Ja, wj hè, die krijg je niet opgevoed. Gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw, en Blomst, ik ga als ik terug be, even proberen 59 te halen, vanmiddag liep ik vast door die bom, werd er zenuwachtig van, had nog maar 1 leven, en klikte op de gok.![]()
Cc, welke is 44?
Als je liever bij een boék huilt dan in de armen van Cate Blanchett: "The Curious Case Of Benjamin Button" is een verhaal van Scott F. Fitzgerald.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klinkt als een variant op 'The Timetravellers Wife'. Mooi boek, hard gehuild![]()
Ow wacht, jij kijkt films natuurlijk
Ah ok, succes!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:37 schreef Copycat het volgende:
Is die met die puzzel. Ik had 'm volgens mij goed, maar kon nergens doorklikken.
Zal er zo na jouw spoiler weer eens naar gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha buuf, kids weer op 37?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, succes!oja liesje, ook al heb je nog drie levens, je bent ze toch kwijt als de bom barst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op dat gezichtje klikt doet hij zijn mond open en bij doorklikken verschijnt daar iets, maar verder kom ik nietGoedemorgen :W
Nee die kijken een ongelofelijk interessant verhaal op discoveryquote:
En het is heel wat rustiger pjoeteren dan als ze naar dat achterlijke geschreeuw van Jetix hadden gekeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee die kijken een ongelofelijk interessant verhaal op discovery![]()
Wachten op Prototype this geloof ik.Enniehoe, ik ken ff pjoeteren
Dat is gewoon goed gebruik; huilen bij een goed boek. Heb ik al zeker duizend keer gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je liever bij een boék huilt dan in de armen van Cate Blanchett: "The Curious Case Of Benjamin Button" is een verhaal van Scott F. Fitzgerald.
dacht dat metro weer uit was.![]()
TRue.quote:Op
zaterdag 3 januari 2009 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
En het is heel wat rustiger pjoeteren dan als ze naar dat achterlijke geschreeuw van Jetix hadden gekeken.
voorlopig niet, denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Coos het volgende:
Gaat lekker daar in Gaza![]()
Israël is nu aan een grondoffensief begonnen.![]()
Wanneer grijpt de VN eens in?
De VN kan tog niks als er twee leden van de raad tegenstemmen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:10 schreef Coos het volgende:
Gaat lekker daar in Gaza![]()
Israël is nu aan een grondoffensief begonnen.![]()
Wanneer grijpt de VN eens in?
Jeuj. jij ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:27 schreef Leandra het volgende:
Ah, topic #66.... mooi nummer, ff in posten![]()
En iedereen nog de beste wensen voor 2009
Thnxquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jeuj. jij ook.
Gekkenhuis geweest op de Veluwe, of viel het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |