Als het niet zo was het je het hele verhaal sowieso niet verzonnen knulquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Als dat zo was, had ik niet verteld dat het verzonnen was.
Lutsert, lees dan effe een pagina terug waarbij ik refereer aan comaverhaaltjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:40 schreef Jakoeboe het volgende:
Grappig is ook dat een in mijn posthistorie een paar posts (10?) onder deze in dit topic, een geflopt topic staat waaruit duidelijk blijkt dat ik niet veel ouder kan zijn dan 16. Niet dat dat waar hoeft te zijn natuurlijk, maar dat na bijna 7000 views nog niemand op dat idee is gekomen, verbaast mij. Nieuwe klacht: Slapende Fok!kers.
Inderdaad, beetje jammer dat hij dat ook al niet kan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef MrX1982 het volgende:
Een te verwachte anticlimax. Het was vermakelijk zolang de duim van TS groot genoeg was om verhalen te verzinnen.
onterecht? Hij verwaarloosd zijn werk en brengt tijdens zijn werk schade aan aan eigendom van andere mensen... Dat lijkt me reden genoeg voor ontslag!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Jakoeboe het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik ben niet zo'n kamper die er meteen op gaat slaan. Maar hij moet wel weten dat hij het niet nog eens moet flikken. En ik vind het onterecht als hij hiervoor wordt ontslagen, ook al is het een klotestreek.
Anders reageer je nog ff serieus achterafquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:01 schreef Koekz het volgende:
[..]
onterecht? Hij verwaarloosd zijn werk en brengt tijdens zijn werk schade aan aan eigendom van andere mensen... Dat lijkt me reden genoeg voor ontslag!
En z'n broersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef xyz147 het volgende:
Nu komt z'n vader verhaal halen, let maar op![]()
kan ik nu de "I told U so dance" doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:46 schreef koemleit het volgende:
wtf briljant verhaal. betwijfel of het waar is maar het verhaal is gewoonweg briljant.
Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
kan ik nu de "I told U so dance" doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |