Ja, wj hè, die krijg je niet opgevoed. Gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw, en Blomst, ik ga als ik terug be, even proberen 59 te halen, vanmiddag liep ik vast door die bom, werd er zenuwachtig van, had nog maar 1 leven, en klikte op de gok.![]()
Cc, welke is 44?
Als je liever bij een boék huilt dan in de armen van Cate Blanchett: "The Curious Case Of Benjamin Button" is een verhaal van Scott F. Fitzgerald.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klinkt als een variant op 'The Timetravellers Wife'. Mooi boek, hard gehuild![]()
Ow wacht, jij kijkt films natuurlijk
Ah ok, succes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:37 schreef Copycat het volgende:
Is die met die puzzel. Ik had 'm volgens mij goed, maar kon nergens doorklikken.
Zal er zo na jouw spoiler weer eens naar gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha buuf, kids weer op 37?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, succes!oja liesje, ook al heb je nog drie levens, je bent ze toch kwijt als de bom barst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op dat gezichtje klikt doet hij zijn mond open en bij doorklikken verschijnt daar iets, maar verder kom ik nietGoedemorgen :W
Nee die kijken een ongelofelijk interessant verhaal op discoveryquote:
En het is heel wat rustiger pjoeteren dan als ze naar dat achterlijke geschreeuw van Jetix hadden gekeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee die kijken een ongelofelijk interessant verhaal op discovery![]()
Wachten op Prototype this geloof ik.Enniehoe, ik ken ff pjoeteren
Dat is gewoon goed gebruik; huilen bij een goed boek. Heb ik al zeker duizend keer gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je liever bij een boék huilt dan in de armen van Cate Blanchett: "The Curious Case Of Benjamin Button" is een verhaal van Scott F. Fitzgerald.
dacht dat metro weer uit was.![]()
TRue.quote:Op
zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is heel wat rustiger pjoeteren dan als ze naar dat achterlijke geschreeuw van Jetix hadden gekeken.
voorlopig niet, denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Coos het volgende:
Gaat lekker daar in Gaza![]()
Israël is nu aan een grondoffensief begonnen.![]()
Wanneer grijpt de VN eens in?
De VN kan tog niks als er twee leden van de raad tegenstemmen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Coos het volgende:
Gaat lekker daar in Gaza![]()
Israël is nu aan een grondoffensief begonnen.![]()
Wanneer grijpt de VN eens in?
Jeuj. jij ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Leandra het volgende:
Ah, topic #66.... mooi nummer, ff in posten![]()
En iedereen nog de beste wensen voor 2009
Thnxquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jeuj. jij ook.
Gekkenhuis geweest op de Veluwe, of viel het mee?
Zeg nou ff waar en is dat gratis??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
Zo, ondertitels ook binnen, en branden maar. En dat voor een film die pas over een paar weken hier in de bios draait. Heerlijk, dat internet.
Say hello to the widowquote:
Ja da's gratis. Moet je een bittorent-client installeren (ook gratis), en vervolgens kun je op sites als http://www.mininova.org/ gaan shoppen. En voor ondertitels zijn er ook allerlei sites, maar dat vind je zo als je even googelt.quote:
Doe effe een samenvatting, inc. de smerigste details.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Coos het volgende:
Zit nu op België 2 naar een reportage over Muti Murders te kijken.
Gruwelijk.
edit: net afgelopen maar hier staat het ook
Ik ben benieuwd en denk dat je de gok wel kunt wagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben net een uur bezig geweest met de volgende OP, het wordt een strakke OP met een verrassende invalshoek.
En ik heb nog 2 afleveringen van de nieuwe SBS-serie 'The Mentalist' op video staan.
Kan ik dat nog rustig gaan bekijken voordat deze vol is?
Dat vind ik onder apply now ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je een bittorent-client installeren (ook gratis),
Is dat met negers?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
op dit tempo wel ja.![]()
Wij zijn gister naar Madagascar geweest. Geweldige film, absolute aanrader, ook voor volwassenen.
ik ben letterlijk gestopt met kijken toen na het verhaal over dat jongetje dat half afgelslacht werdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:35 schreef Coos het volgende:
Zit nu op België 2 naar een reportage over Muti Murders te kijken.
Gruwelijk.
edit: net afgelopen maar hier staat het ook
Nee, geeneen gezien. Oh wacht, eentje wel geloof ik. Raar eigenlijk nu ik er over nadenk.quote:
En ook al gezien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Copycat het volgende:
Mijn broer had Benjamin Button toevallig net vandaag binnengehaald.
Maar het is geloof ik animatie hè? Daar ben ik te oud voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, geeneen gezien. Oh wacht, eentje wel geloof ik. Raar eigenlijk nu ik er over nadenk.Maar wel veel beestjes, dat dan weer wel.
![]()
Mijn broer kijkt dat soort 'arigge fillums' nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
En ook al gezien?
Ik denk dat het een zondagmiddagfilmpje gaat worden hier, hij duurt meer dan tweeënhalf uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaah jeugdsentimentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
Pink Floyd bij Uur van de Wolf.
Ja, animatie, en nee, niet te oud. Echt niet. Heb me de stuipen gelachen. Maar dat kan ook mijn kinderlijk gevoel voor humor zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het is geloof ik animatie hè? Daar ben ik te oud voor.
Dat voor mij niet, maar ik heb ze ergens begin jaren negentig wel live gezien.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Blomst, heb je hem al?ja, ben nu bij vraag 66,maar nu even bankhangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Ah ik 65, kutbom!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ben nu bij vraag 66,maar nu even bankhangen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ah ik 65, kutbom!
Cc:Ik snap jou niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik zag ze voor het eerst in Amsterdam in 1971.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat voor mij niet, maar ik heb ze ergens begin jaren negentig wel live gezien.
Ok, dan even onthouden, wanneer hij vraagt Remember, en niet zomaar O.K Klikken, en anders staat het antwoord (Of iig de eerste letters van de kleuren) in mijn vorige spoiler!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ja. Met al die balletjes en een onzichtbaar pijltje. Ik heb ze allemaal aangeklikt en ga dus steeds dood.
Maar ik ga het gewoon nog een keer proberen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:16 schreef Coos het volgende:
Ik ben nu iets aan het downloaden in avi.
Moet ik dat op CD of DVD branden.
Wordt m'n eerste in mijn filmdownloadleven.![]()
Daar had Blomst ook al moeite mee! Ik zit nu vast bij een andere bom!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar had Blomst ook al moeite mee! Ik zit nu vast bij een andere bom!![]()
Veel te verslavend, dit spelletje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
wacht even op jouw resultaat, voordat ik eraan ga beginnen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:16 schreef Coos het volgende:
Ik ben nu iets aan het downloaden in avi.
Moet ik dat op CD of DVD branden.
Wordt m'n eerste in mijn filmdownloadleven.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Dank je!
![]()
Ik snap deze hele SC niet.quote:
Godver wat cool.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst in Amsterdam in 1971.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:38 schreef Dementor het volgende:
Bit torrent is pruts, usenet is fijn.
Ja lach maarquote:
Maar moet ik avi nu op CD of DVD branden?quote:
Hullie welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:53 schreef noekje het volgende:
Gaan jullie mannen technisch doen?
Aw, de vrouw van de huishoudelijke apparaten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb gewoon Entourage op dvd gekocht.
Netjes zoals het hoort!
En heus niet omdat ik een slecht seizoen binnen had gehaald![]()
En niet eerst stiekum afgeprijst
Ik zou de dvd nemen tenzij het muziek is, dan is een cd wel goed genoeg.quote:
Oh of de duvel er mee speelt!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, de vrouw van de huishoudelijke apparaten.
Hoi!
![]()
ende help!
En waar vind ik ondertiteling voor tv series en hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou de dvd nemen tenzij het muziek is, dan is een cd wel goed genoeg.
Skattig!
Sterkte meidquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En echtparen met dezelfde neongele jassen.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef Talitha het volgende:
Ik geloof dat ik het meeste nu snap. Buuf is naar de film geweest: Madegascar.Gert heeft een film gedownload, maar is ie compleet is de grote vraag. Manu heeft mogelijk een leven gevonden. Liesje, Blomst en CC doen een spelletje. Welke? Geen idee, maar klinkt gevaarlijk! Bart leest een boek (zakdoek nodig?). Coos en Hondjes nemen het nieuws door. Geen vrede op aard zo vlak na de kerstdagen. Leandra is net wakker na een oud&nieuw-happening. Beste wensen terug.
En Peter bereidt zich voor op een spetterende OP. FANN...? Waar heb ik die naam eerder gehoord? Owh, Noekje en Caro komen ook net binnen. Ik moet opeens weer aan dat Rio-nummer denken.
Oeh, doe je ook aan multiple choice vragen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar vind ik ondertiteling voor tv series en hoe doe ik dat?
We kopieren gewoon de video strips naar harddisk zodat programma's als VobSub ze dan over het video beeld van de film kunnen mengen tijdens film weergave.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar vind ik ondertiteling voor tv series en hoe doe ik dat?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh of de duvel er mee speelt!
Vandaag kreeg ik gewoon op mijn eigen afdeling gewoon vragen over een citruspers, een tostiapparaat EN STOFZUIGERZAKKEN!!!![]()
![]()
Ik als enige vrouw daar op de DVD AFDELING, was dus steeds aan de beurt.
Collega's lachen, en na de derde kreeg ik écht de slappe lach![]()
Hysterisch weliswaar, maar toch![]()
Nog 4 dagen en dan op naar de saaiheid en de bejaarden![]()
En echtparen met dezelfde neongele jassen.
Jou altijd!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Als ik morgen kom in een felroze neon trainingspak en ik wil een flatscreen tv, zo'n platte, waar je beelden op kunt zien. Ga jij me dan helpen?
Ik heb dreigbrieven van de biebquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef noekje het volgende:
Of kopen want ik was altijd te laat met de films terugbrengen.
Tot zover, Coos. Van mij moet je het zeker niet hebben iig. Sorry!
Gezelliquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en dan doe ik ook heel unisex een roze neon trainingspak aan en gaan we meeten!
Die ja!quote:
Gefeliciteerd met usenet, en ook met het feit dat jij Benjamin al 'een paar dagen' eerder binnen had.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja lach maar
Probeer met bit torrent maar even een 20 of 60mbit lijntje dicht te trekken.
Aint gonna happen dus je kunt lang wachten tot er een film binnen is.
Ik kies hier een film (uiteraard vrij materiaal) uit en binnen een half uur staat het materiaal op een dvdtje en dus klaar om te kijken.
Dat is toch wel erg prettig als je opeens een ingeving krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |