahandalig

ik zou er ook helemaal van ondersteboven zijn?

vent, gedraag je als een vent, als je dit al 'niet vindt kunnen' zou ik toch op zoek gaan naar tweedehands tenen die iets minder lang zijn
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')